דרור שדה אור - תקליטנים לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
053-9369446
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • די ג'יי

קצת על העסק

איך מגיעים לדרור שדה אור

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

דרור שדה אור - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

13 חוות דעת על דרור שדה אור

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
יעלי-תמונה
יעלי
די ג'יי מספר אחת!
5
21/08/2013

טוב , אז הגענו לדרור דרך הצלם שסגרנו, המליץ לנו על ד' ג'יי שהיה תפוס, והדי ג'יי הפנה אותנו לדרור. בשיחה הראשונה עם דרור כבר בטלפון, התחברנו אליו. בפגשיה הראשונה עם דרור ישבנו... ך 3 שעות בלי להרגיש, הזמן עבר כל כך מהר כי פשוט נהננו לשבת ולדבר איתו. הוא רשם איזה מוזיקה אנחנו אוהבים והערות למהלך האירוע. נתן לנו טיפים לעבודה מול ספקים אחרים, דרור היה מדהים. שבועיים לפני האירוע נפגשנו שוב וקבענו שני פלייליסטים: אחד לריקודים ולאירוע והשני לקבלת פנים. בעזרת דרור הצלחנו להגיע להחלטה לשיר חופה וסלואו ושיר שבירת כוס. ברגע שהתחילו הריקודים, הרחבה הייתה מלאה והשולחנו היו ריקים עד סוף הערב. דרור היה מדהים ושם בדיוק את השירים שאהבנו (כמו שאמר מההתחלה שנבחר שירים שאנחנו אוהבים לרקוד ולא נתבאס עליהם). נהננו כל כך ועד עכשיו אנחנו מקבלים מחמאות על דרור ועד כמה שהיה שמח. דרור תותח!! מומלץ בחום!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Maya Glass-תמונה
Maya Glass
ממליצים בחום
5
06/11/2012

התחתנו לפני חמישה חודשים, נפגשנו עם דרור כמה חודשים לפני החתונה במשרד שלו. בפגישה דרור רשם לעצמו הערות לגבי טעמנו המוזיקלי, הסביר לנו מעט על התהליך, המליץ לנו על האופן בו הוא... ב שהדברים צריכים להתנהל מבחינה מוזיקלית, ובעיקר הבהיר לנו שהחתונה היא שלנו - והוא ישמיע אך ורק מה שנרצה ואינו נתון ללחצים של קרובי משפחה ואורחים למיניהם (אלא אם כן נאשר). שבועיים לפני החתונה שלחנו לו רשימה מסודרת של שירים ואומנים אהובים ומועדפים ודרור הכין לנו את הפלייליסט. בחתונה הייתה מוזיקה מעולה!!! דרור שם המון מן השירים והמוזיקה שביקשנו, ידע לתזמן הכל באופן מושלם ולעורר את הקהל כשהיה נחוץ והכי חשוב לא נכנע לדרישות של קהל מסויים שדרש מזרחית (הבהרנו לו שאנחנו לא רוצים מזרחית בחתונה ואם כן אז מזרחית לייט - וכך היה!) . זאת הייתה חתונת צהריי שישי ואנשים רקדו שש שעות רצוף!!! קיבלנו אין ספור מחמאות על המוזיקה, ועל הדי ג'יי. דרור עשה לנו את החתונה והמסיבה הייתה מסיבה של פעם בחיים!!! לא יכולנו לבקש יותר טוב!!!

הוספת תגובה
אנה וסלבה-תמונה
אנה וסלבה
פשוט היה שמח!
5
28/09/2012

היה אירוע מעולה, הרחבה היתה מלאה ואנשים עשו שמח האירוע זרם, היה מגוון רחב של מוזיקה אחרי תאום ציפיות בפגישה מראש. דרור קרא את הקהל, ידע להתאים ולהוסיף שירים וסגנונות. אנחנו מאוד... נהנו וגם קיבלנו מחמאות מהקהל על המוזיקה.

הוספת תגובה
עינת וערן-תמונה
עינת וערן
מומלץ מאוד!
5
08/09/2012

הגענו לדרור לאחר שפגשנו כמה תקליטנים. מיד הכימיה איתו זרמה והבנו כמה שהוא מקצועי. ניסה להבין איזה סוג של מוסיקה אנחנו אוהבים, היה מאוד קשוב. את שיר החופה הוא ערך בצורה מיוחדת כדי... שיתאים למה שביקשנו. בערב החתונה הוא דאג שהמוסיקה תעלה על הדרישות של כל האנשים שנמצאים בחתונה מהצעירים ועד ל"זקנים" שיושבים רחוק. לטעמנו הטראנסים התחילו קצת מוקדם אך מצד שני דרור הסביר שכך הרחבה נשארת מלאה לקראת השירים שבאים אחר כך. באמצע החתונה הוא בא לשאול אותנו על שיר ספציפי שהיה חשוב לנו שיהיה בחתונה ומאוד שמחנו שהוא שם לב לפרטים הקטנים וזכר. די ג'יי מאוד מומלץ עם הרבה ניסיון ומאוד נהנינו ממנו בחתונה.

הוספת תגובה
Inna24-תמונה
Inna24
מומלץ!
5
31/08/2012

הגענו לדרוד מאוד חלוקים בדעתינו לגבי אופי האירוע והמוסיקה עקב טעם שונה...ויצאנו בהרגשה ששנינו מרוצים ממה שהיה ויהיה באירוע המיוחל..יחס אדיב וסבלני, אדם אינטלגנטי ונעים הליכות,... פתי וזורם.

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים