דקל עוז - תסרוקות כלה וערב - תסרוקות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

דקל עוז - תסרוקות כלה וערב

053-9425324
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • עיצוב שיער

  • שירותים
  • מגיע/ה עד אליך

דקל עוז - תסרוקות כלה וערב

קצת על העסק

איך מגיעים לדקל עוז - תסרוקות כלה וערב

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

דקל עוז - תסרוקות כלה וערב - חוות דעת

דירוג גולשים

4.5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
3

כתבו חוות דעת

14 חוות דעת על דקל עוז - תסרוקות כלה וערב

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
מיכל-תמונה
מיכל
מומלץ - דוז פואה !!
4.8
16/06/2014

דקל עיצב את השיער ושל אימי ביום חתונתי, כבר בתסרוקת הנסיון ידעתי שזה זה בצורה בה הוא פיסל ממש את שערי ועיצב אותו ללא סיכות כלל!! , נתן כמה אופציות, היה סבלני ופתוח, ביום החתונה... מרות שאיחרתי חיכה לי בסבלנות אין קץ, עיצב את השיער באלגנטיות ובמהירות, תוך הקפדה על הפרטים הקטנים, מבלי לענות לטלפונים באמצע תוך שהוא נותן לי את כל תשומת הלב . בנות - מדובר באומן !! , ולא רק זה, גם בבן אדם שכיף לדבר איתו שמקשיב לך ויודע להמליץ. דקל לא עזב אותי עד שיצאתי מהסלון, ועיצב גם לאימי תסרוקת מדהימה ויפה. אז את לא צריכה להיות סלב ולשלם הון תועפות אצל מעצבי שיער שבקושי מתייחסים אליך גם אם את כלה , יש לך כאן את דקל שיוציא אותך הכי יפה!! ואני ממליצה בחום לכל המתלבטות :-) דקל - תודה !!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
יפעת-תמונה
יפעת
מומלץ!
4.2
17/05/2013

הגעתי לדקל עוז דרך איזיווד, הסתכלתי שם על כל מיני תמונות של תסרוקות והתמונות שלו נראו לי הכי מעניינות. החלטתי לעשות תסרוקת נסיון כדי להתיעץ ולראות מה מתאים לי. הגעתי לדקל עם כמה... רעיוות ויחד החלטנו על תספורת אסופה על הצד במראה ספרדי. דקל נתן לי מסיכה לשיער ואמר שאסור לי להסתפר עד לחתונה (4 חודשים אחרי פגישתינו), כדי שהשיער יהיה ארוך ושלא נצטרך תוספות שיער. המסיכה נועדה לשמור על קצוות השיער שאסור לספר. בינתיים עד החתונה אמא שלי שיגעה את דקל בטלפון ובאופן אישי, אך דקל עמד בזה בגבורה. ההתארגנות לחתונת הצהריים שלנו נעשתה בסטודיו של דקל בדיזינגוף. הבוקר התחיל באיפור, המשיך בשיער והסתיים בלבישת השמלה. הכל היה נינוח ורגוע עם אווירה מדהימה. דקל הגיע, כולו חיוכים ואנרגיות טובות. התסרוקת שהוא עשה לי היתה מדהימה ביופייה, ביקשתי לעשות אותה יותר גבוהה ממה שסיכמנו בפגישת הנסיון ודקל זרם ללא בעיה. הבאתי סיכה גדולה לשיער שדקל מיקם באופן מושלם בתסרוקת. הכל החזיק מעמד עוד הרבה אחרי החתונה, עד שנאלצתי לפרק את התסרוקת כדי ללכת לישון... גם אחרי כל הקפיצות, החיבוקים והנשיקות, כל שיערה נשארה פיקס במקום. קיבלתי המון מחמאות על השיער ואני שמחה שבחרתי בדקל ליום המיוחד הזה.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
אורטל ואופיר-תמונה
אורטל ואופיר
ממליצה בחום!!
4
30/08/2012

ממליצה בחום על דקל עוז, מעצב תסרוקות ברמה גבוהה, ידע להתאים לי תסרוקת שבדיוק התאימה לי. דקל מקצועי, סבלני, ניחוח, משקיען, הגיע בזמן והכי חשוב הוציא אותי מדהימה. גרפתי מלא מחמאות... על התסרוקת. התסרוקת החזיקה מעמד כל הערב ואף שערה לא זזה ממקומה.

הוספת תגובה
סיון ונתי-תמונה
סיון ונתי
עבודה מצויינת, תסרוקת מדהימה
4
18/06/2012

באמת כל הכבוד לדקל על העבודה המדהימה... התסרוקת ספגה מחמאות בלי הפסקה והחזיקה יפה כל הערב.

הוספת תגובה
מורן-תמונה
מורן
ממליצה בחום על דקל עוז!
5
29/05/2012

דקל עיצב את התסרוקת שלי ושל עוד שתי מלוות ביום חתונתי. אני ממליצה עליו בחוםםםםםם לכל מי רוצה להראות מהממת ביום המאושר שלה! =) דקל הוא מעצב שיער מקצועי, סובלני, בעל ידע נרחב... ועו ויודע להתאים לכל אחת בדיוק את מה שהכי יתאים לה. כל הכבוד ושרק ימשיך כך!

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים