דודו קורן סטודיו לצילום - צילום אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialAlbumStillsStillsnVideosVideomy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

דודו קורן סטודיו לצילום

050-3300224
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • סטילס, וידיאו, אלבום

  • מיוחדים
  • זוגיות

  • עיצוב אלבום
  • דיגיטלי, עבודת יד

דודו קורן סטודיו לצילום

קצת על העסק

איך מגיעים לדודו קורן סטודיו לצילום

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

כתבו עלינו

01.02.2017

לפני האספרסו הראשון: צילומי זוגות ברומא

צילומי save the date, צילום זוגי חוויתי ואפילו הצעת נישואין - מזכרת מיוחדת לזוגות הרפתקנים

דודו קורן סטודיו לצילום - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

78 חוות דעת על דודו קורן סטודיו לצילום

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
גולש-תמונה
גולש
רגעים קסומים ייחודיים ואמנותיים - מצולמים!!!
5
05/05/2019

דודו אמן אמיתי! צלם מושלם, מצליח לקלוט ולתעד רגעים קסומים!! איש מקסים, מקצועי וייחודי!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ostrov1-תמונה
ostrov1
צילומי save the date ברומא
5
10/09/2018

בחודש 5/18 היינו בכנס מתחתנים בקניון עזריאלי בתל אביב. פגשנו שם את הצלם דודו קורן. מהרגע הראשון הרגשנו אנרגיה טובה. קבענו להיפגש עמו בסטודיו שלו בחיפה. לא היה מקום להתלבטות.... ור היה מיידי. הוא הראה לנו את העבודות שלו והבנו שמדובר בצלם מוכשר ומקצועי. החלטנו שהוא יהיה צלם החתונה שלנו. לא חשבנו בכלל לבדוק אופציות נוספות. היינו בטוחים במאה אחוז בבחירה שלנו. שמענו על הקונספט של צילומי save the date בחו"ל. החלטנו לשקול את הנושא בחיוב כי מדובר בחוויה חד פעמית. נסענו עמו לצילומי save the date ברומא ב-8/18. היה פשוט וואו!!! הצילומים היו מעבר לציפיות שלנו. היה לנו כ"כ נוח לעבוד איתו. הרגשנו את המקצועיות והכישרון שלו בכל רגע נתון. רואים את התוצאות בתמונות המושלמות שקיבלנו. ממליצים בחום על דודו קורן. מצפים בקוצר רוח לחתונה. ליאת ואבי.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
אלינה-תמונה
אלינה
מושלם מושלם מושלם
5
20/06/2017

וואוו מאיפה להתחיל...כשבאנו לדודו בפעם הראשונה אהבנו מאוד את העבודות שלו היחס החם והאדיב את השמחת חיים שלו לא הפסקנו לצחוק ולחייך..הוא היה הראשון ברשימת הצלמים שלנו והאחרון... ו שאותו אנחנו סוגרים...טקס החתונה שלנו היה בפראג והארוע מסיבה בארץ הוא בלי להסס אמר שהוא טס איתנו היה מגניב נהנו מכל רגע צחקנו המון.. חוויה אמיתית של פעם בחיים הייתי חוזרת עליה שוב חח דודו והצוות שלו עשו את העבודה בצורה הטובה ביותר ..מושלם ..אנחנו ממש שמחים שבחרנו אותך כל הכבוד תודה על הכל מעריכים מאוד..

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
רייצ'ל-תמונה
רייצ'ל
צל מוכשר ברמות!!
5
28/04/2017

דודו עשה לנו צילומים לפני ובזמן החתונה שלנו והתרשמנו ממנו מאד! הוא צלם מוכשר ברמות ויודע לתקתק איפה שצריך! הוא עשה צילומים יפהפיים ומקוריים מאד וידע לתפוס את הרגע כמו... ים בחום!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
מאור-תמונה
מאור
חתונה של דקלה ומאור
5
08/03/2017

ארוסתי פגשה לראשונה את עבודותיו של דודו דרך אלבומים של לקוח קודם וכבר מאז התאהבה, הספיקה להמליץ לחברה, שסגרה עם דודו ובכך ארוסתי אך השתכנעו אף יותר כי דודו הוא האיש למשימה. בעת... פגישת ההיכרות עם דודו, פגשנו אדם משעשע, היפר, מגניב, בעל סטודיו יוצא דופן, וכך גם דודו עצמו, באופן הצגת העבודות ועד לעבודות עצמן. סגרנו עם דודו חבילת צילום מלאה הכוללת הגדלות, אלבומים, צילומי סטודיו בייב דה דייט. ביום האירוע הגיעו מיקי צלם הדיאסאלאר, בחור נחמד ומקצועי אשר היה שותף לשגעונות הייחודיים של דודו ואשתו (אשר בכלל אדריכלית - כבוד), אשר הייתה הצלמת השנייה באירוע. צילומי הנוף המושלמים שלנו עברו כהרפתקה בערך עין וכך דודו ליווה אותנו לאורך היום כשהוא תופס תמונות וזכויות בצורה הכי מיוחדת שיש. למחרת האירוע כבר כל החומר גלם היה מוכן אצלנו ביד, מיותר לציין כי כבר בבוקר התעוררנו לוואטס אפ מלא בתמונות מהממות. דודו הוכיח לנו, כי בחירה בפינצטה אנשי מקצוע איכותיים, יעשו את האירוע.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים