צל החורש - גן אירועים - המלצות ומחירים - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
053-5984006
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1
  • אני רוצה...
  • גן

  • קונספט
  • אירוע בטבע, עסקי, שישי צהריים, על שפת הבריכה

  • כמה מוזמנים
  • +200-1000

  • מחיר למנה
  • 300 עד 350 ₪

  • מתי
  • קיץ

  • כשרות
  • כשר

צל החורש - גני אירועים


הגן הפתוח של צל החורש השוכן בבית ברל, הוקם על שרידיה של חווה חקלאית גדולה שקמה בשלהי שנות ה-20 על ידי ראשוני המתיישבים. החווה השתרעה על פני מאות דונמים בהם ניטעו עצי הדר ומטעים נוספים. בלב החווה הוקמה בריכת מים שהתמלאה ממי באר הנמצאת במקום.
צל החורש בא לשמר את אותה אווירה קסומה וכפרית ששרעה במקום. הגן מוקף בחורש טבעי ושזורים בו עצי הדר ופרחי נוי. בלב הגן שוכנת בריכה, אורות הגן המרצדים על מימיה התכולים יוצרים יחד תמונה עוצרת נשימה. ייחודו של המקום טמון באופיו הפשוט אך המדויק.

החתונות קיץ שלנו מתקיימות בגן הפתוח שייחודו טמון באופיו הפשוט אך המדויק: חופה מעוצבת ורומנטית מוקפת ירוק תחת כיפת השמיים, בריכת שחייה ענקית ויפהפיה ותפאורה טבעית שכוללת הרבה עצים, פרחים וטבע – כל אלה יאפשרו לכם אירוע קסום באווירה טבעית וכפרית.
אורות הגן המרצדים על מימיה התכולים של הבריכה יוצרים יחד תמונה עוצרת נשימה, ואם תרצו - תוכלו גם לצלול לתוכה למסיבת בריכה מרעננת ויוצאת דופן בימי הקיץ. רחבת הריקודים שלנו מאובזרת במערכות סאונד ותאורה מתקדמות שמעניקות חוויית מסיבה מרימה במיוחד. כל אלה יאפשרו לכם את החתונה הקסומה שחלמתם עליה.

בחורף, יש אצלנו קסם מיוחד - הטבע מתעורר לחיים ומביא איתו רומנטיקה ומסתורין כמו שרק החורף יודע לעשות. כשבחוץ גשום וקר, מבנה העץ המחומם, בו נערך האירוע, מאפשר ליהנות מאווירה אינטימית וחמימה מוקפת ירוק. הטבע החורפי עוטף מכל פינה והופך לתפאורה עוצרת נשימה מבעד לחלונות הזכוכית המרהיבים המקיפים את המבנה.
תוסיפו לזה את נוף הבריכה היפה שלנו ותקבלו אירוע קסום. בחורף הישראלי כמו בחורף הישראלי, יש כידוע גם ימים יותר נעימים ויפים ולכן הושקעה מחשבה רבה בתכנון המבנה המקורה, כך שבין רגע ניתן לפתוח את הגג ולקבל אווירה מיוחדת ואירוע שכולו תחת כיפת השמיים.

על מנת לספק תמונה שלמה ומדויקת לאירוע שלכם, בחרנו בקפידה את ספקי הבית.
הספקים איתם אנו עובדים בשיתוף פעולה הם מהמובילים בענף האירועים, כאשר לכולם מכנה משותף התואם את רוח המקום והאידיאולוגיה של צל החורש: מקצועיות, הקפדה על הפרטים הקטנים, תודעת שירות גבוהה ואיכות.
ביחד עם ספקי הבית, בנינו עבורכם תפריט חדש עם מנות מפתיעות, משובחות ויוצאות דופן, שיהפכו את האירוע שלכם ללא פחות מחוויה קולינארית בלתי נשכחת.

כתבו עלינו

30.05.2019

קופצים ראש: כך תשדרגו את חתונת הקיץ שלכם

רוצים להפוך את החתונה שלכם לחוויה בלתי נשכחת? פשוט תבקשו מהאורחים שלכם לבוא עם בגד ים. קיץ הוא זמן מצוין לרענן את טרנד חתונות הבריכה

13.09.2017

WINTER IS COMMING: חתונת טבע בחורף

מתחם חדש ב'צל החורש' - מתחתנים בטבע, בעונת החורף, ולא נרטבים

עוד כתבות

צל החורש - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

2 חוות דעת על צל החורש

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
דוד-תמונה
דוד
במילה אחת - מדהים !!!
4.8
31/10/2019

תודה לצוות צל החורש ...רעות המדהימה, אנה, וכל העובדים.... היתרון הגדול ויש הרבה הוא קודם בצוות העובדים,ויש עוד הרבה יתרונות כמו: ההפרדה בין רחבת הריקודים לסועדים , האולם... ומרחבים ירוקים,,,, שולחנות מרווחים. איכות המנות והמזון טעימות, ומוגשות בחן. חניה בשפע... נהנינו מאוד, ממליצים ושיהיה במזל טוב דודו ואורה ארנליב 0503127831

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
גולש-תמונה
גולש
ההחלטה הכי טובה שקבלנו
5
02/09/2018

צוות מקצועי נותן יחס אישי, אמינים, רציניים נתנו לנו תחושה שאנחנו הכי חשובים בעולם.. האירוע היה מושלם.. הכל התנהל בצורה מקצועית ונהדרת.. לא היינו צריכים לדאוג לכלום

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה