מור גולדשטיין מוזיקה לאירועים - תקליטנים לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

מור גולדשטיין מוזיקה לאירועים

053-9369911
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • אולפן הקלטות, די ג'יי

  • מיוחדים
  • כנרים וכנריות, נגני סקסופון, נגני גיטרה, פסנתרנים

  • מחיר
  • 4000 עד 6000 ₪

מור גולדשטיין מוזיקה לאירועים

קצת על העסק

איך מגיעים למור גולדשטיין מוזיקה לאירועים

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

מור גולדשטיין מוזיקה לאירועים - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

7 חוות דעת על מור גולדשטיין מוזיקה לאירועים

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
אלמוג גולדשטיין-תמונה
אלמוג גולדשטיין
דיג'יי ברמה גבוהה מאוד!!!!!
5
08/07/2020

כשאתם סוגרים חתונה, החלק של המוזיקה הוא הכי חשוב! מור הקפיץ את כולם על הרגליים, את הצעירים, הילדים וגם את המבוגרים! אין ספק שבחרנו נכון :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
גולש-תמונה
גולש
תקליטן מעולה
5
05/05/2019

תקליטן מדהים, המוזיקה מופלאה בדיוק מה שביקשנו, היה שמח💐

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
shir-תמונה
shir
מור גולדשטיין
5
15/01/2017

אין מילים לתאר את הדי ג׳י הזה. הוא החזיק לנו את הערב ממרצפותיו. האינטלגנציה הרגשית שלו כלפיי הקהל, האיכות - שירתו את הערב הזה בצורה הכי טוב שיכולנו לבקש. אנשים לא הפסיקו לרקוד!!!... כולם- מבוגרים וצעירים. הוא החזיר אותם לנוסטלגיה, הוא גרם להם לחלום על העתיד, הוא ריגש אותם, הקפיץ אותם, ובעיקר חיבר אותם אלינו- לחתן ולכלה, בצורה הכי מיוחדת שיכולה להיות. הרגשנו כולנו בעננים. כמה לב הבן אדם הזה... היכולת הקשבה שלה היא לא פחות מהיכולת השמעה שלו; הוא היה אלינו קשוב כל הדרך, זרם איתנו ונתן את דעתו המקצועית תוך כדי. אנחנו נודה לו לכל החיים על שליווה את הערב וגרם לאושר רב!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
נטלי-תמונה
נטלי
מור גולדשטיין
5
28/02/2016

אל מור הגענו דרך המלצות מחברים שלנו, מור מצחיק מקסים ומקצועי. היינו אצל מור במפגש אחד לשריון התאריך ועוד מפגש לקביעת השירים. כשקבענו את השירים, נעזרנו בו המון, התייעצנו והוא ... דגים לנו איך הוא רואה ומתכנן לעבור בין השירים, פשוט מקצועי ומדהים!! ביום החתונה ביקשנו התקלנו אותו בבקשה לתת דגש לז'אנר מיוחד (וזאת לאחר שכבר קבענו איתו את רשימת השירים) וזאת הוא עשה כאילו התכונן מראש לז'אנר המיוחד. החתונה הסתיימה ב 2:00 היינו גמורים ומאושרים !!!!! אין על מור,הוא אמין, מקצועי ופשוט מ-ד-ה-י-ם. בהחלט מומלץ! אוהבים ונמשיך להמליץ בחום!!!!! נטלי ומתן.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
moran-תמונה
moran
הבחירה הכי טובה שעשינו !
5
12/02/2016

האמת ששם לא חשבנו יותר מדי, ראינו את מור בחתונה של מספר חברים, התברר לאחר מכן שהוא היה מנגן בכמה מועדונים שהייתי מבלה בהם. מור היה חמוד ומקסים, פגישת ההיכרות הייתה מעולה, הוא רשם... את כל סגנונות המוזיקה שביקשנו, הדגים ועניין אותנו בדברים שמתאימים לדעתו. בפגישה השניה חודש לפני החתונה הגענו די עייפים, ישר הבנו שנשאיר לו את המושכות והמסקנה הייתה שאנחנו בטוחים שהוא קלט את הראש שלנו. בחתונה היה מ-ע-ו-ל-ה. בקבלת הפנים הוא שם בדיוק מה שביקשנו- שירים ארץ ישראלים ישנים וקצת מודרניים של הדודאים, אריק איינשטיין, קצת כוורת, שלום חנוך, שלמה ארצי,גידי גוב,אריק לביא ובקיצור הבנתם. בריקודים לקראת הסוף היו חפירות מעולות, מוזיקה אלקטרונית משהו בסט. החבר'ה נהנו בטירוף. החתונה נגמרה בסביבות 2:30 שזה שעה מכובדת . היינו עייפים וזה התאים בול. ממליצים בהמון אהבה על מור גולדשטיין.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים