איפור ושיער- טירן חמצני - איפור כלות: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

איפור ושיער- טירן חמצני

050-2027791
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • איפור כלה, עיצוב שיער

  • שירותים
  • תוספות שיער, איפור ניסיון, ליווי בזמן האירוע

איפור ושיער- טירן חמצני

קצת על העסק

איך מגיעים לאיפור ושיער- טירן חמצני

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

איפור ושיער- טירן חמצני - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

13 חוות דעת על איפור ושיער- טירן חמצני

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
hila.blo-תמונה
hila.blo
טירן המדהים
5
09/11/2014

לכל מי שמחפשת מקום שבו תוכל לעשות תסרוקת ואיפור אני ממליצה לך בחום להרים טלפון ולדבר עם טירן. הגעתי לטירן אחרי שאיפר את החברה הכי טובה שלי בחתונה שלה וידעתי שהוא זה שיאפר אותי... ם יסדר לי את השיער. הוא ארגן אותי, אמא שלי ו2 אחיות שלי ויצא פשוט מ-ד-ה-י-ם קיבלתי המון מחמאות על השיער והאיפור בערב עצמו וגם לאחר שהאירוע נגמר המחמאות ממשיכות להגיע. הייחודיות שלו זה שהוא עושה הכל עם המון חום ואהבה, קשוב לרצונות של הכלה וקרובי המשפחה או המלוות שהוא מארגן ופשוט הופך את הדמיון למציאות. ממליצה בחום לכל אחת לקחת את טירן הבטחה שלי לא תתאכזבי!!!! הילה בלום הגבעה בברנר 6.11.14

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
ניצן-תמונה
ניצן
טירן היקר
5
21/03/2013

מהרגע הראשון שפגשתי את טירן - ידעתי שנולך להיום מושלם!!! המקצועיות, השלווה, הרוגע והדאגה האינסופית שתצאי הכלה שרצית להיות.... ואכן, נכנסת לי לראש והוצאת אותי בדיוק כפי... למרות ההשתוללות המטורפת בערב הזה ,השיער הואיפור נראו בדיוק אותו הדבר בתחילת הערב ובסופו!! תודה תודה תודה על הכל - הייתה לי אחלה חוויה איתך!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Moran-תמונה
Moran
למי שרוצה להיראות מהמם
5
19/03/2013

טירן חמצני הוא המעצב והמאפר! אני חייבת לציין שחרשתי על האינטרנט לפני שנפגשתי איתו וראיתי את כל המאפרים הכי יקרים והכי "נחשבים" וממש לא התלהבתי. את ההמלצה על טירן קיבלתי בסלון... ות לבנה בת"א. כשראיתי עבודות שלו התרשמתי מאוד לטובה! מעבר לכך היתרון הגדול ביותר-הוא מגיע אליך! למי שלא מעוניינת להתארגן ב"בית החרושת" לכלות, אני ממליצה בחום להעביר את החוויה עם טירן. הוא מרגיע, סימפטי ומצחיק! התסרוקת והאיפור יצאו מדהימים ונשארו כל הערב! תודה רבה! ממליצה בחום!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
דורית ושלומי-תמונה
דורית ושלומי
אין על טירן מספר אחד!!
5
14/11/2012

הגעתי לטירן דרך הסטודיו של שמלת הכלה שלי התחתנתי ב6.11.12 טירן עשה עבודה יפה איפור ושיער קיבלתי המון מחמאות כל הערב ועד עכשיו רק מחמאות. טירן הגיע אליי למלון והביא יחד איתו... דה שנפתחת לשולחן עבודה עם מראה בנאדם כל כך מקסים היה איתנו מ9 בבוקר ועד 6 בערב היה כל כך סבלני היינו כלה ועוד שלוש מלוות ועשה עבודה מקסימה כל כך האיפור והשיער לא זז נשאר כל הערב. טירן המון המון תודות על היום המקסים שעשית לי הבחירה שלי הייתה כל כך מושלמת איתך. ממני דורית אבן שוע :)

הוספת תגובה
מיטל  ואריאל-תמונה
מיטל ואריאל
איכות, מקצועיות, כייף!
5
29/10/2012

אחת ההחלטות הטובות שקיבלתי בדרך ליום המאושר! קיבלתי המלצה על טירן מחברה, נכנסתי לראות את העבודות שלו בפייסבוק וסגרתי איתו! כל התהליך היה פשוט כייף! למרות שטירן עסוק מאד, תמיד... רגשתי שכשהו איתי - הוא רק איתי! נעים, מתחשב, מקצוען אמיתי! באיפור - שיער נסיון הרגשתי שיש לטירן את כל הזמן שבעולם בשבילי. נסינו לא מעט דברים עד שיצאתי מרוצה. ביום האירוע, טירן הגיע למלון בו התארגנתי, עם כל החומרים ועם מזוודה משוגעת ומוארת! האיפור-שיער בחתונה היו מושלמים! הכל החזיק מעמד עד השעות הקטנות של הלילה ! טירן עובד עם חומרים איכותיים ביותר ולכן יום אחרי החתונה לא נשארתי עם שרידי שיער על הכרית ! הפנים והשיער שלי חזרו למצבם המקורי ! מרוב שאהבתי אותו שכנעתי גם את אמא שלי שיאפר אותה ויעצב את שערה והוא עשה אותה - מלכה! מעבר לכך שהחמיאה לו על האווירה שמשרה ועל החוויה הנעימה של שהיה במחציתו! טירן - אוהבת אותך! מיטל הג'ינג'ית!

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים