אידית אבשלומי DJ - תקליטנים לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

אידית אבשלומי DJ

053-9384607
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • די ג'יי

  • מחיר
  • 2000 עד 6000 ₪

אידית אבשלומי DJ

קצת על העסק

איך מגיעים לאידית אבשלומי DJ

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

אידית אבשלומי DJ - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

5 חוות דעת על אידית אבשלומי DJ

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Lior-תמונה
Lior
הDJ הכי טובה שאפשר לבקש
5
15/11/2016

אין על אידית! פשוט אין!! הדיג'י הכי מקצועית, מגניבה, קשובה ומדהימה שאפשר לבקש. כבר משיחתנו הראשונה ידעתי שהיא הולכת לתקלט אצלנו וזו היתה ההחלטה הכי טובה שעשינו בחתונה. היא ממש... זאם" אנושי- שולטת בכל סוגי המוזיקה ופתוחה לרעיונות, נותנת הצעות מעולות, יודעת להרגיש את הקהל ולהרקיד אותו בטירוף עד הסוף. היא מגיעה עם אחותה ויחד הן צוות מנצח שלא משאיר שום דבר ליד המקרה, והכל באוירה כיפית, קלילה ונעימה.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Inbal-תמונה
Inbal
לאידית המעלפת- תודה מכל הלב!
5
10/10/2016

אין מספיק מילים לתאר עד כמה שאידית היא קודם כל מהממת!! כבר בשיחת הטלפון הראשונה הרגשנו שהיא האישה שנרצה לעבוד איתה- נעימה, חמה, סבלנית, יחס אישי ובגובה העיניים בלי הצגות וסיסמאות... מיותרות. בהמשך נפגשנו מספר פעמים (עד שהצלחנו לקבוע... אידית הייתה מאד גמישה וסבלנית כלפי הלו"ז המשתנה שלנו) וכבר בפגישה הראשונה התאהבנו. בהמשך בכל פעם גילינו יותר ויותר כמה היא מוכשרת, עם ידע מוזיקלי עצום ולב עוד יותר. היינו רגועים וידענו שאנחנו בידיים טובות ואחראיות. בחתונה עצמה היה קשה להפסיק לרקוד והרחבה הייתה מלאה לאורך כל האירוע! אידית ידעה לשלב בצורה מושלמת בין סגנונות המוזיקה השונים שלנו וגם לקרוא במדוייק את האופי של המשפחה ולא היה מי שלא שאל אותנו עליה- אין ספק שהיא עשתה את החגיגה שלנו למוצלחת מעבר למה שיכולנו לחלום- עד כדי כך שהמשפחה התקשרה לספר לנו שהם עדיין ממשיכים לרקוד כל הסופ"ש שאחרי החתונה. אידית היא באמת קסם של אשה וכשרון בתחומה. מגיעה לה תודה ע-נ-ק-י-ת על חגיגה בלתי נשכחת.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
TAMAR-תמונה
TAMAR
אין דברים כאלה!!!!!
5
20/07/2016

וואו מאיפה להתחיל??? ברעע הראשון שנפגשנו זו היתה אהבה ממבט ראשון!!! אידית היתה הראשונה שפגשנו וממש לא היינו מעוניינים לפגוש ספקים אחרים, התאהבנו קודם כול באדם המיוחד שהיא!! בנועם... בהכלה בהבנה באכפתיות וביכולת שלה להבין מבלי הרבה מילים מה אנחנו רוצים!!! מעבר לזה גילנו שאידית לא רק אדם מדהים אלא אשת מקצוע מוכשרררררררת בטרוףףףףף!!!!! בעלת ידע אינסופי במוסיקה ויכולת נפלאה לדבר את שפת המוסיקה בין אנשים! בנימה קצת יותר אישית: אידית את האחת והיחידה! את הבחירה המושלמת. שמחנו כול כך שליווית אותנו ביום המיוחד שלנו ואף הצלחת לעשות אותו עוד יותר מיוחד ממה שציפינו! הרווחנו אותך ואנחנו מודים על כול רגע. תודה רבה רבה. כבר אוהבים מאוד. תמר ויובל

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
danielda-תמונה
danielda
וואו וואו וואו!
5
25/04/2016

וואו וואו וואו! נתחיל מההתחלה, מהפגישה הראשונה עם אידית ידענו שאנחנו בוחרים בה (הלכנו לפגוש עוד מישהי אבל זה כבר היה ברור). בפגישת מוזיקה היא כתבה את כל מה שאמרנו, מה כן, מה לא,... עברה איתנו על כל סוגי המוזיקה, נתנה לנו רעיונות וכמובן שהיתה קשובה לכל הרעיונות שלנו (גם המשוגעים). מקצועית מאוד! זה מה שמיוחד בה, היא לא עושה עוד חתונה, היא שם כי היא באמת אוהבת מוזיקה וחשוב לה להפוך את החתונה לשלכם. (בקבלת פנים שמענו המון שירים מיוחדים שביקשנו שכנראה לא שומעים באף חתונה אחרת). לפני החתונה היא שלחה לנו סקיצה של השיר שבירת כוס ערוך (אפילו שלא ביקשנו וסמכנו עליה בעיניים עצומות) כי חשוב לה שנהיה מרוצים. באירוע עצמו, הרגשנו שזה אנחנו (זה העיקר!), מהשירים של הקבלת פנים ועד השיר האחרון במסיבה. התחתנו בשישי בצהריים והמסיבה נמשכה עד שש בערב(!!) כשביקשנו ממנה לסיים כי כבר לא יכולנו לעמוד על הרגליים. הרגשנו שלא יכולנו לעשות בחירה נכונה יותר. אפילו האורחים ציינו אותה לשבח כשהתקשרנו אליהם למחרת לומר תודה. אידית הביאה איתה אנרגיות מדהימות :) תודה!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Chen-תמונה
Chen
הבחירה הכי נכונה שלנו לחתונה (חוץ מהחתן והכלה)
5
03/04/2016

הבחורה הכי מגניבה וכיפית שיש. אם לא היינו מבקשים ממנה לעצור היא לא הייתה מפסיקה את המוזיקה. פצצת אנרגיה קטנה וקופצנית, לא הפסיקה לרקוד בעמדת ה- DJ. הרחבה שלנו הייתה מפוצצת כל... ן ורקדנו בלי הפסקה עד אחרי 2:00 בלילה. היא התאימה את המוזיקה לפי טעמנו ולפי הזרימה של הקהל, כולם מצאו את עצמם, המבוגרים והצעירים. המעברים המוזיקליים היו מדויקים. ולגבי האישיות הכובשת, אין מה להוסיף.. כבר בתחילת פגישת ההכרות החלטנו פה אחד שאנחנו רוצים אותה מבלי בכלל להתייעץ בינינו. בעלת ידע מוזיקלי רחב מאוד, ידעה לסדר את הפלייליסט בצורה חכמה. ללא ספק ההמלצה הכי רותחת שיש לי בענייני חתונות והאורחים שלנו יסכימו :) גיליתי לאחר האירוע שאורחים לקחו מאידית כרטיסי ביקור עבור האירועים שלהם. אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על המוזיקה. אני מחכה כבר לאירועים שלהם כדי לחגוג שוב במסיבה של אידית.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים