מנו מגנט - אטרקציות לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantEventWhereWhereSpecialattractionsDesignmy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
054-7343358
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • אטרקציות

קצת על העסק

מצאתם טעות? ספרו לנו!

מנו מגנט - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

40 חוות דעת על מנו מגנט

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
EFRAT-תמונה
EFRAT
איכות ושירות ללא תחרות
5
06/10/2014

לקחנו את השירות של מנו מגנט לאירוע בת המצווה של בתי, השירות כלל בר מתוקים מרהיב ביופיו, מגנטים ללא הגבלה כולל הגדלות באיכות גבוהה מאד וזוהרים שאין ספק שהוסיפו המון זוהר... וות כולו היה מדהים חייכן וסובלני. אין ספק שאמשיך לקחת אותם לעוד אירועים שלי וברור שאמליץ עליהם לכל חבריי.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
itayabra-תמונה
itayabra
איכות ושירות ללא פשרות
5
24/03/2014

רק אתמול הייתה החתונה, וכבר אני מוצא את עצמי כותב פה ביקורת על נותן שירות פשוט מדהים. מיכאל הגיע בזמן, לא נח לרגע, הוציא מגנטים כמו בפס יצור. כל התמונות והמגנטים באיכות גבוהה,... נטים כמובן ללא הגבלה, גם הגדלות וגם דיסקים עם כל התמונות. מעבר לשירות בתור צלם הוא דאג לעזור בכל דבר אחר שרק יכל, באמת בן אדם זהב שהביקורת הזאת כל כך מגיעה לו. מיכאל - שיהיה בהצלחה! איתי ויעל :]

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
מור ודודו-תמונה
מור ודודו
מנו מגנטים - תודה רבה הייתם מעולים!!!!
5
06/05/2013

הגענו למנו מגנטים דרך האתר שלהם , דיברנו עם מנו בטלפון והוא היה ממש נחמד ((: והחלטנו לסגור איתם ותאמת עשינו אחלה בחירה וקיבלנו עליו המון פידבקים באירוע. הגיע צלם ממש חמוד שהגיע... לינו עד לחדר לצלם אותנו לפני שהאירוע מתחיל. גם האולם שלנו "שמיים וארץ" המליץ לנו עליו. תודה ענקית למנו מגנטים על האיכות של התמונות, על היחס ובאמת על זה שהצלם היה ממש נחמד עם כל המוזמנים וממש שמחנו לשמוע את זה מהם ((: תודה ענקית!! ולא לחשוב פעמיים המחיר שווה!! והתוצאה מעולה!!!!!!! תמונות נ-ד-י-ר-ו-ת!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
שרה ורועי-תמונה
שרה ורועי
החתונה
5
06/05/2013

ללא ספק הוסיפו הרבה לחתונתנו.. הבחור שהגיע היה מקצועי, אדיב וליווה אותנו לאורך כל החתונה, עשה שמח עם מגוון רחב של הפתעות, מגנטים, זוהרים וכל שאר ההפתעות שהציפו את הרחבה היו תוספת... חשובה ונהדרת שיעשו כל אירוע לשמח יותר.. ממליצים בחום!!!!!!!!!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
אנה וחיים מנטש-תמונה
אנה וחיים מנטש
מעולים!
5
04/05/2013

התחתנו ב-30.4 בגן האלה בנס ציונה... השירות המדהים, החיוכים, כמויות המגנטים האדירות והיחס החם הופכים את מנו מגנט לאחת הבחירות הכי טובות שלנו בחתונה!!!! תודה רבה שלקחתם חלק ביום... יוחד שלנו, אנה וחיים!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים