יארה - yara אירועים - אולמות אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

יארה - yara אירועים

053-9372603
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1
  • אני רוצה...
  • אולם, גן

יארה - yara אירועים

יארה - yara אירועים - אולמות אירועים


בצמוד לחורשת הפקאנים העתיקה, בלב החורשה והרחק מהמולת העיר, שוכן לו יארה - YARA אירועים בשרון - גן אירועים רומנטי עם כר דשא ענק, אגם ברווזים ודגי נוי ומבנה אורבני ייחודי.
היכנסו דרך שער הכניסה המרשים, ותגלו גן אירועים יוקרתי ומופלא, שנראה כאילו נלקח מהאגדות. במקום הקסום שלנו, שמסוגל להכיל בין 200 ל- 800 אורחים, הקסם לא נפסק בלוקיישן, ובהחלט ניכר גם בטעמים... יצרנו תפריט נפלא ומושקע שאנחנו בכל פעם מחדש מתאימים אותו לטעם שלכם ושל האורחים. אתם יכולים להתרשם מהתמונות, אבל אנחנו אומרים שאין טוב ממראה עיניים. אנחנו מזמינים אתכם להגיע לסיור שבו תגלו שאפשר להתאהב שוב ממבט ראשון!

כתבו עלינו

01.01.2019

חתונה בטבע: חוויה פסטורלית במתחם האירועים יארה

אווירה נינוחה ומלאת שיק בתוך יער ירוק, אקוסטיקה מושלמת ומנות מגוונות ומעוצבות - כל אלה מחכים לכם בגן האירועים החדש Yara

יארה - yara אירועים - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

13 חוות דעת על יארה - yara אירועים

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Afik-תמונה
Afik
אולם מדהים עם גן יפיפה
4.2
29/10/2022

התחתנו ב יארה- yara בחדרה, מקום קסום, ויפה בטירוף. אוכל מעולה, גם קיבלנו מלא תגובות טובות עליו, וגם טעמנו בעצמינו במהלך האירוע, היה ברמה גבוהה ובשפע! הלכו לקראתנו בהרבה מובנים,... אנשים טובים שמדברים בגובה העיניים בלי הרבה משחקים. מנהל האירוע של המקום- אראל היה תותח על, פגשנו אותו שבועיים לפני החתונה, ומאז היה איתנו בשיח יומיומי. בהתחלה התלבטנו הרבה אם להביא מנהל חיצוני, אבל ראינו הרבה המלצות טובות על אראל, הבנו מאנשים שבמקרה הזה זה סתם מיותר, ואכן כך הרגשנו. היה זמין לכל דבר דבר, במהלך האירוע לא עזב אותנו לרגע ודאג שהכל יתקתק.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
natash14-תמונה
natash14
קסם של מקום קסם של אנשים
5
24/08/2022

מאיפה מתחילים לספר על המקום תחילה נכנסים וישר מתאהבים כמו מקום שלקוח מהאגדות וכשחושבים שזה לא יכול להשתפר פוגשים את החומר האנושי. צוות מדהים אנושי מכיל מקסים )כן כן גם אחרי... ים חוזה( זמינים בצורה לא נורמאלית, מזמינים אותך להציק להם, המילה לא לא קיימת בלקסיקון. הם באמת מגשימים חלומות. כשאין בטוב הכל. וכן כוחם מושלמים ומדהימים שם אבל חייבת לציין את אראל מנהל האירוע, שזה טייטל הכי קטן בשבילו. זמין רגיש מצחיק מרים פשוט השילוב המנצח של מקצועיות ואנושיות ברמה הכי גבוהה שפגשנו. ממליצים באהבה ענקית או בקיצור- בא לנו שוב❤

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
noakatz92-תמונה
noakatz92
מקום מושלם ועובדים אפילו יותר
5
02/07/2022

מהרגע הראשון מקבלים את פניך עם חיוך ונותנים לך להרגיש הכי בנוח. אין דבר כזה יותר מדי שאלות או יותר מדי בקשות, תמיד עונים ועוזרים בכל שעה ויום. אראל ניהל את האירוע בצורה מושלמת... רגע שפגשנו אותו חודש לפני, עד שבוע אחרי אפילו. הוא מאוד מאורגן ויודע בדיוק מה לעשות ואיך לארגן הכל ובמקביל להרגיע מאוד את החתן והכלה ולתמוך. הגן מהמם ביופיו, אין אורח שלא התפעל מהברווזים והאגם המופלאים והיפים. לא הפסיקו להגיד כמה המקום יפה והאוכל טעים וברמה גבוהה.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
בטי ורונן-תמונה
בטי ורונן
מעל לכל מה שציפינו!
5
02/07/2022

היארה היה האולם הראשון שראינו, ולאחר שראינו 3 אולמות נוספים באיזור לא היה לנו ספק שלשם אנחנו חוזרים. האינטואיציה לא טעתה! החל מהשיחה הראשונית עם רביב, הזמינות המתמדת של רוחי... ון ובווצאפ והמענה לכל שאלה (הכי טפשית), הטיפול המסור של אראל והירידה לפרטים הכי קטנים - כל מה שרצינו וחלמנו קרה! הצוות שירותי ומקצועי, רואים שהם יודעים מה הם עושים ובאמת ששביעות הרצון של הזוג היא בראש סדר העדיפויות שלהם. אחרי האירוע קיבלנו (בלי ששאלנו) ים של מחמאות על הנראות של האולם, על האוכל, על המלצרים ועל מנהלי האירוע. באמת שלא הייתי משנה שום דבר ואמליץ לכל מי שמתלבט פשוט לסגור.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
shirazulay123-תמונה
shirazulay123
מושלמים! רוחי ואראל אין עליכם
5
02/07/2022

האולם מושלם, בעל האולם רביב אכפתי ומפנק! רוחי ואראל מנהלי האירוע עשו לנו את האירוע למטורף!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה