קנגורו Dj's - תקליטנים לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
053-4363023
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • אולפן הקלטות, די ג'יי

  • מחיר
  • 4000 עד 6000 ₪

קצת על העסק

איך מגיעים לקנגורו Dj's

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

קנגורו Dj's - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

234 חוות דעת על קנגורו Dj's

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Marina-תמונה
Marina
עילי גולן - מספר 1!
5
07/09/2019

ברגע שסגרנו תאריך לחתונה - קיבלנו הרבה המלצות על כל מיני דיג'ייס. הכי הרבה המלצות קיבלנו על קנגורו ובעיקר על עילי. מיהרנו לסגור פגישה ולמזלנו היה פנוי בתאריך שרצינו. בתום הפגישה... כבר סגרנו - איזה מזל! עילי שכבר יש מאחוריו הרבה שנים של נסיון, קרא אותנו מיד, הבין מה אנחנו רוצים וצריכים. לא רק שקיבלנו ביקורות מצוינות מהמוזמנים - הוא הצליח להרקיד אותי ואת בעלי - כמה שעות רצוף (ואנחנו בחיים לא רוקדים יותר מ2 דק)!! אז אם אתם עדיין מתלבטים - כדאי להיפגש וכבר תבינו על מה אני מדברת:)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Inbar-תמונה
Inbar
עילי גולן עושה הקסמים והרוקנרול!
5
04/09/2019

בזכות עילי החתונה שלנו הייתה חוויה מטורפת ושמחה שתלווה אותנו עם חיוך ענק על הפנים ותחושה חמה של קסם בלב בכל פעם שנזכר בה. עילי הפך את האירוע שלנו לחוויה מוסיקלית כיפי, מגוונת... ודית ובלתי נשכחת עבורנו ועבור כל האורחים מקבוצות הגילאים השונות! תהליך ההכירות ובניית האירוע מבחינה מוסיקלית היה נעים ונינוח, ומקצועי, נתן מענה לכל חשש ודאגה, והיה גם פשוט כיף! אם כבר התחלתם לתכנן את האירוע שלכם, אתם יודעים כמה ההתעסקות הלוגיסטית מורכבת. בתוך כל הלוגיסטיקה המפגש עם עיליי היה מקום להתרגש ולהנות מהשירים והמוסיקה ולהתעסק בכיף. בתהליך בניית השירים, נתבקשנו להיצמד למספר שירים מוגבל, ומהרשימה שלנו עילי כבר ידע לזהות את הטעם המוסיקלי שלנו ולהתאים את המוסיקה לזרימת האירוע. בזמן האירוע עילי הפעיל את קסמיו ובאמצעות עין חדה ואוזן קשבת הזרים את האירוע והשאיר לנו ולאורחים חותם בזכרון באמצעות צלילים שחוברו ושוזרו באופן הרמוני עם רחבת הריקודים. לכל אורך התהליך עילי השרה מקצועיות יוצאת דופן והנסיון הרב שלו איפשר לו התמודדות עם קהלים שונים, גילאים, משפחות, וכל אתגר שחתונה טיפוסית יכולה להציף. נהננו עם עילי מכל רגע, מהתכנון ועד רחבת הריקודים 😉 אם אתם/ן עדיין מתלבטים/ות. זה הזמן לעשות STOP. לחצו PLAY ותנו לעילי לעשות קסמים.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Sapir-תמונה
Sapir
לא תמצאו מישהו יותר טוב! נ-ק-ו-ד-ה.
5
04/09/2019

את החברה פגשנו עוד בתחילת התואר בטכניון, כאשר תקלטו במסיבות הסטודנטים במוסד. מאוד נהנינו ואהבנו את הסגנון המוזיקלי ולכן כאשר פגשנו את עילי גולן ביריד סטודנטים מתחתנים בטכניון... נו שנרצה לסגור איתו. כבר מהשיחה הראשונה הרגשנו שהיה קליק בחיבור המוזיקלי והתגלה גם חיבור עם בן אדם מקסים, קשוב וכיפי. נהנינו מהפגישות , התהליך וכל הממשק שהיה לפני החתונה ובאירוע עצמו אין ספק שהוא הרים את הרחבה יותר ממה שיכולנו לחלום! כל האורחים נהנו - צעירים ומבוגרים כאחד מה שעוד יותר תרם לאווירה ולראות שכל האורחים מוצאים חיבור מוזיקלי, רוקדים ונהנים.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
May-תמונה
May
עילי - אשף בתחומו!
5
25/06/2019

עילי המדהים, איש, וחבר יקר! איך שנפגשנו היה כבר חיבור מדהים, שהיה די ברור שמשם זה ימשיך לסגירה. סוף סוף, שעכשיו אנחנו מתחילים לעבד את החוויה המטורפת שעברנו, החתונה שלנו. אנחנו... צים להודות לך. החיבור שלך אלינו ולאורחים היה מדהים, לא היה רגע שהרחבה הייתה ריקה. כל הזמן דאגת להתאים את הקצב, מקצב, הווליום הסגנון והאופי של המוסיקה, למצב הנתון שהיה ברחבה. ממש קראת את מחשבותנו. אתה אשף בתחומך ואין ספק שיש לך ידע מוסיקלי רחב ועשיר בכל סגנון שקיים. כשבחרנו את האנשים שיעשו לנו את החתונה, הכימיה היתה השיקול המרכזי. איתך היה קליק כבר מההתחלה. אתה בן אדם מדהים, עם חיוך כל הזמן על הפנים. אתה משדר רוגע בטחון ובעיקר מקצועיות. זכינו בך לתקלט בחתונה שלנו! תודה מקרב לב ישי ויסמין ❤️

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Keshet-תמונה
Keshet
ממליצים בחום!!
5
24/12/2018

ללא ספק אחת הבחירות הטובות שלנו בחתונה. עילי העיף את הקהל באוויר, הרקיד את כלללל האורחים בכל הגילאים עד אמצע הלילה וניגן מוזיקה שהתאימה בול לטעם שלנו ושל הקהל! אין אחד שלא החמיא... לנו על הדי גיי המעולה ועל המסיבה המטורפת שהיתה! ממליצים בחום!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים

זמר - יהודה - זמר

חצור הגלילית

יהודה - זמר