גליה אבירם - צלמת - צילום אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialAlbumStillsStillsnVideosVideomy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

גליה אבירם - צלמת

054-5526077
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • סטילס, וידיאו

  • מיוחדים
  • סטודיו, קליפים

גליה אבירם - צלמת

קצת על העסק

איך מגיעים לגליה אבירם - צלמת

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

גליה אבירם - צלמת - חוות דעת

דירוג גולשים

5

כתבו חוות דעת

2 חוות דעת על גליה אבירם - צלמת

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Dana-תמונה
Dana
צלמים יש הרבה ואולי אפילו טובים. גליה יש רק אחת.
5
17/01/2011

ישבתי וחשבתי איך אני אכתוב לה המלצה? איך אני אוכל להודות לה? המזכרת שנשארה לי בזכותה הופכת את האירוע החד פעמי לאירוע נצחי. גליה הצליחה לתפוס כל רגע של קודאק. הצליחה להעביר רגש... תמונות. ידעתי שתמונות יכולות להעביר רגש (אמת, קשה לקלוט רגש כשרואים את הביג בן בגודל מלא בתמונה ואותי למטה מחייכת) אבל לא ידעתי שיש מי שיקלוט את כל זה עבורי, דרך עדשה של מצלמה ושאני אביט בתמונות ואזכר בהכל. בהתרגשות, באדרנלין הבלתי פוסק (איך לא היה לי קר????) ובאושר הגדול ביותר שחוויתי עד כה בחיי. גליה הצליחה והיא עשתה זאת באופן יוצא מגדר הרגיל. שאפו. שאפו. שאפו. להיות איתה כל היום היתה זכות גדולה וחוויה בפני עצמה. גליה יותר מצלמת. היא אמנית גדולה והיא מאד מיוחדת. תודה לך גליה.

הוספת תגובה
ayamass-תמונה
ayamass
אלופה!!
5
14/09/2010

מהממת....להעביר את היום עם גליה היה תענוג בפני עצמו, כל כך נינוחה, מחויכת וזורמת עם האוירה המשפחתית:) גם בזמן החתונה השתלבה עם כל האורחים בשיא הטבעיות. והתמונות...התמונות מדברות... בעד עצמן..רק תציצו בגלריה או באתר שלה ותראו את הזוית המיוחדת, שימת הלב לפרטים וההרמוניה הכללית. מומלצת פלוס פלוס פלוס!!

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים