שי שחר - צילום אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialAlbumStillsStillsnVideosVideomy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
052-5787565
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • סטילס, וידיאו, אלבום

  • מיוחדים
  • סטודיו

קצת על העסק

איך מגיעים לשי שחר

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

שי שחר - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

9 חוות דעת על שי שחר

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
לירון-תמונה
לירון
הצלמים הכי מקצועיים!!
5
12/06/2016

אל שי הגענו אחרי שהוא היה הצלם של אח של בן זוגי. כ"כ התלהבנו מהתמונות והווידאו ובעיקר מהיחס האישי - שישר התקשרנו לסגור איתו! ביום החתונה שי הגיע יחד עם צלם הוידאו שאיתם עשינו את... הצילומים של הלפני, היה חם מאוד וזה מאוד מתיש, אבל הם היו כאלה חמודים ועשו אווירה טובה, שממש נהננו. לחתונה הגיע עוד צלם סטילס שגם צילם עם מצלמה שעושה אפקט "עין דג", ממש מגניב! המשפחה מאוד החמיאה על הצלמים, כמה היו נחמדים וכמה היו נעימים. אני מאוד ממליצה!! הכי מקצועיים שיש.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
שלומי-תמונה
שלומי
צילום ברמה מטורפת
5
01/02/2014

צילום זה התחביב שלי וחיפשתי לחתונה צלם מסוג אחר כדי לא לקבל עוד איזה אלבום משעמם וסרט וידאו לגניזה.. מצאנו אוצר! שי וחבורתו -סיגל המעצבת, מיכאל הצלם וידאו יוסי הצלם הנוסף וגילן... העורך פשוט חבורה מוכשרת בטירוף. צילום בדרגת אומנות. הנוכחות של שי בחתונה הייתה מרגיעה , הייתה כימיה מהפגישה הראשונה ופשוט כיף ונינוחות לאורך כל היום. כבר למחרת החתונה שמענו מחמאות מאנשים על זה שהצלמים היו נוכחים בכל רגע אבל אף פעם לא הפריעו.. כשקיבלנו את הוידאו והתמונות ידענו שבחרנו בהכי טוב שאפשר, כל תמונה אומנות והוידאו ערוך בצורה מופתית.הבחירה באיזה תמונות לקחת לאלבום היתה קשה כי היו יותר מדיי תמונות מדהימות באיכות מעבר לציפיות. ואז סיגל עם העיצוב אלבום בכשרון נדיר. האלבום והתמונות מצליחות להעביר את האווירה המהימה שהייתה בחתונה, האלבום מספר סיפור וכל עמוד אנחנו שומעים מאנשים התפעלות. שווה כל שקל!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ורד ורד-תמונה
ורד ורד
מומלץ.....!!
4.8
03/04/2013

בחירה מצויינת, מוכשר בטרוץ. הייתה לנו כימיה טובה איתו ועם מיכאל הצלם שעובד איתו. תחושה נעימה, זרם איתנו בבקשות מיוחדות. האורחים החמיאו שהיה לו המון סבלנות לבקשות מיוחדות. בחירה... צויינת..

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
טלי  ודני-תמונה
טלי ודני
צלם נדיר ומוכשר !
5
10/10/2012

אל שי הגענו לאחר שבמקרה ראינו אלבום חתונה שעשה. כבר בפגישה איתו הבנו שהוא יהיה הצלם שלנו וזו הייתה הבחירה הכי טובה שעשינו בחתונה. מכל הספקים שבוחרים לשעות הספורות של החתונה הצלם... מלווה את הזוג הכי הרבה זמן והתמונות הן אלה שנשארות בסוף. שי הצלם ומיכאל צלם הוידאו הם פשוט אנשים מקסימים שכיף להעביר איתם את השעות מתחילת ההתארגנות ועד אמצע הלילה. לשי יש כישרון נדיר, הוא מביט על הדברים מנקודת מבט אומנותית ורגישה. כל פריים שלו הוא משהו מיוחד והתמונות שלנו הן תמונות החתונה היפות ביותר שאי פעם ראיתי. מעבר לזה האורחים שלנו זכו ללא מעט תמונות יפות וטבעיות ואנחנו פשוט לא מפסיקים לסתכל עליהן...

הוספת תגובה
Yael Gottlib Leibovich-תמונה
Yael Gottlib Leibovich
שי שחר - צלם מס' 1!!!
5
25/07/2012

שי שחר, ללא ספק הבחירה הכי נכונה שלנו לחתונה! מעבר לזה שהוא צלם מוכשר בטירוף, ממש אמן, הוא בחור מקסים, שלו, עושה את העבודה שלו בכזו נועם וברוגע. כמעט ולא הרגשנו אותו במהלך... , הוא נתן לנו להיות טבעיים והתמונות יצאו פשוט מדהימות אחת אחת! גם הצוות שהביא איתו - מיכאל צלם הווידאו ועוד צלם שהצטרף באמצע האירוע היו מקסימים ומקצועיים. צילמו עד השעות הקטנות של הלילה ותמיד הכל היה עם חיוך :) התמונות והסרט היו מוכנים ממש מהר. בקיצור, שירות, מקצועיות ויחס אישי ברמה גבוהה מאוד!! יעל וברוך (30.5.12)

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים