ענבל מסאס - איפור כלות: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
053-9369408
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • איפור כלה, עיצוב שיער

  • שירותים
  • איפור ניסיון, ליווי בזמן האירוע, מגיע/ה עד אליך

קצת על העסק

איך מגיעים לענבל מסאס

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

ענבל מסאס - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

68 חוות דעת על ענבל מסאס

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
קורין-תמונה
קורין
ככה עוברים בוקר חלומי...
4.5
04/11/2014

ממליצה בחום על ענבל גם עבור האיפור וגם עבור התסרוקת. הארגונים ביום האירוע היו מעולים, אבל דווקא שווה לדעת מה היה כבר בפגישת הניסיון. התהליך היה מאוד מקצועי, עברנו על פרטי האירוע... - מיקום, שעה ביום (צהרים או ערב), אופי האירוע (בחוץ או בפנים), איך נראית השמלה, מה הטעם האישי שלי מבחינת איפור ומבחינת תסרוקת ורק אחרי שאפיינו את כל הפרטים ניגשנו לבחירת הלוק. ענבל עזרה לי לדייק את הרצונות שלי עד לכדי תוצר מוגמר שעונה על כולן. תוך כדי קיבלתי טיפים פרקטיים ליום-יום ללא קשר לחתונה, המלצות למוצרי איפור שמתאימים לי והמלצה על קוסמטיקאית מעולה. ביום האירוע עצמו, שהחל מוקדם בוקר (חתונת שישי צהרים) ענבל הגיעה עם אנרגיות מעולות ועבדה במקצועיות וביסודיות. התוצאה הייתה מושלמת ויצאה בדיוק כמו שדמיינתי. בנוסף, היא דאגה להנחות את אחותי וחברה טובה שלי שהיו איתי באותו יום לגבי תיקונים קלים בעת הצורך בזמן האירוע ונתנה לנו שקית הפתעות עם ספוגיות, פודרה וסיכות לשיער). בפעל לא היה צורך להשתמש בשום דבר ממה שהיא נתנה והאיפור לא זז מילימטר מאיך שהוא נראה בבוקר לפני שעזבתי את הבית ועד הלילה שחזרתי אחרי קראחנה מטורפת :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ליבי ויואב-תמונה
ליבי ויואב
ענבל מסאס המדהימה
4.5
02/10/2014

הגעתי לענבל במקרה דרך האנטרנט לאחר שראיתי תמונות של כלות שלה באתר. חיפשתי מישהי שמצד אחד תסדר את השיער ותאפר אותי בסגנון טבעי ועדין אבל מצד שני עם נוכחות וענבל הייתה התשובה. ענבל... מאפרת מדהימה שמשתמשת באיפור האיכותי ביותר, בעלת יחס אישי חם ומשרה אוירת רוגע-חשוב ביותר ביום החתונה. התארגנתי בבית מלון עם חברה ולאחר שענבל סיימה לסדר את השיער ולאפר אותי, נסעה לאימי ואיפרה גם אותה. למרות הלו"ז הצפוף, גם אני וגם אימי היינו מוכנות בדיוק בזמן והכל התנהל בדיוק בהתאם לציפיות. ממליצה לכולן מכל הלב! ענבל, המון תודה על כך שליווית אותי ביום הקסום הזה. ליבי

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
yonatmil-תמונה
yonatmil
מומלצת בחום
5
30/06/2014

ענבל איפרה ועשתה לי שיער ביום חתונתי, שישי צהריים. אני לא מתאפרת לעולם וענבל הצליחה לעשות לי איפור ממש עדין, יפה וכזה שהרגשתי בנוח איתו, כנ"ל לגבי השיער. היא הצליחה לגרום לי... יש אני. הכי חשוב מבחינתי היה שהבוקר עבר בכיף, ברוגע ובלי הלחצים שיש בדרך כלל סביב החתונה, למרות שהיה זמן יחסית קצר. אז לכל מי שרוצה חוויה נעימה, רגועה, מוצלחת וכיפית אני ממליצה בחום ללכת לענבל.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Sivan-תמונה
Sivan
אמנית אמיתית
4.8
10/02/2014

לענבל הגעתי אחרי שני נסיונות במקומות אחרים שהרגישו לי בסדר, ולא יותר. אצל ענבל ישר הרגשתי שההבדל הוא פשוט שמיים וארץ - מקצוענית מדהימה שידעה להתאים לי את מה שהכי נכון ומחמיא לי,... הבינה את הסגנון שלי, ונתנה לי הרגשת ביטחון מלאה שאני בידיים טובות. ביום החתונה האיפור היה פשוט מושלם. גם של אחותי. לא כבד מדי אך עדיין מרשים. המחמאות היו מדהימות ואני ממש מאושרת מהבחירה שלי בענבל! תודה לך!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Nadia-תמונה
Nadia
כשרון אמיתי:)
5
11/11/2013

נפגשתי עם ענבל כמה שבועות לפני הארוע והיא הייתה מאוד מקצועית וקשובה לכל הרצונות שלי. ביום הארוע עצמו היא הגיע בזמן הייתה ממש מקסימה דאגה להרגיע אותי ואיפרה אותי ואת אמי באופן... שלם !!!! בתור מישהי שלא מתאפרת כמעט בכלל האיפור היה מאוד עדין אבל מרשים. הוא החזיק במהלך כל הערב, שום דבר לא נמרח או נהרס אף על פי שבכיתי לא מעט, האיפור היה מושלם לא יכלתי לבקש יותר,ממליצה בחום :)

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים