קרן קורתי - איפור כלות: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
053-9425330
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • איפור כלה

  • שירותים
  • איפור ניסיון, ליווי בזמן האירוע, מגיע/ה עד אליך

קצת על העסק

איך מגיעים לקרן קורתי

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

קרן קורתי - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

17 חוות דעת על קרן קורתי

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
chen-תמונה
chen
קרן האלופה!!!
5
22/12/2018

הגענו לקרן דרך חברת איזיווד, שלצערנו פשטה רגל כשבועיים לפני האירוע שלנו. נכנסנו לסיטואציה קצת לא נעימה (גם קרן עצמה הפסידה כסף בעקבות פשיטת הרגל של איזיווד). קרן המדהימה הרגיעה... ותנו, כיבדה את תנאי החוזה שלנו מולה ומול איזיווד, ואמרה שמבחינתה האירוע התקיים כרגיל. קרן שירותית, אכפתית, מחייכת ונותנת שירות אדיב ומקצועי ביותר! אין ספק שהיא הבחירה המושלמת ליום הכי מיוחד בחיי כלה! תודה לך קרן!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
meshi-תמונה
meshi
הבחירה הכי מוצלחת בחתונה למעט החתן.
5
18/11/2014

נתחיל בקוריוז שלא קשור לאיכויות האיפור המדהים שהיא עושה. קרן הגיעה שניה אחרי שהספר החליט שזה הגיוני להשאיר כלה עם תלתלים בסיכות וללכת. הייתי, מיותר לציין, בהיסטריה קלה. קרן... מה, הרגיעה אותי וסידרה לי בסוף את השיער בעצמה. מהממת. בנוגע לסיבה שלשמה נתכנסנו, האיפור שקרן עיצבה לי ביום החתונה היה כל כך כל כך יפה. (ואני בכוונה משתמשת במילה עיצבה, כי התוצאה הייתה אומנות לכל דבר) הייתי חולה בחתונה, עם אף אדום ומתקלף ועם שקיות שחורות איומות, ואיכשהו אחרי שהיא עשתה את עבודתה לא ראו כלום מזה, אף אחד לא ידע שבכלל הייתי חולה, והיא גם נתנה לי קצת מייק אפ לטצ׳אפים שאשים אחרי כל קינוח. האיפור היה בול כמו שרציתי, הרגיש קל ואוורירי, לא הרגשתי שיש עליי מסכה והרגשתי יפה משהרגשתי כל חיי. וכל זאת בלי לדבר על זה שהיא פשוט בחורה מגניבה ממש, והיה ממש כיף לעבור איתה את בוקר החתונה.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
מיכל נוי-תמונה
מיכל נוי
מומלצת הכל קנה מידה!!
4.8
19/10/2014

קרן היתה מדהימה מהרגע הראשון, מהשיחה ראשונה הידידותית, הזמינות המהירה לכל שאלה. בעלת ידי קסם, יודעת להדגיש מה שצריך- מאפרת מצויינת. ביום החתונה היא הגיע לפני הזמן, היתה נעימה,... מעולה. אחד הדברים הכי חשובים לדעתי, זה לבחור את האנשים הנעימים לך באותו היום סביבך, קרן היא ללא ספק מתאימה מבחינה מקצועית ומבחינה אישית. כמובן שאמליץ.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
מאיה -תמונה
מאיה
קרן קורתי
5
01/10/2014

אם הגעתן לכאן, אתן ככל הנראה מחפשות מאפרת ליום חתונתכן! לפני מספר חודשים הייתי בדיוק במקום הזה, מחפשת את המאפרת המושלמת. הרבה נכתב כאן כבר על קרן, ולכן לא אכביר במילים. בקרן... בתי בשנייה שנכנסתי לביתה לאיפור הניסיון. היא הייתה איפור הניסיון הראשון שלי וגם האחרון. מה שיוצא מהידיים של קרן הוא פשוט יצירות אומנות. קלאסית ועדינה ואלגנטית ומלכותית! מאפרת בחסד עליון! הרבה בנות כבר כתבו כאן על הכישרון המטורף של קרן, ואני אכן מסכימה עם כל מילה שנכתבה, האיפור היה מדהים והחזיק בלי תזוזה של מילימטר עד סוף הערב (גם תוך כדי החלפת עדשות מגע באירוע עצמו). חשוב לי בעיקר להוסיף על כל מה שכבר נאמר, שקרן היא פשוט אדם מדהים שכיף להעביר איתו כמה שעות של הנאה ביום החתונה! חשוב מאוד לבחור ליום החתונה ספקים שישרו אווירה טובה, חיובית ורגועה, וקרן מצטיינת בכל אלה! קרן, היית מדהימה וכל מי שתיקח אותך כמאפרת תזכה ובגדול!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Lena-תמונה
Lena
קרן קורתי המוכשרת והמושלמת!!!!
5
27/08/2014

קרן קורתי המאפרת המוכשרת...(מומלצת איזיווד) האישה המדהימה הזאת הפכה אותי לבובה יפה בחתונה שלי...היא איפרה אותי ואת החברות שלי..כל אחת ואחת יצאו בובות יפיפיות...כל אחת ולפי מה... אים לה..השקיעה בכל אחת ואחת את כל כוחה וזמנה...קרן קורתי ביום המיוחד שלי אירחה אותי ואת החברות שהתארגנו איתי (כ5 בנות סה"כ+צלמים+מעצב שיער) בביתה המעלף!!!! פינקה אותנו מהבוקר עד 4 בצהרים...הרגשנו כמו בבית...נתנה את כל ליבה וכישרונה...פשוט אין מילים...גם אחרי שסיימה...דאגה לכל פרט בהתארגנות.. עשתה מה זה מעבר למצופה ביום הזה..בן אדם נעים סובלני וכל כך משקיע..!!! האישה הזאת מאוד מוכשרת...ממליצות עליה בחום!!! (בטוח נתאפר אצלה גם בעתיד!!!!)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים