חווה אורגנית טור סיני - גני אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חווה אורגנית טור סיני

053-9424864
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • אולם, גן

  • קונספט
  • אירוע בטבע, קטן ואינטימי

  • כמה מוזמנים
  • 50-450

  • מתי
  • קיץ, חורף

  • כשרות
  • כשר, כשר למהדרין

חווה אורגנית טור סיני

קצת על העסק

איך מגיעים לחווה אורגנית טור סיני

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

כתבו עלינו

31.10.2019

אמצע הדרך: לוקיישנים מעולים במודיעין והסביבה

שוברים את הראש באיזה אזור הכי הגיוני להתחתן? עם מיקום מושלם בין תל אביב לירושלים, נוף מהמם ואקלים נעים ונוח - כדאי לכם לשקול את אזור מודיעין. במיוחד לאור רשימת הלוקיישנים השווים שאיגדנו במיוחד בשבילכם

חווה אורגנית טור סיני - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

4 חוות דעת על חווה אורגנית טור סיני

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Abby-תמונה
Abby
הגשמת חלום
4.8
19/05/2016

איתי ואני התחתנו ב15.4.16 בחוות טור סיני ירושלים. החווה היא מקום כלכך מיוחד והרגשנו בו כלכך בבית שלא היה לנו ספק ששווה "לשלוח" את כולם לשם. אנשים שהגיעו לחתונה ניגשו אלינו אחד... ד ואמרו "עכשיו הבנו למה פה", "בחיים לא הכרנו מקום כלכך יפה בארץ", ועוד מחמאות רבות. המקום קסום, מרגיש כמו באגדות.. מאוד מסודר ונוח ללכת עם עקבים, מאוד מתחשב במבוגרים (יש הפרדה בין הרחבה ואיזור האוכל) החופה בירידה קטנה עם נוף מושלם מאחריו, וגם נותן עוד הרגשה של מרחב .. חן הנציגה של החווה שליוותה אותנו לאורך כל הדרך הפכה להיות ממש חברה והיא מקסימה! הייתה זמינה ואדיבה בכל יום ובכל שעה.. ייעצה והסבירה ומצאה פתרונות לשאלות ולתכנונים הרבים. החווה משכירה לך את המקום בלבד ואתה סוגר עם כל שאר הספקים בצורה ישירה מה שנותן משחק גדול בהחלט ומקום לבוא לידי ביטוי בצורה מוחלטת! הבונוס המטורף של המקום הוא הצימרים.. לאחר החתונה כל המשפחה שלי ואנחנו נשארנו לישון בהם ויכולנו להמשיך לרחף על עננים... אני ובעלי אפילו התפנקנו על עוד לילה! ממליצה בחום, מי שרוצה להרגיש חלק מהטבע, להתחיל את המסע המשותף עם פרחים, פרפרים ומלא ירוק מסביבו - זה המקום!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Natan-תמונה
Natan
חתונת יום שישי בצהריים
5
14/03/2016

המקום מדהים! כשהגענו לראות אותו מיד ידענו שזה המקום בו נרצה להתחתן. פתוח, מזמין, טבעי ואמתי. שטוף אור ואויר. קבילנו הצעת מחיר ואחרי יומיים סגרנו. האירוע עצמו היה נהדר, זכינו ביום... נעים ושמשי, הפריחה כבר החלה וזה היה לקישוט הכי יפה. התנהלות מול הצוות היתה מאד נעימה ותומכת. באמת שקיבלנו מעבר לצפיות שלנו. מומלץ בחום!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ohadmaz-תמונה
ohadmaz
חתונה בחמישי בערב ביוני
5
03/07/2013

המקום הכי מדהים להתחתן בו. ראשית ומעל הכול רפי הוא אדם בלתי יאמן, הוא התייחס אלינו כאילו זו החתונה שלו. מהאירגון והעזרה עד לפרטים הכי קטינים, עזרה לאנשים בדרך ואירגון החופה. בן... דם מקסים שאין מילים לתאר. החווה מהממת ביופיה ולמרות הריחוק כל האורחים הסכימו כי שווה להגיע, אפילו אורחים מעמוקה. אוכל משגע והפרדה בין המוסיקה למקומות הישיבה, נוף עוצר נשימה וחחחויה מדהימה. ארגנו הסעות וכולם היו מרוצים. לחתונה שלא תישכח.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Ronen Lavi-תמונה
Ronen Lavi
חתונה ערב חמישי אוגוסט חווה אורגנית
5
20/08/2012

חתונתי התקיימה בחווה האורגנית בערב חמישי עם הקייטרינג עליו המליצו במקום של רפי רביב - לא ניתן לדעתי להפריד בין השניים. הקייטרינג התנהל כמו קונצרט בניצוחו של רפי יחד עם הקסם,... נות והטבע של המקום והיה ערב מרגש, ייחודי ומושקע שהתעלה הרבה מעבר לציפיותינו. המקום היה ירוק, עם גפנים ותאנים מכל עבר והשקיעה כמובן הוסיפה את שלה. ההפרדה בין המוזיקה ברחבה לאלו שיושבים, רוצים להינות, לשמוע מוזיקה וגם להיות מסוגלים לדבר ולא להתחרש היתה מבורכת והאיזון היה מושלם. שווה כל שקל - מקום מדהים.

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים