הינומה - גני אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
053-9365950
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • אולם, גן

  • קונספט
  • עסקי, שישי צהריים

  • כמה מוזמנים
  • 300-1000

  • מחיר למנה
  • 150 עד 250 ₪

  • מתי
  • קיץ, חורף

  • כשרות
  • כשר, כשר למהדרין

קצת על העסק

מצאתם טעות? ספרו לנו!

הינומה - חוות דעת

דירוג גולשים

4
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4

כתבו חוות דעת

8 חוות דעת על הינומה

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
גולש-תמונה
גולש
אירוע של פעם בחיים
4.8
24/03/2020

שירות מעולה אוכל מצוין עומדים בזמנים ובאמת אולם יפייפיה

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Viki-תמונה
Viki
האולם הכי טוב בצפון!
4.5
23/01/2015

מה אהבתי: האוכל - מדהים! העיצוב - מרשים! החופה - הכי יפה מכל האולמות שהייתי בהם! באמת שהם עשו מאמצים לעשות לנו אירוע מדהים, המון אורחים צילצלו אחרי זה אלינו או אל ההורים לספר עד... כמה נהנו, וכמה היה יפה וטעים. מחכה כבר שמישהו יזמין אותי לחתונה ושאהיה בהינומה כאורחת... מה לא אהבתי: לא הסכימו להכין אותנו מאיפה נכנסים לחופה ואיך זה הולך להתנהל עד הרגע האחרון ממש, וגם זה אחרי שאיימתי שלא אתן להם לשים עליי את ההינומה עד שלא יספרו... סתם הלחיץ אותי והוריד לי מהכיף וחבל. גם האוכל שמקבלים הביתה אחרי האירוע מאכזב, מקבלים ממש מעט אוכל והוא לא מהמנות שאנחנו הזמנו לאירוע (מוח?! אורז לבן?!).

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
יוסי-תמונה
יוסי
תודה לאולמי ההינומה בנשר
5
13/02/2014

בוקר טוב. ברצוני ,להודות בשם המשפחות ברקו,וקנין .וההורים אשר,שירה,ניאתי,ונווה. להביע את תודות לאולמי הינומה בנשר .לכל הצוות, והנהלת באופן אישי על האירוע המדהים והיחס המפנק ביום... .2.14 בבריתו של הנכד נווה. כמו כן להודות למוהל הרב מאיר אמסלם ,לצלמים ,התגובות של אורחינו היו אוהדות מחבקות על היחס של המלצרים האוכל ,העיצוב ,ניקיון האולם ,ובעיקר היחס האישי שכל אחד מהאורחים קיבל מהצוות, כל הכבוד לכם וישר כוח .תודה לאורחנו על הגעתכם לברית נכדנו. מומלץ להגיע ולקיים את האירועים באולמי הינומה בעיר בנשר.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
morana aaa-תמונה
morana aaa
התחתנו בהינומה כמו שרצינו-
4.8
21/03/2013

ולא התאכזבנו! האוכל (שכולם מדברים עליו בלי הפסקה), כל כך עשיר, מגוון והמזנונים שלהם שמלאים כל טוב ומעבר!!! והמתוקים... וואוו! כל מילה מיותרת...היה שם בשפע, ועוד הבאתי בר מתוקים... אופן עצמאי! ולא היה כל צורך... בדרך לאולם היו לי המון חששות, בעיקר על העיצוב ואיך האולם יראה. איך שהגעתי לסוויטה שממוקמת בקומה האחרונה ורציתי להציץ על האולם שלי דרך המרפסת הנמצאת שם, הופתעתי לטובה עד כמה זה היה יפה, נקי ומרגש... עיצוב כמו שרציתי, הכל בלבן (למרות שיש להם רק כסאות בשחור, והבאתי מישהו במיוחד שיכסה לי אותם בבדים לבנים). חוץ מזה החופה הייתה מיוחדת ויפהייפיה. איך שהגענו לסוויטה של הזוגות, נהננו מצוות שיודע לפנק- קיבלנו לחדר יין, בקבוקי שתיה, אוכל... וכל בקשה שהייתה לנו מולאה. כשהייתי צריכה סידור לשמלת הכלה שלי לכניסה, הייתה איתי בחורה חמודה שדאגה לסדר לי ולעזור לי לעלות במדרגות החופה. והרב מלצרים שלנו... רון! אין כמוך, ניסית כמה שרק יכלת לנסות להוריד מהמתח והלחץ של זוג שחשש מהגעתם של האורחים מרחוק (אני מהצפון ובעלי מהמרכז), כל הדרך חייכת ונתנת לנו להרגיש לא לבד (ועל כך קיבלת מאיתנו כמה ימים לאחר מכן טלפון ...). ותודה לברי שיצא אלוף ולכל הצוות ! מורן וזוהר. אגב, לכל המתחתנים העתידיים, אם אתם חוששים מעניין 2 האולמות (אני התחתנתי באולם הקטן), אל חשש! אני גם חשבתי על זה לפני החתונה, וביום החתונה זה כל כך לא מעסיק ובטח אף אחד לא טייל, לא אצלנו ולא אצלם. שיהיה במזל!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
הדר ודניאל-תמונה
הדר ודניאל
חתונה
2
20/07/2012

התחתנו בהינומה באביב-הגן עבר שיפוץ מדהים ומאוד יוקרתי אבל.....האולם חשוך מאוד ולמרות שביקשנו מראש שהמקום יואר היה פשוט חושך,אני יודעת שכך נהוג היום באולמות אבל זה היה מוגזם,אנשים... כשנכנסו לאולם וחיפשו את מקומותיהם לא ראו את מס' השולחן בגלל החושך, ברי מנהל הארועים בחור חמוד אך לא מחליט כלום,על כל דבר צריך אישור מבעל המקום,כמו כן צריך לשלם כסף נוסף על כל דבר פעוט כמו מסכים שקיימים באולם,למה לשלם עליהם? לא כל מה שהיה רשום בתפריט היה בשולחן וזאת ידענו כמובן רק אחרי הארוע , מרכזי שולחנות עלובים ומיושנים,

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים