פינו חדד- צלם - צילום אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialAlbumStillsStillsnVideosVideomy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

פינו חדד- צלם

052-2379759
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • סטילס, וידיאו, אלבום

  • מיוחדים
  • סטודיו, קליפים, תת ימי, רחפן

פינו חדד- צלם

קצת על העסק

איך מגיעים לפינו חדד- צלם

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

פינו חדד- צלם - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

19 חוות דעת על פינו חדד- צלם

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
חוות  דעת כמהין-תמונה
חוות דעת כמהין
צלם מקצועי ואיש מקסים
5
09/12/2014

חגגנו בחודש שעבר בר מצווה לבני הצעיר. היה לנו ברור מהרגע הראשון שפינו יהיה הצלם שיצלם את האירוע. פינו היה הצלם בבר המצווה של שני בנינו הבוגרים, לפני 10 שנים ושבע שנים... ולא... ו כלל על צלם אחר, איתרנו אותו שוב וכרגיל לא התאכזבנו.... פינו צלם מקצועי ביותר, מוכשר מאוד, הבוק שהכין לנו היה ברמה גבוהה מאוד וכך גם אלבום התמונות. מעבר למקצועיות, פינו בחור מקסים בעל חוש הומור, נותן הרגשת רוגע באירוע ולמעשה "נותן שקט" בתחום זה. אין ספק שגם בעתיד... נזמין אותנו... עכשיו נשארו לנו חתונות.... מומלץ מאוד מאוד מאוד!!!!!!

הוספת תגובה
לירון מדאר--תמונה
לירון מדאר-
צלם מס 1. נקודה.
5
13/10/2013

פינו מוכשר בתחומו. מספר 1. הוא ה-צלם שתרצו שיצלם לכם את האירוע. מקצועי. איכותי. אמין. יגרום לתמונות להראות סופר טיבעיות הוא קליל ומצחיק- יגרום ליום לעבור בלי לחצים מיותרים אין מה... להתלבט הוא ה-צלם!!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Noa-תמונה
Noa
פינו חדד - הצלם הכי טוב בארץ !
5
23/09/2013

כבר מהפגישה הראשונה שלנו עם פינו הרגשנו את החיבור המיידי איתו ושאנחנו נמצאים במקום הטוב ביותר שאפשר להיות בו. האמינות, המקצועיות, השירותיות, האדיבות, ההומור השנון וכמובן אלבום... בודות המרשים שלו - כל אלו גרמו לנו מיד לחתום איתו על המקום.. ומאז אנחנו רק שמחים על כך! החל מההכנות ועד ליום החתונה עצמו שהסתיים בשעות הקטנות של הלילה הרגשנו שפינו והצוות שלו הגיעו על מנת לעשות לנו שמח ולתת לנו את השירות הכי טוב שהם יכולים להציע. פירפרו סביבנו לאורך כל היום, היו יצירתיים, השקיעו, התאמצו וכל זאת עם חיוך רחב על הפנים שהשרה אווירה נעימה ורגועה. המחמאות שאנחנו מקבלים על הצילומים שהוקרנו על המסכים בזמן האירוע בלתי פוסקות, האנשים נפעמים מהאיכות ומהטיב של הצילומים. דבר שבטוח ימשיך כאשר נקבל את האלבום המלא. ממליצים בחום לכל מי שיש לו אירוע ורוצה את הטוב ביותר!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
צילום-תמונה
צילום
פשוט צלם מקצועי ומיוחד
4.8
30/06/2013

פנינו אליו מתוך המלצות מרובות, וכמובן ששעת המבחן היא התמונות. יצאו מדהימות, לא היה רגע שפוספס. יצאו תמונות ברורות. רגעים מיוחדים שנתפסו בעדשה, בקיצור מבחינה מקצועית פשוט... עכשיו לפן האישי צוות סבלני מאוד, עושה הכל בחיוך, ידע להוציא חיוך גם מהקשוחים שהיו בחתונה. תודה לפיני והצוות שלו.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
רותם ואור-תמונה
רותם ואור
פינו בן אדם כיפי, זורם ואיכותי!
4.8
28/06/2013

פינו חדד, אחד ויחיד. אדם באמת כיף, כל היום זרם בכיף איתו ועם הצלמים שאיתו, הוא לא הפסיק לצלם וכולם אמרו שאיכות התמונות שהופיעו על המסכים באולם יצאו מדהימות...הוא זמין מתי שאתם רק... רוצים ואפשר להתייעץ איתו על הכל הוא בא בראש פתוח ונותן הרגשה טובה לכולם...והכי חשוב הוא איכותי- התמונות יוצאות מדהימות!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים