סטאר - שירותי בר - שירותי בר: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereHow-ManydishPriceKosherFoodmy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

סטאר - שירותי בר

053-7101621
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • בר מתוקים, שירותי בר, עמדות קפה, משקאות אלכוהוליים

  • כמה מוזמנים
  • +50-1000

סטאר - שירותי בר

קצת על העסק

איך מגיעים לסטאר - שירותי בר

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

סטאר - שירותי בר - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
4.5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

7 חוות דעת על סטאר - שירותי בר

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Gal-תמונה
Gal
ויטלי ורועי, סטאר בר אליפות
5
15/06/2015

היה לנו אירוע דהים, האלכוהול זרם, השייקים היו קרים וטעימים. הצוות מאוד מפנק ודואג להשקות את כל מי שהיה באזור הרחבה. מומלץ בחום לכל מי שרוצה אירוע שמח עם בר מקצועי ואנשים טובים

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Miri-תמונה
Miri
Star bar
5
23/05/2014

הסךוגן שלהם הוא "בר וקצת יותר", אבל מה שאתם מקבלים זה הרבה מעבר ל"קצת" יותר!... נתחיל מהשירות? לא קיים בן אדם שידאג לכם יותר מרועי והצוות שלו. אפילו אל תחפשו. מקצועיות?... אם אתם חתונה של צעירים, שמחפשים בר אדיר, קיבלת את זה מרועי! רוצים הגינות ומחיר בהתאם לכל פרט אפילו אם יש שינויים ולא אך ורק על פי החוזה? קיבלתם. רוצים צוות אדיר שעושה שמח? קיבלתם. רוצים יחס אישי? קיבלתם. בתור ברמנית עברתי על הרבה ברים וכמה וכמה פגישות, והיו הצעות ומחירים מאוד מפתים. אך ברגע שדיברתי עם רועי ידעתי שהוא זה שיעשה לי את האירוע. לא היה פרט אחד שהיתי צריכה לדאוג לו בעצמי. לא נעשה שום דבר בלי האישור שלנו, ולא הייתה פעם אחת שרועי התעצבן עליי בגלל שהצקתי לו. והאמת בתור כלה לחוצה הצקתי די הרבה:) המילים היחידות שלו תמיד היו: את תדאגי לדברים אחרים, אני אדאג לבר. וכן באמת היה. דאג לצוות מעולה, שבכל שניה נתונה דאג לנו לשתיה, בלי שנבקש בכלל. יציאות משוגעות וכיפיות לרחבה, שמחה ואדיבות בשירות לכל אורח שניגש. אין מילים נוספות. אין ספק שסטאר בר זו ההמלצה העליונה ביותר שלי לאחר כל האירוע. מושלמים!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
מיטל וישי-תמונה
מיטל וישי
קדומים
4.8
13/04/2014

לרועי וצוות סאטר בר, תודה רבה על השירות האדיב, על הרצון לעזור מהתחלה ועד הסוף! היה ערב מטורף ומלא אלכוהול, אין אורח שלא היה מרוצה מהשרות והאיכות שכללו: סוכריות גומי, ברמנים... ו להשקות את האורחים -גם ברחבה!! שייקים טעימים. בקיצור בר מפנק! ממליץ בחום!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
פנינה הודיה וארז-תמונה
פנינה הודיה וארז
סטאר בר!! אני עדיין שיכור
5
28/01/2012

סטאר בר!!! שלום לכל הזוגות האוהבים. בשעה טובה אנו רואים את קלטת החתונה בפעם המי יודע כמה!! חברים האלכוהול עף באוויר!! במשך כל החתונה עד הרגע האחרון בערב המדהים הזה, צוות סטאר... בר כיכבו על הרחבה!!בקבוקים צ'ייסרים, צוות סטאר בר ממש דאג לכל אורח ואורח שישתה ו"יתפוס ראש". וכך גם התגובות מהקהל, שלא הפסיק להחמיא לברמנים ולאלכוהול בנוסף ההופעה שלהם הייתה מכובדת ויפה. במהלך ארגון החתונה ניהלנו משא ומתן עם אדם, התייחס בכבוד נתן שירות טוב, היה זמין לכל שאלה. בהשוואה לכל נותני שירות הבר, הם הציעו לנו את הדיל הטוב ביותר והכי כייף היה לראות שהם לא חסכו שום דבר במהלך הערב! לא פחות חשוב... הבר בתחילת הערב היה מעוצב ברמה מאוד גבוהה, מסודר מהכוסות הקוקטיילים בקבוקי אלכוהול, חטיפים!! תודה רבה!! עלו והצליחו ומזל טוב!!

הוספת תגובה
bergers1-תמונה
bergers1
המלצה חמה ל - starbar
5
14/07/2011

התחתנו בכפר המכביה ב - 11.7.11 צוות הברמנים של starbar ברשות רועי המדהים פינקו אותנו ואת האורחים מהרגע הראשון בקבלת הפנים ועד לעזיבת אחרון האורחים.האלכוהול שמציע starbar הוא ברמה... גבוהה ,ללא פשרות וללא זיופים. המבחר של ההמשקאות נדיר,לא הפסקנו לקבל מהאורחים מחמאות כמה ימים לאחר החתונה. הבר האקטיבי לא פסק לתפקד לרגע אחד והפציץ את הרוקדים במשקאות.מעבר למשקאות מצויינים משדרג רועי את הסיבה בעזרת גימיקים שונים - שיפודי פירות,שיפודי סוכריות ושרשרות וצמידים זוהרים שהוא מחלק לרוקדים ברחבה במשך כל האירוע. צוות הרמנים של רועי הוא מקצועי מאוד ואדיב בצורה בלתי רגילה, רועי עצמו הוא בחור מקסים שמילא אחרי כל מה שדרשנו ויותר מזה(והיו דרישות גבוהות...) ממליצים בחום!!!

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים