ואדים מרגולין - שמלות כלה - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

ואדים מרגולין - שמלות כלה

053-6130469
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • שמלת כלה

ואדים מרגולין - שמלות כלה

קצת על העסק

איך מגיעים לואדים מרגולין - שמלות כלה

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

ואדים מרגולין - שמלות כלה - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

29 חוות דעת על ואדים מרגולין - שמלות כלה

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
דריה-תמונה
דריה
מעצב בחסד, שירותיות, כשרון וסבלנות רבה!
5
18/07/2018

התחתנתי לפני חודש, ואדים היה אחד המעצבים הראשונים שהגעתי אליהם, וכבר בהתחלה הוא הוציא את השמלה המושלמת לי! למרות שחששתי שיהיה לי קשה למצוא שמלה שתתאים ואדים קלע ישר גם לטעם שלי... גם לשמלה שתחמיא לי ביותר. מעבר לכך הוא הקשיב בסבלנות להערות ותיקן והוסיף לשביעות רצוני...

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
elinacm-תמונה
elinacm
מהמם ונוח!
5
13/05/2018

מרגע ההצעה ועד שהתחלנו לתכנן את החתונה עברה חצי שנה. בזמן הזה עברתי על עשרות קטלוגים ולא אהבתי אף אחד יותר מאשר את הקטלוג של ואדים. הוא הראשון שהלכתי למדידותאצלו ומיד אחרי זה... תקשרתי להגיד לו שאני לא מסוגלת ללכת למדידות אצל אף אחד אחר. הרגשתי שאני מקבלת שמלת כלה אמיתית, ולא שמלת "PLUS SIZE" שבלונית, הוא הסתיר מה שהיה צריך להסתיר, הוא הדגיש מה שהיה צריך להדגיש, והחשוב מכל, היה לי ממש ממש ממש נוח. עוד לפני שהשמלה שלי הייתה מוכנה, חברה נוספת שלי כבר סגרה איתו לחתונה שלה.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Sabina-תמונה
Sabina
סבינה
5
16/09/2015

ואדים פשוט מדהים. הגעתי אליו אחרי שחיפשתי בכמה מקומות שמלת כלה ואין ספק שעשיתי בחירה נכונה. מעבר לדגמים הכל כך מיוחדים, והמחיר השפוי מדובר באדם כישרוני, בעל יחס חם שפשוט ליוו... י לאורך כל הדרך בהרבה סבלנות, יחס אישיי ויצר עבורי את השמלה המושלמת עליה קיבלתי מחמאות כל הערב! אין ספק שאני ממליצה עליו בחום :))))))))))

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
תמר -תמונה
תמר
המלצה חמה על ודים.
5
10/01/2015

הגעתי לודים בחיפושיי הראשונים למציאת שמלת כלה וידעתי לפי האנרגיה החיובית שאני צריכה לחזור לשם.גיליתי מקצוען אמיתי , פתוח לקבל שינויים , אדיב ורגיש שעזר לי מהר מאוד להרגיש שהחלום... שלי הופך למציאות כל כך יפה. לכל כלה שמחפשת הכוונה והקשבה יחד עם תשומת לב לפרטים הקטנים ובעיקר פרפקציוניסט ודים הוא האיש!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
hila.blo-תמונה
hila.blo
ואדים מרגולין האחד והיחיד!!!
5
19/12/2014

אחד החלקים המורכבים זה למצוא שמלת כלה שתהיה, יפה, נוחה ובמחירים שפויים. לאחר אינסוף חיפושים ראיתי את ואדים מרגולין הלכתי אליו ולא היה לי ספק ששם אני יתפור את השמלה שלי . שנכנסתי... אליו סיפרתי לו איזו שמלה אני רוצה והוא ישר הוציא לי שמלה שמתאימה בדיוק לתיאור שלי מדדתי אותה והיא הייתה ממש יפה כמובן שהייתי חייבת לבקש למדוד עוד כמה שמלות אבל ואדים אמר לי מההתחלה שזו השמלה שאני אבחר בה והוא לא טעה. לאורך כל המדידות ואדים היה סבלני וקשוב לכל הרצונות שלי ועשה בדיוק מה שביקשתי במקצועיות מופלאה. השמלה יצאה מדהים היה לי נוח איתה בצילומים וכמובן על רחבת הריקודים החתונה הייתה ב6.11.14 ועדיין המחמאות לא מפסיקות להגיע. ממליצה לכל אחת שמחפשת שמלה ללכת לואדים הוא יחיד ומיוחד.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים