אבשה קייטרינג - קייטרינג לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereHow-ManydishPriceKosherFoodmy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

אבשה קייטרינג

04-6222480
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • קייטרינג

  • כמה מוזמנים
  • 50-800

  • סוג הקייטרינג
  • בשרי, צמחוני

  • כשרות
  • כשר

  • סגנון הגשה
  • פינגר פוד, בופה, הגשה לשולחן, שרינג

אבשה קייטרינג

קצת על העסק

איך מגיעים לאבשה קייטרינג

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

אבשה קייטרינג - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

13 חוות דעת על אבשה קייטרינג

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
גולש-תמונה
גולש
קייטרינג אבשה
4.5
19/11/2018

שירות מעולה, היו זמינים ונענו לכל בקשותינו. אוכל ברמה הכי גבוהה שיש- טעים, ייחודי, אסתטי- האורחים מאוד נהנו מהאוכל! ממליצים בחום!!! החסרון היחיד- המחיר, אבל מצד שני- שווה כל שקל

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Aniv-תמונה
Aniv
ליגה משל עצמו באנושיות, איכות ומקצועיות
5
01/08/2017

האולם בו התחתנו מספק רשימה של לא מעט קייטרינגים שהם עובדים איתם ממנה יש לבחור. בדקנו כמעט את כל הרשימה (במסגרת התקציבית) אבל היה קייטרינג אחד שבלט מכל השאר: אבשה. זה התחיל מזה... לי שאפילו דיברנו איתם הם קודם כל הזמינו אותנו לערב טעימות באולם עצמו, מה שמאוד נתן מושג על איכות האוכל והנראות בזמן אמת. אני מציינת את זה כי היו אחרים שאמרו שהם לא עושים אירועים כאלה (לא ברור לי למה..) ולהדגיש כמה זה חשוב ואסור להתפשר על זה. כשהחלטנו ללכת על זה, לאורך כל הדרך קיבלנו יחס אישי, חם, מקצועי וסבלני. גם (!) אחרי האירוע. זה באמת רמת שירות ומקצועיות בליגה אחרת לגמרי. באו לקראתנו, נתנו מעצמם הכי בכיף וזה ממש הורגש. האוכל היה מעולה (אני יודעת כי אכלתי בעצמי מהמנות הראשונות באירוע חח), הכל יצא בזמן וקיבלנו ים של מחמאות. פשוט מדהימים!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
שני ותמיר-תמונה
שני ותמיר
מדהים מדהים מדהים!
5
25/01/2015

התחתנו ב"ביער" ב30.12.14 עם הקייטרינג של אבשה. אין ספק שזו הייתה בחירה מושלמת ! האוכל היה מעולה, עבר כמעט חודש מהאירוע ועד היום מדברים עליו ואומרים כמה הוא לא היה "אוכל של... " אלא באמת אוכל גורמה. גם מבחינת השירות שקיבלנו -אבשה מקסים וכל הצוות שלו מקסימים והיו שם בשבילנו לכל דבר! שווה כל שקל ובאמת מומלץ מכל הלב.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
דנה שדה לבן-תמונה
דנה שדה לבן
אוכל מדהים ושירות ברמה אחרת
5
29/04/2014

התחתנו ביער בחמישי האחרון ולנו היה חשוב מעבר לבחירת המקום המושלם, לבחור את הספקים הכי טובים שיגרמו לנו להרגיש שהם כל כולם בשבילנו ושמעל הכל יהיו אנשים טובים. ככה הרגשנו עם אבשה.... הרומן שלנו עם אבשה התחיל עוד לפני שבגרנו אולם. פגשנו אותו כשבאנו לראות את האולם והכימיה הייתה מיידית. מעבר לכך שהוא שף מוכשר וחדשני, הוא בן אדם מעל הכל! לא היה לנו שום ספק שאיתו אנחנו סוגרים את עניין האוכל בחתונה. לאורך ל הדרך אבשה והצוות המקסים שלו היו קשובים לצרכים שלנו, ליוו אותנו בכייף עד סגירת התפריט והכל בחיוך. לגבי האוכל אין מילים! לא מפסיקים לקבל מחמאות על כמה שהוא היה ברמה גבוהה ופשוט טעים בטירוף. ממליצים בחום!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
liron-תמונה
liron
שלמות!!!
4.8
03/02/2013

התחתנו ביער חדרה ב-31.1.13. כשהגענו לראות את האולם בפעם הראשונה, יצא שאבשה בדיוק עשה את הקייטרינג לאירוע שהתקיים שם באותו הערב. אבשה הציג את עצמו ונתן לנו להתפנק ולטעום קצת... כל באירוע. מהרגע הראשון שפגשנו את אבשה ומהרגע הראשון שטעמנו את האוכל - היה לי ברור - אבשה הוא האחד. קודם כל, היחס הראשוני שקיבלנו מאבשה ומהצוות שלו (מאושרת ומאבשה עצמו) גם לפי שסגרנו איתם, גם אחרי שסגרנו איתם ואפילו אחרי החתונה היה יחס חם ושירותי באופן יוצא מן הכלל. דבר שני והחשוב לא פחות - האוכל! אצל אבשה לא מדובר בעוד אוכל של חתונות, מדובר על קייטרינג "בוטיק" כפי שהגדירו האורחים שלנו. האוכל מושקע ברמות מטורפות באיכות, בטעם, בעיצוב ובהגשה. כל ההבטחות שהובטחו לנו קויימו ביום החתונה, האוכל היה כ"כ טעים!! (חשוב לי לציין שאפילו אחרי החופה לא חשבנו שנייה לוותר על האוכל ומיד דאגו לנו למנות הורסות לחדר הפרטי שלנו). ההודעות שקיבלנו בבוקר של אחרי החתונה היללו ושיבחו את מנות הפתיחה המיוחדות את המנות העיקריות השוות ואת הקינוחים האלופים. כמובן שבדקנו גם קייטרינגים אחרים, אבל אף אחד מהם לא השתווה לרמה של אבשה. המון המון תודה על ערב מושלם וטעים מאין כמותו!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים