ZOE - זואי - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
053-9418028
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • שמלת כלה

  • במיוחד בשבילך
  • הוט קוטור, שמלות צנועות, מידות גדולות

  • השירות
  • קנייה, השכרה, תפירה אישית

  • מחיר שמלות כלה
  • 6000 עד 10000 ₪

קצת על העסק

איך מגיעים לZOE - זואי

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

ZOE - זואי - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

30 חוות דעת על ZOE - זואי

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
דפנה-תמונה
דפנה
ממליצה בחום!!!
4.5
01/06/2017

הגעתי לנגה לאחר שביקרתי באתר שלה ומיד התאהבתי בקולקציה שלה..... היא המעצבת הראשונה שנפגשתי איתה וכבר במהלך הפגישה ידעתי שגם האחרונה. הגעתי לפגישה הראשונה עם הרבה חששות מכיוון... י בהריון ולא ידעתי איך אני אכנס לשמלת כלה אך נגה היתה מדהימה, מתחשבת ורגישה לחששות שלי ועזרה לי להתאים את שמלת הכלה המושלמת בשבילי. השמלה היתה מאוד נוחה (בחודש חמישי רקדתי כל הלילה) וגרמה לי להרגיש מושלמת....אני מודה לה על הכל וממליצה בחום לבחור בה ליום המאושר שלך...

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Nitzan-תמונה
Nitzan
אם את רוצה מישהי שתלווה אותך לכל אורך הדרך- רק נגה!!!
5
03/06/2015

אני בחרתי את שמלת הכלה שלי מאוד מהר. ראיתי אותה באתר של "זואי" וישר התקשרתי לנגה וקבעתי פגישה, מדדתי את השמלה שבגללה באתי וגם זו השמלה שסגרתי בסופו של דבר. מעבר לאיכות התפירה,... יוחדות של הקולקציה, נגה היא הבן אדם הכי מדהים, רגוע, שלו, נינוח, שמח שפגשתי מעודי. לא יכולתי לדמיין את שלושת החודשים שלפני החתונה בלעדיה ויותר מה, לא יכולתי לדמיין את יום החתונה שלי בלעדיה, ולכן היא הגיעה אליי הביתה להלביש אותי. אחרי כ"כ הרבה זמן שאת מבלה עם מישהו, זה היה כל כך מיוחד שהיא הלבישה אותי ליום החשוב הזה בחיי. אני יותר ממליצה!!!! באמת. נגה זמינה בכל שעה, היא תמיד היתה שם בשבילי! אני ממש ממליצה לכל הכלות הטריות לקפוץ שניה לרעננה לסטודיו "זואי" ולהתרשם ממה שיש לנגה להציע לכן. אתן לא תתחרטו!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
מעיין-תמונה
מעיין
סטודיו זואי- נוגה המדהימה
4.5
23/04/2014

אל נוגה המהממת הגעתי דרך חברה טובה של אחותי שהמליצה עליה לאחר שתפרה אצלה שמלה מאפס לפניי שפגשתי את נוגה הייתי ב 4סטודיויים ומצאתי רק שמלה אחת שנראתה לי אך היחס היה קריר... ל השתנה שהגעתי לנוגה בפעם הראשונה, נוגה קיבלה אותי בחיוך גדול וידיים פתוחות ונתנה לי את התחושה הכי טובה ונעימה שקיבלתי מכל המקומות. לאחר מדידות רבות של דגמים שונים וגוונים שונים נוגה תפרה לי שמלה מאפס בצבע לבן שמשלב בתוכה תחרה עם בדים זורמים וקלילים ומרוב היופי שלה החלטתי לקנות אותה אז מה שונה ולמה בחרתי דווקא בנוגה מסטודיו זואי? קודם כל היחס וחם , האוהב והמחבק . נוגה לא מנסה למכור כל שמלה בכח גם אם היא לא מתאימה לכלה, היא אומרת את דעתה המקצועית ואישית וזה משהו שאני מאוד מעריכה ודבר אשר לא קיים אצל כל אחד. תמיד קיבלתי מנוגה הרגשה של חברה שאפשר להתייעץ איתה על כל דבר על כל בעיה וכך היה גם שלא הייתי בטוחה בדברים בשמלה ורציתי לבוא שוב למדוד הגעתי ולא קיבלתי סירוב אני מאמינה ויודעת שנוגה יכולה להתאים לכל אחת את שמלת החלומות שלה, שמלה שתחמיא לה ותוציא אותה בצורה הכי טובה ויפה בערב המיוחד הזה אז נוגלה תודה רבה על הכל ובמיוחד על השמלה ממליצה עליה בחום ( :

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
הדר-תמונה
הדר
החוויה שלי אצל נוגה.. :)
5
16/03/2014

3 שנים לפני שאני התחתנתי, חברה טובה שלי התחתנה, וחיפשנו ביחד שמלה באינטרנט. איכשהו הגענו לקטלוג של zoe, ואני התאהבתי לחלוטין באחת מהשמלות, אמרתי שכשאני אתחתן זאת תהיה השמלה! אחרי... 3 שנים, כשהתארסתי לבעלי היקר, השמלה לא נשכחה, ומיד חיפשתי את הדגם באינטרנט. הרגשתי שזו שמלה שנועדה ממש בשבילי - ועם זאת היו לי המון חששות שאולי לא תראה טוב עלי כמו שאני מדמיינת. פגשתי את נוגה המעצבת, אישה מקסימה עם המון סבלנות (זה מאוד חשוב בהתעסקות עם כלה), והחלום שלי התגשם אחד לאחד, השמלה ישבה עליי כאילו נועדה ממש בשבילי. נוגה נותנת שירות אדיב ומקצועי, עם הרבה אהבה וסבלנות. בכל פעם שבאתי למדידות היא התרגשה לראות אותי בשמלה ממש כאילו היתה חברה טובה שלי. ממליצה בחום!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
mic-תמונה
mic
שמלת כלה
5
14/11/2013

הגעתי לנגה ברקמן (סטודיו ZOE ), דרך חברה קרובה. אפשר לומר שהגעתי לנגה ברגע האחרון, כך שנותר לה כחודש וחצי לתפור לי שמלת כלה. למרות לוחות הזמנים הקצרים והתלבטויותיי הארוכות לגבי... השמלה, היחס של נגה אלינו היה סבלני ביותר אחראי מאד ואכפתי. נגה גילתה מסירות, פתיחות וגמישות רבה לרעיונותיה הרבים של אמי וזה מעיד בעיקר על גדלותו של אדם ואומן שיודע לשים את ה'אגו' בצד ואת הלקוח במרכז. הכישורים של נגה להתאים את השמלה לכלה הם בלתי רגילים. הראיה לכך היא ששמלתה של חברתי היתה שונה בתכלית מהשמלה שלי ושתיהן היו מיוחדות כל אחת בדרכה... השמלה שעוצבה לי בסוף היתה א-סימטרית ובהשראה רומית עם קורטוב של תחרת גיפיור בחלק העליון. השמלה היתה כל כך מיוחדת שהתגובות היו יוצאות מן הכלל! העידון של השמלה והייחודיות הפכו אותה לאחת במינה. לא נתקלתי בשמלה כזו בכל דיזינגוף ובשום קטלוג... והעיקר- השמלה היתה נוחה!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים