יניב ישעיהו - יש מוסיקה - תקליטנים לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

יניב ישעיהו - יש מוסיקה

053-8097216
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • אולפן הקלטות, די ג'יי, הרכב מוזיקלי

יניב ישעיהו - יש מוסיקה

קצת על העסק

איך מגיעים ליניב ישעיהו - יש מוסיקה

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

יניב ישעיהו - יש מוסיקה - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

54 חוות דעת על יניב ישעיהו - יש מוסיקה

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Shaked-תמונה
Shaked
יניב ישעיהו
5
03/02/2016

הפגישה הראשונה שלנו עם יניב הייתה מדהימה ומייד סגרנו איתו! ההרגשה הייתה שהוא לא בא רק לנגן- אלא גם לשמח ולהעביר את הרגשות והרצונות של הזוג לאורחים, האנרגיות על הרחבה היו מדהימות,... יניב ידע לקלוע בידיוק לטעם האורחים ולטעמינו! יחס אישי , תמיד היה זמין לשאלות ובקשות לפני האירוע,תמיד עם חיוך ורצון לעזור ולשמוע.. אין לנו ספק שבחרנו בדי ג'י הטוב ביותר, אנחנו מודים ליניב על הכל ומעריכים אותו.. כמובן שממליצים עליו לכל חברינו שמתחתנים בקרוב וגם לכל הקוראים אין ספק שליניב הייתה השפעה גדולה על הצלחת האירוע ,כל האורחים שיבחו אותו ואת היכולת שלו לקרוא את רצון האורחים הרוקדים!! זכינו להכיר את יניב! תודה ענקית ליניב על ערב מדהים ,בהערכה רבה שקד וברק יעקבי א-ל-ו-ף !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Maayan-תמונה
Maayan
יותר ממושלם!!
5
17/12/2015

hניב ישעיהו פשוט יודע מה הוא עושה!!! אין לי דרך יותר טובה להסביר כמה אנחנו מרוצים!! אם זה מהפגישות לפני האירוע שהיו כל כולן בשבילנו בסבלנות רבה, אם בדיוק בסגנון שלנו, ויותר חשוב... בדיוק במה לא להשמיע. כי את מה להשמיע הוא יודע לבד. פשוט קורא את הקהל בכל רגע ומתאים את המוזיקה. מתחילת הריקודים ועד סוף האירוע הרחבה הייתה פשוט מלאה ושמחה!! כולם רקדו! ילדים, צעירים, מבוגרים- כולם!! ממליצה בחום!!! בלי לחשוב פעמיים. רוצים חתונה עם מוזיקה מעולה וריקודים בלי סוף- לגמרי יניב!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Snir-תמונה
Snir
מומלץ!!
5
13/12/2015

מהרגע הראשון שפגשנו את יניב ידענו שנבחר בו, מיקצוען ברמות הגבוהות ביותר אבל יותר מהכל בן-אדם. היה תענוג לעבוד מולו, זמין לכל פניה שאלה או קושיה, נותן מענה תמידי ופוגע בול... למרות הפער בסיגנון המוזיקה ביניינו, בני הזוג, יניב הצליח לנווט ולמצוא את דרך הישר, הרחבה הייתה שמחה במיוחד, קיבלנו ים פירגונים. ממליצים בחום!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
שבע-תמונה
שבע
יניב ישעיהו מספר 1!
5
22/11/2015

חברים- אין פה מקום לספק אפילו! מי שרוצה באירוע שלו דיג'יי רציני ביותר שיודע לקרוא את הקהל (ואת החתן והכלה!), להקפיץ אותו במשך שעות ולעשות אווירה מדהימה של כיף ושמחה- יניב הוא... ובת. הוא עשה כבר שני אירועים במשפחה שלי ופשוט לא יכולנו להיות יותר מרוצים. אני ובעלי הטרי בהתחלה התלבטנו אם לקחת דיג'יי או להקה- הקטע של מוזיקה חיה מאוד קסם לנו ופחדנו שדיג'יי לא בדיוק יוכל לענות לנו על הצרכים המוזיקליים, אבל מהרגע שהחלטנו ללכת עם יניב ידענו שאנחנו בידיים טובות, וכך היה. הוא שידר על אותו הגל איתנו מההתחלה (ואני בטוחה שזה ככה עם כל זוג שהוא עובד איתו), ענה על הרצונות שלנו בצורה מופתית והיה פשוט תענוג לעבוד איתו. ממליצה בשיא שיא שיא החום! :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
נאור-תמונה
נאור
אומן
5
12/10/2015

איש מיקצוע אמיתי. בפן האישי פשוט כיף מאוד לעבוד איתו, זמין תמיד לשאלות ובקשות, רגוע וחייכן ומשדר הרגשה שאתה בידיים טובות. בפן המקצועי, יניב פשוט יודע את העבודה. רק תאמר לו איזה... זון יש לך לחתונה, והוא כבר יעשה את השאר. בתור אחד שהגיע עם שיגעונות ובקשות, יניב תמיד עזר והמליץ ותרם מהניסיון הרב שלו. בנוסף , הרבה מעבר מלשים מוזיקה, יניב קרא את קהל האורחים שלנו מדהים, הייתה לנו חתונה שצד אחד תימני וצד אחד אמריקאי מה שהעלה בנו קצת חששות לגבי התאמת מוזיקה לשני הצדדים ושתגרום לאנשים לא משנה מאיזה צד ובאיזה גיל לקום לרקוד, יניב עשה את זה הרבה מעבר למה שציפינו. הוא פשוט אומן. מי שרוצה להיות רגוע בעניין המוזיקה בחתונה, אין מקום להתלבטות בכלל, מומלץ בחום.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים