אלוניס צילום - צילום אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialAlbumStillsStillsnVideosVideomy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

אלוניס צילום

053-8097280
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • מגנטים, סטילס, וידיאו, אלבום

  • מיוחדים
  • סטודיו, קליפים, תת ימי, טראש, זוגיות

  • עיצוב אלבום
  • דיגיטלי

  • מחיר לסטילס
  • 3,000 עד 4,000 ₪

  • מחיר לוידיאו
  • 3,000 עד 4,000 ₪

  • מחיר לסטילס ווידיאו
  • 8,000 עד 10,000 ₪

אלוניס צילום

קצת על העסק

איך מגיעים לאלוניס צילום

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

אלוניס צילום - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

13 חוות דעת על אלוניס צילום

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Yotam-תמונה
Yotam
שירות מדהים
5
12/12/2019

רכשנו מאלון חבילת צילום לחתונה שלנו. ישב איתנו והסביר על הכל בצורה מאוד מעמיקה . אדיב מאוד ונראה מקצועי ברמה גבוהה

איכות
זמינות
הוספת תגובה
Tunik-תמונה
Tunik
ALONIS ועמית- אחלה צלמים:)
4.8
28/08/2015

חיבור מעולה. כל החוויה החל מהכניסה לדירה המעוצבת והביתית של בית העסק ועד לקבלת התמונות והלאה הייתה פשוט מעולה. אלון מהתחלה ישר קיבל אותנו והסביר לנו על כל מה שרצינו לדעת.... ד למקומות אחרים אצל אלון על כל פריט שאתם מזמינים אתם מייד יכולים לדעת מה המחיר שלו מה שלדעתנו נראה הרבה יותר אמין ומקצועי. הוא גם לא לחץ עלינו לקחת שום דבר והשיחה באמת פשוט התמקדה בחיבור שבינינו לבינו. עמית הצלם של אלון הגיע לצלם לנו את האירוע. הוא הגיע לסיטואציה מאד קשה שהכלה בכתה בסלון כלות (חחח בתור החתן חייב לומר שהוא טיפל בזה מעולה...)..עם זאת הוא התחבר גם אליה וגם אליי מעולה ונתן לנו הרגשה שאנחנו בידיים טובות מאד. מה שמאד בלט היה הזרימה שלו איתנו שבכל החלטה שלקחנו הוא גרם לה להיראות טוב...לקחנו אותו למדעטק בחיפה והוא הפך את כל המקום לתפאורה שלו בזמן שאנחנו נהנינו במשחקים שם. בחתונה החלטנו שלא לעשות צילומי משפחה כמעט והוא זרם איתנו וידע להוציא את המיטב (תמונות יצאו אחלה) מהזמן שכן הקצבנו לזה ולעשות הכל באווירה טובה... בריקודים והכל לא הרגשנו שמישהו מנסה לביים דברים והוא פשוט תפס סיטואציות ותמונות מאד יפות וכיפיות וגם מרגשות פשוט בצורה טבעית... וגם אחרי החתונה והכל הוא עדיין נשאר אצלנו כמישהו שפשוט כיף להיות לידו... בקיצור, מומלץ !

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
נדב-תמונה
נדב
צילום בוטיק!
5
07/11/2014

שאומרים צילום ברמה אחרת - אומרים אלוניס. היום צילומים לפני היה מרגש, מצחיק, משחרר.. ורק הכנה לערב. באירוע עצמו לא הרגשנו שיש צלמים סביבנו, וזאת התחושה שקיבלנו מהאורחים - למרות... וות הצלמים עבד בלי סוף והוציא תמונות מושלמות, וזאת בלי להפריע לאף אחד שהיה באירוע. צוות אלוניס היה שמח ומרים, ובהחלט מומלצים בלי להניד עפעף - בכל אירוע! נתראה בברית..

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
תום ויוסי-תמונה
תום ויוסי
אלוןישראל צלם ובן אדם מדהים!
4.8
20/08/2014

אחרי שנפגשנו עם כמה וכמה צלמים, נכנסנו לסטודיו של אלון ולא היה אפילו ספק שהגענו למקום הנכון. המקצועיות, הדיבור בגובה העיניים, קלט אותנו והבין בדיוק מה הסטייל והכיוון שלנו, הצליח... להוציא תמונות מהממות והכל בלי להרגיש בכלל שאנחנו מצטלמים בשיא הקיץ והחום הכבד של אוגוסט. אין לי ספק שכל מי שיכנס לסטודיו יבין בדיוק למה אנחנו מתכוונים, כל זוג שיתארס סביבנו יישלח היישר לסטודיו של אלון ישראל והצוות שלו. תודה אלון שעלית על כל הציפיות והרבה מעבר.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
תמר ובני-תמונה
תמר ובני
אלוניס - צילום ארועים ברמה אחרת!
4.8
03/08/2013

לפני שהגענו לאלון, כמעט התייאשנו מכל הסיפור של למצוא צלם לחתונה. כל הצלמים שפגשנו הציגו לנו אלבומים בעיצוב מצועצע ולא מקצועי, וחלקם עשו רושם של חאפרים עם מצלמה יקרה. כשהגענו... ן כל זה השתנה - החל מהרגע הראשון אלון משדר מקצוענות בלתי רגילה לצד אישיות נעימה וכובשת. האלבומים והסרטים שראינו אצל אלון היו בכמה רמות מעל כל השאר, ולצד החיבור לאישיות של אלון, הבחירה בו הפכה לטבעית. ביום האירוע אלון ושאר חברי צוות הצילום השרו אווירה נעימה ורגועה, המליצו לנו על מקומות מקסימים להצטלם בהם בצילומי הנוף, ונשארו איתנו עד הרגעים האחרונים של המסיבה, אחרי 1 בלילה. העבודות שקיבלנו עד כה, הקליפים (חפשו Alonis Photographer ביו-טיוב, ותראו בעצמכם) התמונות ועיצוב האלבום בהחלט תואמים את רף המקצועיות לו למדנו לצפות מאלון. בהחלט אחת ההחלטות הטובות שעשינו באירגון החתונה!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים