חנן אלאלוף - תקליטנים לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
052-6670000
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • אולפן הקלטות, די ג'יי, הרכב מוזיקלי

קצת על העסק

איך מגיעים לחנן אלאלוף

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

חנן אלאלוף - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

3 חוות דעת על חנן אלאלוף

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
tfmuzic-תמונה
tfmuzic
אלוף החנן הזה, אל-אלוף!!
5
19/02/2020

הדי גיי', שכשמו כן הוא- אלוף שהרים את כל האירוע והביא אפילו את סבתא שלי לרקוד ברחבה, הוא לא אחר מחנן אלאלוף!! חנן היה קשוב מאוד לרצונות והצרכים שלנו, כבר מהמפגש הראשון וזרם עם כל... הגחמות שלנו (הטלת הוטו על מוסיקה מזרחית וים תיכונית, על הטראנסים ועוד), קלט את הוויב והראש שלנו וביחד איתנו יצר פלייליסט אדיר!! כמות המחמאות שקיבלנו על המוסיקה הייתה אדירה!! אפילו במהלך האירוע, יצר איתנו קשר עין לוודא שהכל לשביעות רצוננו, ואם אנחנו רוצים לשנות משהו ממה שהחלטנו מלכתחילה. נטו מקצועיות! וגם ברמה האישית- העבודה איתו הייתה הנאה צרופה!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ירדן-תמונה
ירדן
חנן האלוווווף מחברת nexu
5
28/10/2019

אדם מצחיק, זורם, מקצועי בטירוף , שירותי וזמין

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
neta-תמונה
neta
חנן אלאלוף- די ג'יי באמת אלוף!!
5
27/12/2014

כשהתחלנו עם חיפושי הדי ג'יי לחתונה הגענו מהמלצות רבות לחנן אלאלוף וברגע שישבנו אתו בפעם הראשונה, ידענו... חנן הוא מקצוען אמיתי שחי ונושם מוזיקה , כל כך כיף לראות אותו עושה את מה... שהוא הכי אוהב ובכזו אהבה... חנן נתן לנו לאורך כל הדרך יחס מדהים, הרגשת ביטחון, היה מלא סבלנות ועזר לנו בבחירת השירים, פשוט בחור מקסים!!!! האירוע היה מטורף, הרחבה הפכה למסיבה מכל הגילאים! לא מפסיקים לשאול עליו עד היום ואין ספק שאנחנו ממליצים עליו בחום לכל חברינו!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים