לוקא - גני אירועים ואולמות: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
053-9424936
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • גן

  • קונספט
  • עסקי

  • כמה מוזמנים
  • 300-900

  • מתי
  • קיץ, חורף

  • כשרות
  • כשר

קצת על העסק

איך מגיעים ללוקא

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

לוקא - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4

כתבו חוות דעת

16 חוות דעת על לוקא

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Nitzan-תמונה
Nitzan
וואו הלוקא איך מתחילים להסביר?
5
11/07/2018

אנחנו כמה ימים אחרי החתונה אבל אם יש משהו שחייב להמליץ עליו זה על האולם אירועים שבחרנו. היו לנו 612 אורחים והלוקא נתן לי את השקט שהייתי צריכה לפני החתונה וזה מכל הבחינות! נתחיל... זה שזה אולם אחד היפים שראיתי וראיתי הרבה אולמות לפני כן, נמשיך באוכל המטורףףףף שיש שם שבאמת לא זוכרת שהייתי בחתונה עם אוכל כזה, מלצרים עם שירות כמו במסעדת יוקרה, מנהל האירוע שלנו רהב שעזר לנו במה שרק יכל , אורי שהיה איתנו לאורך כל הערב ותקתק באופן מדהים, וליאור הבעלים שהיה מקצועי ואדיב מההתחלה ועד הסוף. אמנם המחיר יותר גבוה מהאולמות האחרים באזור אבל אם מתפשרים על יום ועל תאריך אפשר לצאת עם מחיר סביר. תהיו בטוחים שעל האיכות אתם ממש לא תתפשרו והמקום הזה שווה כל שקל.! באמת באמת ממליצה בחום!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Donna-תמונה
Donna
אולם האירועים היפה והטוב בארץ!
4.5
14/05/2016

כבר כשהתארסנו לא היה לנו ספק כי נרצה להתחתן בלוקא. שילוב של מקצועיות חסרת פשרות לצד גן ואולם עוצרי נשימה. התחתנו בדיוק בתפר שבין המעבר של המטבח הישן למטבח הפתוח (והמרהיב), מה... איר את הצורך לסמוך על האולם די בעיניים עצומות. אמנם בזמנו מעט חששנו וגם נתקלנו בהתעקשות של האולם ללכת אחריהם ואחר דעתם, אבל זה השתלם בענק! החתונה הייתה מעל ומעבר על מה שחלמנו עליו - קלאסית, כיפית, מרשימה... רמת המטבח, כמובטח, היא רמה של מסעדת שף מהטובות ביותר, הצוות שמקבל את פני האורחים נעים ואדיב ומבחינת יופיו של המקום- באמת ללא תחרות. המחיר- כמובן שמעל המחירים שתמצאו בשוק- אבל שווה את ההשקעה בלי ספק. עכשיו רק מחכים שחברים אחרים יתחתנו בלוקא כדי שנוכל ליהנות מכל העושר הזה כאורחים :-)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
שושו-תמונה
שושו
תודה מכל הלב
5
17/06/2014

רפאל כהן איש יקר תודתנו לכבודו על עזרתך הנפלאה לבקשה שהוגשה אליך עבור עזרה למשפחות, נתת יותר מהבטחתך, במאור פנים בשמחה ובאהבה לזולת. תתברך במקור הברכות בשפע של הצלחה בכל מעשי... דיך תהיה ברוך עמותת הקופה המרכזית ע.ר. 580438190

הוספת תגובה
Talia-תמונה
Talia
לוקא
4.2
13/02/2014

ההחלטה להתחתן בלוקא היתה פשוט טובה. המקום בנוי גאוני, כך שהאורחים מנווטים באופן די טבעי מקבלת הפנים לשולחנות הישיבה. האולם בנוי במיוחד כדי לערוך חופות בחורף כך שאין קומבינות... ניהן איפה לתקוע את החופה (יש אולמות ששמים את החופה ברחבת הריקודים ואז מפרקים אותה לעיניי האורחים). החופה שלנו נשארה מושלמת עד סוף האירוע והרבה אורחים הלכו להצטלם מרוב שהיתה מרשימה. הצוות היה פשוט נעים, מקצועי, סבלני, מדויק ומסודר לאורך כל התהליך וזה למרות שהיתה לנו חתונה קצת שונה. האוכל... שלמות. לא הספקנו להתקשר להגיד תודה לאורחים וכבר קיבלנו טלפונים עם מחמאות. המעצב ליאור זמל היה מדהים, עבד בסבלנות ומקצועיות, היה זמין לכל החפירות שלי והתייחס לכולן ברצינות. האולם היה נראה כמו חלום וחברה אפילו ניגשה אליי לומר שהעיצוב מושלם. לסיום, יקר אך שווה הכל. מומלץ בחום.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
dikla-תמונה
dikla
לוקא - המקום הכי איכותי יוקרתי ואמין לאירוע חתונה
4.8
20/12/2013

לוקא בהגדרה זה אולם גן אירועים .... עבורי הוא היה כחלום .... ויזואלית הוא מקום מרהיב ומטריף- התקרה שם גבוהה והסגנון אלגנטי ואירופאי בצורה כובשת. פעם ראשונה שביקרתי עוד טרם... ו לסגור שם את האירוע שלנו המקום מוקפד ובאמת שחשבו שם על כל פרט קטן שיעשה את ה" וואוו " הענק הזה :-) דבר נוסף הוא האוכל שמוגש שם , מדובר באוכל שף גורמה, מנות מכובדות בכמות ההגשה ובהחלט מגוון שמאפשר לצמחוניים ולכאלו שאוכלים ללא גולטן גם ליהנות ממטעמים איכותיים וטעימים מאוד. לגבי הצוות של המקום כולו הם מקסימים ותמיד השתדלו לסייע ו"לצפר" גם שזה לא היה חובה או חלק מהחוזה הראשוני... אז הצוות שאנחנו התנהלנו מולו כלל את : קרן , בולי שניהל את האירוע בצורה מושלמת, ליאור ויובל שעשו כל שביכולתם לשמח אותנו ולאפשר לנו לקיים חתונה הכי מיוחדת ומושקעת שאפשר. אבי , איש המכירות שעמו סגרנו את החוזה . נועה שהסבירה לנו את עניין ההושבה וסידור השולחנות באופן שהכי נכון לנו בהתאם לקהל האורחים שהזמנו ולכיס שלנו ...כי חתונה זה גם עניין כלכלי :-) אז באמת שאם הייתי יכולה להתחתן שוב הייתי מרימה צלצול ללוקא וסוגרת עסקה אפילו בטלפון. הם מצוינים וברף בלעדי רק שלהם . ממליצה בחום רב! מובטחת לכם הנאה גדולה וגם לאורחים :-)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים

גן אירועים - White

פרדס חנה-כרכור

White