חוות רונית - גני אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
09-9584181
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • גן

  • כמה מוזמנים
  • +900-1000

  • מתי
  • קיץ, חורף

  • כשרות
  • כשר, לא כשר

קצת על העסק

איך מגיעים לחוות רונית

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

חוות רונית - חוות דעת

דירוג גולשים

4

כתבו חוות דעת

4 חוות דעת על חוות רונית

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
ג'ני ואורי-תמונה
ג'ני ואורי
רק אם אתם הבן של שרי האריסון
4
24/02/2012

החווה עצמה מהממת, אין מה להגיד. זה גן האירועים הכי יפה ואחד המקומות היפים בארץ בכלל. אבל... אם אתם לא מוכנים להוציא יותר מ 300 אלף על החתונה, אולי כדאי שתשקלו את זה. לנו יש כסף... בל אנחנו לא מיליונרים. על כל פרט קטן הם רצו תוספת מחיר גדולה. כשהביקוש למקום שלך כ"כ גדול, אתה יכול להרשות לעצמך. בדיעבד, הייתי מעדיפה להרגיש כמו נסיכה במקום פחות מרשים מאשר כמו ליכלוכית שם.

הוספת תגובה
מיכל -תמונה
מיכל
חוות רונית - המקום הכי יפה בארץ!
5
22/12/2011

הגעתי לחוות רונית לאחר שראיתי מספר מקומות קודם לכן, אך אחרי שראיתי את חוות רונית לא יכלתי לחשוב על מקום אחר. זה בהחלט המקום הכי יפה בארץ! השרות שלהם הוא ברמה הכי גבוהה שיש ורואים... שהם מקצועיים ביותר. נפגשנו עם אביטל שהיתה חייכנית ומקסימה ומאוד מקצועית ותמיד תמיד היתה זמינה עבורנו.התחתנו בנובמבר 2011 ועד היום אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על המקום ועל השרות. אני ממליצה בחום על חוות רונית! לאחר שתהיו שם תבינו לגמרי למה התכוונתי. המחירים שלהם לא זולים אך שווה להשקיע בשביל ערב שאתם רוצים שיהיה מושלם עבורכם.

הוספת תגובה
נגה ועומר-תמונה
נגה ועומר
חוות רונית - איך שיכנעתם אותי שלא
3
03/12/2010

קבעתי עם חוות רונית, ברמת העיקרון, היות והכרתי את גן-הארועים כבר מחברותיי ומשפחתי שחגגו בו, כבר אפשר לסגור איתם טלפונית, אבל בן-זוגי התעקש (ובצדק) שנלך וניפגש איתם ונתרשם ממה שהם... מציעים. ידעתי איזה תאריך אני רוצה (במרץ), ידעתי בדיוק את כמות המוזמנים וכמובן שרציתי את אחד הגני ארועים הכי נחשבים בארץ. בעצם הגעתי לשם מבלי צורך בשיכנועים רבים. כמובן שאת פגישתי הזיזו פעמיים בצורה מזלזלת מבלי להסביר מדוע, וכאשר הגענו - נתנו לנו להמתין כמעט שעה עד לאשת המכירות. אשת המכירות החליטה לשנות את התאריך שרצינו לתאריך אחר (ונתנה לנו מאוד הרגשה שמדובר במילויי חורים "למה מרץ? ינואר יותר זול. יש לי פנויי ב.."), בכללי ייצוג המקום מאוד לא קסם בעיניי ומאוד הוריד לי מהחשק - לא כלכך כיף לשמוע ש"נעשה לך משהו זול" (במיוחד כשחסכנו במשך שנה וחצי על-מנת שנוכל לחגוג איפה שנרצה), התעניינות מיותרת במוזמנים שלנו ("יש לכם אנשים מפורסמים שאתם מזמינים?"), חוסר התעניינות ברצונותיי מהארוע, וכסיכום הפגישה אני יודעת יותר על הדיאטה שאשת המכירות נמצאת בה מאשר ההתרשמות הכללית של האולם מהפגישה (ולא כי שאלתי). אומנם הייתי בחוות רונית בארועים אחרים, אך במהלך הפגישה לא יצא לי להתרשם מהמקום בכלל - הוא אפילו לא הוצג בפניי. יצאתי מהפגישה מאוד מאוכזבת, ציפיתי ליחס אחר, ציפיתי להתרשם מהמקום, ובוודאי שלא ציפיתי לשמוע על הרגלי הדיאטה של מישהי כשבאתי לגבי החתונה שלי. לבסוף בחרתי במקום אחר, איכותי באותה רמה - רק שיחסי האנוש יותר מתחשבים (המחיר כמעט זהה, אבל המקום עושה רושם להרבה יותר איכותי ומתחשב). למי שהולך לחוות רונית - המקום מאוד יפה, רק חבל שהיחס שלהם כלכך מאכזב, מעליב, מזלזל ולא במקום. בציון שניתן משלב בין היחס האישי של המקום, לבין המראה שם המקום. לגבי האוכל: מדובר בחברות קייטרינג שונות כך שכל אחד יכול לבחור מה שמתאים לו - כך שאין סיבה להתייחס לכך.

הוספת תגובה
הגר ועודד-תמונה
הגר ועודד
המקום הכי יפה בארץ!
5
16/10/2010

היי לכולן, אחרי 11 חודשים של תכנונים והתרגשות זה נגמר. התחתנו ורצינו לשתף בחוויות אבל בעיקר לתת מקום לבעלי המקצוע המדהימים שעבדנו איתם. מקום- חוות רונית- ללא ספק המקום היפה ביותר... בארץ. איכות ורמת שירות מהגבוהות שהכרתי. תודה לאור אשת המכירות שליוותה לאורך כל הדרך ולאבי מנהל האירוע שהצטרף רק בסוף אבל מגיע לו את אחד הקרדיטים הגדולים ביותר. אבי הוביל ותקתק את האירוע במקצוענות וברוגע. לא היינו צריכה לדאוג לכלום כי הוא מספר 1! גם ההורים שלנו שיש להם סטנדרטים גבוהים מאוד היו מעל ומעבר למרוצים... תודה על ערב מקסים שלא יישכח ונחרט כחיובי בתודעה שלנו ושל כל האורחים. אוהבים הגר ועודד

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים