ינשוף צלמים - צילום אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialAlbumStillsStillsnVideosVideomy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
050-4002839
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • סטילס, וידיאו, אלבום

  • מיוחדים
  • סטודיו, קליפים, רחפן

קצת על העסק

מצאתם טעות? ספרו לנו!

ינשוף צלמים - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

13 חוות דעת על ינשוף צלמים

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Gal-תמונה
Gal
יום כיף עם צלמים מקצוענים
5
27/12/2015

הצוות המקסים של אייל, ארז ויונתן ליווה אותנו בחתונה שלנו ולאורך היום, חייכו, הרגיעו, הצחיקו, הלהיבו ותיעדו כל רגע יפה ביום שלנו. היה כיף גדול לעבוד איתם, מקצוענים אמיתיים שנותנים... הרגשה טובה לנו ולאורחים ועושים חשק לעוד תמונה ועוד תמונה... הצטלמנו במיקום יצירתי ואייל כמעט השתגע מכל הרעיונות היצירתיים והזדמנויות הצילום. בשתי מילים - כיף גדול. ממליצים בחום!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Maya-תמונה
Maya
אלופים!!!
5
26/02/2014

צוות ה"ינשוף" בניצוחו של אייל המדהים היו פשוט מעולים!!! היו כייפים לאורך כל היום שלנו, נתנו לנו להרגיש בנוח, עם הרבה הומור, ממליצים בחום!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
רונה-תמונה
רונה
מדהימים!!
4.8
12/07/2013

אייל (סטילס) ויאשה (וידאו) הם קודם כל אנשים מדהימים, טובים מצחיקים ומשרים אווירה רגועה ומקסימה שאין דבר חשוב מזה ביום החתונה. מהרגע הראשון הכימיה הייתה כאילו הם חלק מהמשפחה. מעבר... לזה הם מקצועיים מאד, התוצאות יצאו מהממות ומיוחדות והרגשת באמת שיש פה נתינה מהלב. מומלץ מאד מאד! תודה רבה על הכל!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
שירן לרנר-תמונה
שירן לרנר
מומלץ בחום
5
24/05/2013

קודם כל חייבים לציין שאייל, הצלם פשוט מהמם! מהרגע הראשון שפגשנו אותו הוא נתן לנו אוירה נינוחה וקלילה וגרם לנו להרגיש שאנחנו בידיים טובות. גם ביום האירוע, הוא לא ניסה ל"ביים"... ו אלא זרם עם הרצונות שלנו ובכלל השרה אוירה מאוד נעימה לאורך כל הצילומים וגם באירוע. מעבר לזה, אייל גם מצא חן מאוד בעיני המשפחות שלנו ולא הפסקנו לקבל מחמאות עליו. אנחנו כבר מחכים לראות את התמונות :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
אירנה ואייל-תמונה
אירנה ואייל
אייל התותח!
5
20/02/2013

אין לנו מילים לתאר עד כמה היה לנו המזל לפגוש את אייל הצלם. לאחר שעברנו ובדקנו כ"כ הרבה צלמים ועבודות, העבודות של אייל היו הכי מעניינות, הכי אומנותיות ובאיכות גבוהה מאוד! זהו אדם... שאוהב את העבודה שלו ועושה אותה מתוך תשוקה אמיתית למקצוע, בחלק של סדרת הצילומים בחתונה נהנינו הכי הרבה, ולא מעט מזה היה בזכות אייל.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים