ברגש - רן שיינברגר צלם - צילום אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialAlbumStillsStillsnVideosVideomy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

ברגש - רן שיינברגר צלם

054-4931141
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • סטילס, וידיאו, אלבום

  • עיצוב אלבום
  • דיגיטלי

  • מחיר לסטילס
  • 500 עד 6000 ₪

  • מחיר לוידיאו
  • 3000 עד 5000 ₪

  • מחיר לסטילס ווידיאו
  • 4000 עד 12000 ₪

ברגש - רן שיינברגר צלם

קצת על העסק

מצאתם טעות? ספרו לנו!

ברגש - רן שיינברגר צלם - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

14 חוות דעת על ברגש - רן שיינברגר צלם

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
יוני-תמונה
יוני
חוויה לא נורמלית!
5
28/10/2022

ואו!! מדהים!!!😍🎊 מהרגע הראשון בשיחת וידאו נקרענו מצחוק וזה המשיך בצילומים ולאורך כל האירוע! אנחנו נאלצנו להחליף צלם בדקה התשעים ואנחנו הכי מאושרים שיש שעשינו את זה ומצאנו את... ! בזכותו כל הלחץ נעלם ונהנינו מהחוויה היוצאת דופן הזאת ביחד איתו 😊

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Yehoshua-תמונה
Yehoshua
רן הבחירה הכי נכונה שיכולנו לעשות!!
5
13/03/2017

הגענו אל רן דרך חבר טוב שהמליץ וכבר בשיחת טלפון היה ברור שזה הולך לזרום בכייף. רן והצוות שלו זרמו איתנו לצילומים בכל מיני מיקומים הזויים :), דאגו להצחיק אותנו בלי סוף (חצי... ות אנחנו פשוט נקרעים מצחוק), זרמו עם כל בקשה ומגבלה והכי חשוב שיצאו לנו תמונות לא פחות ממשולמות!!!! ממליצים על רן והצוות שלו מכל הלב.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
צחי ופרידה-תמונה
צחי ופרידה
חוות דעת על רן שייברגר
5
28/03/2016

ין ספק שאחד הספקם החשובים בחתונה זה הצלם - שהרי זו למעשה המזכרת היחידה שנשארת לכם מהיום הזה. אנחנו בחרנו ברן שיינברגר ואין ספק שבחרנו מעולה - הספק מספר אחת בחתונה שלנו! רן הוא... וט תותח!!! צלם בחסד, ואדם מדהים. הגענו לרן דרך המלצה שקיבלנו וכבר בפגישה הראשונה, עוד לפני שראינו עבודות שלו, הסתכלנו אחד על השניה וידענו שזה זה - היה חיבור אישי מעולה. כשרן הראה לנו עבודות שלו, ידענו שנפלנו בקסמיו וכבר אין דרך חזרה. התחתנו ביום שישי עם קבלת פנים מוקדמת (10:30) ורן בנה לוח זמנים מעולה ומדוייק כך שהצלחנו לעשות לא מעט צילומי חוץ לפני החתונה (בינינו, אני לא האמנתי שנצליח). ביום החתונה, רן ויוסי הגיעו כשעה לפני השעה שקבענו והתחילו מיד בעבודה - להצחיק ולהרגיע את הכלה (וגם קצת לצלם כמובן). צילומי החוץ היו חוויה, רן מצא לוקיישנים מדהימים בקרבת העולם והצליח להוציא תמונות מהממות גם מהמלון שהתארגנו בו. רן ויוסי גרמו לנו להרגיש מאוד נוח (ושנינו לא אנשים - רן השאוהבים להצטלם) והצילומים פשוט זרמו והיו כייפיים. בחתונה עצמה רן תפס מלא רגעים מהממים ויצאו המון תמונות מהממות. כל התמונות נראות אוטנטיות, אמיתיות, ומצליחות להעביר המון רגש - שמחה, התרגשות, אהבה ועוד ובכלל לא נראות מבויימות שזה פרט שהיה חשוב לנו מאוד. אז כל מי שמתלבט וא פשוט הבחירה המושלמת!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Eli-תמונה
Eli
אין מה לחפש יותר, אגדה!
4.8
12/11/2015

קודם כל, עכשיו אחרי שעברו כמה חודשים אנחנו יכולים להגיד בוודאות - האיש וכל האנשים שעובדים איתו, מקצוענים בטירוף. כל דבר, מתזמון יום הצילומים באופן מושלם, דרך הנוכחות באולם... סת כל הרגעים החשובים בצורה הכי טובה ועד שלב בחירת התמונות ואספקת החומרים בזמן, א-מ-ר-י-ק-ה! רן ויוסי בן אלישע נתנו לנו שואו בלתי נשכח. הם מצחיקים ומשוגעים על כל הראש, אין דברים כאלה, מעבר לכך, כל בקשה או טענה מיד קיבלה מענה והתחושה באירוע, אליפות. כבר מהפגישה עם רן במשרד, היה קליק. הוא הצחיק אותנו וכבש אותנו בו זמנית וכמובן אין מה לדבר, על התמונות היפיפיות שהוא מוציא. זה אירוע של פעם בחיים, רן ויוסי נתנו לנו הרגשה שהם איתנו 100% ואין על ההרגשה הזאת, הצחיקו שצריך, תיקתקו את המאפרת לפי הזמנים והכל תוך הוצאת תוצרים מושלמים. תודה רבה על אירוע בלתי נשכח ומתועד לעילא! אילאי ונחמה גרוסמן.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Avital-תמונה
Avital
צלם מס' 1!!!!!!
5
16/06/2015

רק בשיחת הטלפון הבנתי כי מדובר במקצוען... הבנתי זאת במיוחד בפגישה איתו ובמיוחד ביום הגדול. רן לא הפסיק להצחיק אותי.. ממש נהנו ממנו ומיקי. התמונות נשלחו אלינו מאוד מהר ואנו מקבלים... פידבקים מדהימים על התמונות המדהימות. מחכה כבר ליום שבו ניפגש שוב.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים