די.ג'י. שי - תקליטנים לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
053-8092467
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • אולפן הקלטות, די ג'יי, הרכב מוזיקלי

קצת על העסק

איך מגיעים לדי.ג'י. שי

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

די.ג'י. שי - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

23 חוות דעת על די.ג'י. שי

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Idan-תמונה
Idan
אין אין אין דברים כאלה
5
27/03/2013

מהרגע הראשון שי קיבל אותנו באהבה ולא הפסיק להצחיק אותנו, ממש שכחנו מכל הלחץ של החתונה, הוא נתן לנו ביטחון וכיוון אותנו ככה שידענו שאפשר לסמוך עליו שהערב יהיה פיצוץ! התחתנו... .13 ואכן שי הגיע עם שמחה כאילו אח שלו מתחתן היום!!! והקפיץ לנו את הרחבה, הוא ידע לזהות בדיוק מי האנשים ואיזה מוסיקה להכניס לפלייליס ואני לא הפסקתי לקבל מחמאות. מעבר להיותו די גיי הוא גם תמך בנושאים אחרים שקשורים לחתונה ככה שאני ממליץ עליו בחווווווום!!! עידן ושירי 13.3.13 יער הפקאן.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
מירל ויובל-תמונה
מירל ויובל
God is a DJ !
5
18/11/2012

אנחנו התחתנו ב25/10/12, אחרי גישושים והתייעצויות הגענו אל שי. הקליל היה מהיר ושי הבין מהר מאוד את הכיוון והתאים את עצמו לראש שלנו. עניין המוזיקה בחתונה היה לנו ממש חשוב מכיוון... אמת רצינו שאורחינו יוכלו להרגיש אותנו דרכה, רצינו שהמוזיקה תאפיין אותנו ותקפיץ את כולם על הרגליים. שי אפילו עזר לגשר ביני לבין בן זוגי כשהיו בינינו מחלוקות בעניין, הוא היה מקצועי ואכפתי, מנוסה ומומחה בתחומו. שי הקשיב לכל בקשתינו ורצונותינו, ייעץ וטרח להוציא לפועל את כל אשר חלמנו עליו. אין ספק שבחרנו בטוב ביותר. שי הוא יחיד במינו, תודה ענקית למלחין משאלותינו ! ! !

הוספת תגובה
תהילה וerez-תמונה
תהילה וerez
שי מלכה האחד והיחיד!
5
02/11/2012

אומנם קצת באיחור , התחתנו ב 27.6.12 , ורק דברים טובים יש לנו להגיד על ה - DJ הגדול מכולם. דבר ראשון , לפני הכל , לפני המוסיקה , שי בעל אישיות מדהימה ובחור עם אופי מדהים. מהרגע... ראשון , בפגישה הראשונה , נוצרה כימייה , שי קרא אותנו מהר ובדיוק ידע מה אנחנו מחפשים. ידע לפגוע בול בבחירת השירים. ולגבי ערב החתונה , פשוט אין מילים , היה תותח באירוע והקפיץ את האורחים כמו שצריך , יודע לזהות את סוג האנשים , ולקרוא אותם ברחבה . מזל גדול היה לנו להכיר ולעבוד עם שי מלכה , ממליץ בחום רב לכל מי שעומד להתחתן בקרוב , קחו רק את שי ולא תתאכזבו!!!

הוספת תגובה
נופר ורז חן-תמונה
נופר ורז חן
תודה תודה תודה
5
19/07/2012

אני רוצה לספר לכם על החתונה שלי..... החתונה שלי הייתה נדירה ממש עם אנרגיות מטורפות על הרחבה! אבל נתחיל מההתחלה,כשהגענו לשי ישר היה לנו חיבור מצויין איתו הוא הבין אותנו וידע בדיוק... איך לקרוא אותנו ולהציע לנו מה שמתאים לנו. שי ליווה אותנו בצורה מקצועית ואישית לאורך כל הדרך ובאמת שבזכותו הייתה לנו אנרגיה מטורפת בחופה ועל הרחבה! מי שיבחר בו לחתונה שלו יעשה את הדבר החכם והטוב לחתונה שלו!

הוספת תגובה
מנפרד ודנית-תמונה
מנפרד ודנית
djshay מספר 1
5
20/06/2012

ל djshay (שי מלכה) מספר 1 עשה אירוע ברמה בינלאומית. עשה לנו את הערב המיוחד בחיינו לערב מרגש שמח ומלא מוזיקה טובה ואיכותית. כל אורחינו נהנו מאוד וקיבלנו תגובות מצויינות עליו.... ם אמרו שמזמן לא היו באירוע כזה והכל בזכות djshay . אנו נמליץ עליו לכל חברינו וכמובן הוא יהיה גם באירוע הבא שלנו!!! שי תודה רבה על אירוע מושלם.

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים