מבעד לעדשה - צילום אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialAlbumStillsStillsnVideosVideomy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
053-8097233
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • סטילס, וידיאו, אלבום

  • מיוחדים
  • סטודיו, קליפים, תת ימי, רחפן, טראש, זוגיות

  • עיצוב אלבום
  • דיגיטלי

  • מחיר לסטילס
  • 1500 עד 5000 ₪

  • מחיר לסטילס ווידיאו
  • 8,000 עד 10,000 ₪

קצת על העסק

איך מגיעים למבעד לעדשה

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

מבעד לעדשה - חוות דעת

דירוג גולשים

4

כתבו חוות דעת

7 חוות דעת על מבעד לעדשה

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
אלינה  ובכור (בקי) -תמונה
אלינה ובכור (בקי)
כזה יש רק אחד!
5
05/11/2012

חיפשנו הרבה זמן (יחסית) צלם שיתאים לנו ויהיה לנו איתו חיבור. כשהגענו לשמעון ממבעד לעדשה (אחרי שנפגשנו עם 8 צלמים!!) מיד ידענו שהוא האיש שיתעד את היום המאושר בחיינו. שמעון מלול-... איש מקסים, מצחיק, רגוע ומרגיע גרם ליום הזה להיות חד פעמי הן בתמונות שיצאו מדהים והן ביחס הכללי שלו. מדובר בבנאדם אנטיליגנטי ומשעשע שרק מחייך וזורם עם הכל. הוא לא מציק, הוא מתעד הכל הכל בצורה שכלל לא מורגשת (וכך גם הצוות המדהים שלו) ואפילו האורחים שלנו אמרו לנו שהיה לנו צלם אלוף!! שמעון הגיע ב-10:30 לסלון כלות וליווה אותנו מאותו הרגע כל היום, במצב רוח טוב, הצחיק אותנו והיה כ"כ רגוע וסבלני שפשוט נהנינו מכל שנייה. כל שנותר לומר שמדובר במספר אחד!! מקצועי, אדיב, סבלני ופשוט מקסים!! כל זוג שיזכה לבלות איתו את השעות המאושרות הללו, רק ירוויח. שמעון, אוהבים אותך!! נתראה בברית/ה :) אלינה ובכור (בקי) (30.10.12)

הוספת תגובה
נועה ואיתם-תמונה
נועה ואיתם
שמעון המדהים!
5
16/06/2012

שמעון היה הצלם שלנו בחתונה במאי, מיד כשפגשנו אותו ידענו שהוא יהיה הצלם שלנו בחתונה. הוא הפך את היום הזה לחוויה מדהימה, הוא משרה הרבה רוגע,דבר שמאוד חשוב ביום הזה! הוא דאג להגיע... זמן ואף הקדים, גרם לצילומים להיות קלילים וכיפיים! כבר באירוע הציג את התמונות מהצילומים בצורה מדהימה! שמעון והצוות שלו עשו עבודה הכי טובה שיוכלנו לתאר! קיבלו המון מחמאות מהאורחים! מומלצים בחום! תודה על אירוע מדהים! אין לכם סיבה לחפש, פשוט תסגרו איתו תאריך!!! נועה ואיתם.

הוספת תגובה
Shiri-תמונה
Shiri
הצלם המושלם
5
07/02/2012

שמעון היה מדהים מהפגישה הראשונה . הוא לבבי ואדיב מאוד. החתונה שלנו היתה בינואר והיה סיכוי שיירד גשם, שמעון הציע מקום להצטלם ואני רציתי מקומות אחרים. למרות שהיו ביננו חילוקי דעות... בנוגע למיקום צילומי החוץ בחתונה שמעון זרם לחלוטין עם הבחירות שלנו. היה סבלני וסובלני . והכי חשוב התמונות יצאו מדהימות! לאורך כל החתונה צוות הצילום שלו עמד לרשותינו ודאג לצלם את כל המשפחה - לכל אחד תמונות אישיות והרבה מאוד תמונות של האורחים. אהבתי את את הסבלנות של שמעון ואת חוש ההומור שעוזר מאוד להפיג מתחים ביום כזה לחוץ. את הזמינות והיחס המדהים למרות שהתקשרתי מיליון פעמים לפני החתונה ואחריה. את הצילום המקצועי מאוד מאוד והיצירתיות - לעשות יש מאין.

הוספת תגובה
אבישי -תמונה
אבישי
מי יכול על שמעון הצלם ??!!?
5
06/09/2011

בגלל שהזכרון היחיד שיש מחתונות (בדרך כלל) זה התמונות , חשוב שהצלם יהיה תותח.. לשמעון הגענו דרך חבר שגם לקח אותו לחתונה.. נפגשנו עימו וזכינו. מעבר להיותו מקצועי, עם עין מיוחדת... יז בהכנת חומר הגלם (התחתנו ביום חמישי וביום ראשון כבר התמונות והוידאו כחומרי גלם היו אצלנו) שמעון מצחיק בטירוף ועזר לנו להעביר את כל זמן החתונה והלחץ בצחוקים וכיף.

הוספת תגובה
גיא ודניאלה-תמונה
גיא ודניאלה
חוסר יחס
1
04/02/2011

הגענו לפגישה שקבענו מראש וחיכינו מעל ל- 40 דקות. כשסוף סוף התיישבנו הוא הואיל בטובתו להביא לנו דף מחירים, לא הראה כלום ובזה הסתיימה הפגישה, היה מאוד סנוב וללא יחסי אנוש

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים