איציק פרץ - שיער ואיפור - תסרוקות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

איציק פרץ - שיער ואיפור

053-7101600
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • איפור כלה, איפור לאירוע, עיצוב שיער

  • שירותים
  • תוספות שיער, איפור ניסיון, ליווי בזמן האירוע

  • מחיר לאיפור
  • 1,000 עד 1,500 ₪

  • מחיר לשיער
  • 1,000 עד 1,500 ₪

  • מחיר לאיפור ושיער
  • 2,000 עד 3,000 ₪

איציק פרץ - שיער ואיפור

קצת על העסק

איך מגיעים לאיציק פרץ - שיער ואיפור

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

איציק פרץ - שיער ואיפור - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

8 חוות דעת על איציק פרץ - שיער ואיפור

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Rotem-תמונה
Rotem
המלצה חמה אש:)
5
11/05/2018

הגעתי לאיציק דרך איזיווד לאיפור ושיער ליום החתונה שלי. חיפשתי מישהו שידע לעצב תסרוקת ואיפור רכים אך עמידים לאירוע בצהרי היום. איציק הבין מיד מה אני מבקשת והראה לי במקום 3 סגנונות... אפשריים שהיו טובים יותר ממה שחשבתי שאני רוצה. מקצוען אמיתי. הציע גם לעשות לי גוונים 3 שבועות לפני במחיר שפוי מאד ועשה עבודה מדהימה. קיבלתי אינספור מחמאות רק על הצבע שתדעו. חשוב לציין שהאווירה עם איציק מאד נינוחה גם למי שלא דברנית גדולה. קשה שלא להריץ צחוקים איתו. בנאדם חריף :) כדי לסדר איפר ושיער גם לאחותי ביקשתי ממנו לצרף אדם להתארגנות הקצרה בבוקר יום שישי. שוב מחיר שפוי מאד. ביום החתונה 6 בבוקר איציק מגיע כמו שעון עם אביחי ממן שעשה עבודה יפיפייה על אחותי. הם עבדו ברוגע, בכיף צוחקים איתנו... אני נראיתי מדהים ועם זאת עדיין זיהיתי את עצמי במראה. לדעתי זה הכי חשוב. לא? לא הייתי צריכה לתקן אותו פעם אחת. אין מילים! כל הכבוד! עכשיו אני אקבע איתו להסתפר לקיץ כי אין על איציק. אין!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Jenia-תמונה
Jenia
איציק התותח!
5
26/08/2015

איציק עשה לי גם תסרוקת וגם איפור, הכל היה מושלם! השיער לא זז כל האירוע וגם האיפור המהמם שעשה לי לא זז! קיבלתי המון מחמאות והרגשתי בזכותו כמו נסיכה! איציק תודה רבה לך על הכל!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ויקה-תמונה
ויקה
אין על איציק בעולם!
5
14/08/2015

חיפשתי מישהו שלא יתפרע יותר מדי עם איפור ושיער כי אינני נוהגת להתאפר באופן יומיומי וכבר בפגישת הניסיון הבנתי שאין לי מה לחפש במקום אחר.. אחרי שיחה קצרה מאוד איציק קלט את הראש שלי... והתוצאות היו מדהימות! . ביום האירוע איציק הגיע עם מאפרת לצימר בו התארגנתי עם חברותיי ומשפחתי.. הכל נעשה באווירה רגועה, שלווה ומאוד מקצועית כולן יצאו מרוצות ומוכנות בדיוק בזמן ואפילו קצת לפניי.. חייבת לציין שאחרי הצילומים התסרוקות קצת התפקששו בגלל הלחות והרוח ברגע שהגענו לגן האירועים התקשרתי לאיציק ותוך דקות ספורות הוא כבר היה שם חיזק ותיקן את כל מה שצריך וזה מבחינתי ראוי להערכה!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
טל ואביב-תמונה
טל ואביב
מוכשר מאד !
5
01/07/2012

איזה כיף שאיציק היה חלק בלתי נפרד מהיום הקסום הזה של החתונה שלי. איציק הגיע בדיוק בזמן שקבענו והיה מאד קשוב וסובלני אלי ולרצונות שלי. הוא גילה מקצועיות רבה וגרם לי להרגיש הכי יפה... בעולם. איציק עשה לי תסרוקת אסופה שנראית מאד טבעית ואלגנטית ולא "עשוייה" מידי, בדיוק כמו שרציתי ומיותר לציין שלמרות הריקודים וההשתוללויות לא זזה לי שערה מהראש. מעבר לפן הזה הוא אדם מצחיק, חם והכי זורם שיש!! אני ממליצה ממש ממש בחום!

הוספת תגובה
masya808-תמונה
masya808
בחור מקסייים ומוכשר!! מומלץ בחום לכל כלה!!!
5
23/02/2012

הגעתי אליו דרך איזיווד והייתה לי בחירה לא קטנה. בדקתי תיק עבודות של כל אחד וראיתי שיש לו מה שאני מחפשת. הלכנו לאיפור ותסרוקת נסיון, ואיך שראינו אותו התאהבנו! איזה בחור מקסים! הכל... ברוח טובה, צעיר, דינמי, זורם, יודע להתאים בדיוק את מה שאת צריכה. התסרוקת החזיקה לי מעמד כל הערב בלי שאפילו שערה זזה לי מהראש ולא הרגשתי שיש לי ארמון על הראש, אלא הרגשתי הכי טבעי. איפור עדין מאוד כמו שרציתי, בלי יותר מדי צבעים בפנים כמו בפורים. איציק תודה רבה ענקית! נהניתי לעבוד איתך, היה ממש כיף!

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים