אילן לוגסי D.J - תקליטנים לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

אילן לוגסי D.J

054-8333222
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • אולפן הקלטות, די ג'יי, הרכב מוזיקלי

אילן לוגסי D.J

קצת על העסק

איך מגיעים לאילן לוגסי D.J

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

אילן לוגסי D.J - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
4.5
שירות
4.5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

23 חוות דעת על אילן לוגסי D.J

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
גולש-תמונה
גולש
עושה חשמל באוויר
4.5
03/10/2018

מהפגישה הראשונה ידענו שזה הדיגי של החתונה אלוף

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Oded-תמונה
Oded
אילן הדי-ג'יי הטוב באיזור!
5
23/06/2016

לאילן לוגסי יש חלק ענקי בהצלחה האדירה של החתונה שלנו ! המוזיקה הייתה מגוונת , הוא דאג להפתיע והשאיר את הרחבה כל הזמן מלאה ! לראיה - האירוע שלנו נמשך עד השעה 3:30 לפנות בוקר... ים לא הפסיקו לרקוד ! אילן היה אדיב ושירותי עד לרגע האחרון ופשוט עשה לנו כיף ענק בחתונה ! היה תענוג להתנהל מולו , אילן הוא בן אדם מקסים שיודע להקשיב ולהבין את "הראש שלך" , הכול נעשה בכיף וברוח טובה ! אנחנו ממליצים לכם לקחת את שירותיו של אילן לוגסי לחתונה שלכם ! זאת אחת ההחלטות היותר טובות שאתם יכולים לעשות!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
רחלי-תמונה
רחלי
תקליטן על ובכלל!!
5
26/02/2015

מכל הספקים- הוא הכי בלט במחמאות, חבר'ה צעירים בני 30 עפו עליו, חבר'ה מבוגרים בני 60-70 עפו עליו- אם זה קלע לטווח גילאים כל כך רחב- זה רק אומר שהבנאדם גאון! הרחבה לא התרוקנה !... י מדברת איתכם על יום שני!!! וזה שהוא קסם של בנאדם זה סתם בונוס!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Meital Hadar-תמונה
Meital Hadar
אילן לוגסי פשוט תותח
5
20/12/2012

אין ספק שאילן יודע את העבודה הוא יודע לקרוא את הרחבה והוא פשוט גרם שלא היה כיסא אחד שמישהו ישב במהלך האירוע כולם היו על רחבת הריקודים, הוא פשוט קלע לטעמם של כולם למרות שהקהל היה... קהל מעורב. לאילן יש גרסאות מדהימות של שירים ומיקסים שאף אחד לא שמע לפני. הוא פשוט עשה את האירוע שמח מלא ריקודים וזרם איתנו בכל בקשה. ממליצים בחום גדול!!

הוספת תגובה
רביד וליאור-תמונה
רביד וליאור
אין על אילן!
5
21/11/2012

אני ממליצה בחום על אילן, לא רק שהוא בן אדם מדהים הוא גם תותח במקצוע שלו. היינו כל כך מרוצים ממנו, הוא פשוט הרים לנו את הקהל וכל הערב הרחבה שלנו הייתה מלאה. זו גם הדמנות נפלאה... יד לו תודה על זה שגרם לאירוע שלנו להיות כל כך שמח!

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים