דפוס דנה - הזמנות: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_Servicemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
03-5287985
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • הדפסה, עיצוב, הזמנה דיגיטלית, איור

  • מוצרים משלימים
  • פתקיות הושבה, כרטיסי תודה, מדבקות

קצת על העסק

איך מגיעים לדפוס דנה

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

דפוס דנה - חוות דעת

דירוג גולשים

5

כתבו חוות דעת

6 חוות דעת על דפוס דנה

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
מיכל -תמונה
מיכל
דפוס דנה פשוט מצויינים!
5
22/12/2011

הגעתי לדפוס דנה לאחר שהייתי במספר מקומות קודם לכן, ואפילו יש לי בית דפוס ליד העבודה מה שהיה הופך את זה ליותר נח מכיוון שקרוב, אך לא היה מה להשוות בין המקומות. כשהגעתי לדפוס דנה... איתי מבחר מאוד גדול של הזמנות במחירים סבירים בהחלט. ההזמנות היו יפיפיות ושם מצאתי בדיוק את מה שחיפשתי. הרצל היה חייכן וסבלני ובן אדם שמאוד נעים לעבוד איתו. ההזמנות יצאו מושלמות וקבלנו עליהן המון מחמאות. התחתנו בחוות רונית בנובמבר 2011. ממליצה עליהם בחום!

הוספת תגובה
ילנה וסטס-תמונה
ילנה וסטס
דפוס דנה
5
17/07/2011

הדפסה מצויינת שרות חם ואדיב מאוד הרצל והצוות אתם מקסימים תודה רבה על השרות אהבתי את הכל ישר כוח!

הוספת תגובה
n וy-תמונה
n וy
שירות מעולה תוצאות מוצלחות
5
21/05/2011

הרצל מאד מקצועי ונעים, אנחנו התרשמנו שמדובר באיש מקצוע אמיתי והגון. אצלנו היתה תקלה והודפס קובץ שגוי ב- 250 עותקים!!! היה צורך להדפיס שוב את כל ההזמנות. אפילו שמדובר בטעות שלהם... קצת חששנו מהשיחה איתם, הרצל הפתיע אותנו, התנצל מכל הלב ומיד דאג לרגיע אותנו ולהבטיח שנקבל הזמנות באותו היום. כך היה ובתשע בלילה הוא הגיע עד אלינו להביא את ההזמנות. הרצל לא הזעיף פנים ולא רמז באף צורה על העניין הכספי (בכל זאת, ההזמנות הודפסו פעמיים). כיף לעבוד עם אנשים כאלה. ההזמנות שלהם מהממות ויש להם מבחר גדול. מומלץ בחום!

הוספת תגובה
Nir-תמונה
Nir
דפוס דנה - הטוב ביותר
5
09/04/2011

לאחר התרוצצויות בין אין ספור ספקים לחתונה, נחמד לפגוש אנשים נחמדים ולבביים כמו הרצל וג'ני שמוכנים לעזור עם סבלנות וחיוך אמיתי. יחס אישי בתוספת של מחיר הוגן מעמידים את דפוס דנה... קמה אחת מעל המתחרים. מומלץ לבוא למקום לקבל רעיונות טובים לגבי העיצוב מהרצל. הכנת ההזמנות מהירה ובאיכות מעולה. ניר ושולי

הוספת תגובה
קרן ואלעד-תמונה
קרן ואלעד
הזמנות יפות ולא מקושקשות
4
20/01/2011

לפני שהחלטנו לעצב את ההזמנה בעצמנו ולחסוך במחיר ההזמנה עשינו מספר בירורים על הזמנות מסוג אחר ממה שלקחנו בסופו של דבר. חברים שלנו הזמינו את הזמנה נפתחת בדפוס דנה והיו מרוצים מאוד... ומבחינתנו ההזמנה בהחלט התאימה לסגנון שרצינו (עיצוב חמוד, קלאסי, בלי יותר מדי קשקושים מיותרים). האמת שמאוד אהבתי את המדבקה התואמת להזמנה :) כשהחלטנו לחסוך בתחום ההזמנה ולעצב לבד הזמנת גלויה לא נפתחת, ויתרנו על שירותיהם והדפסנו בבית דפוס אחר. אם רוצים הזמנה יפה, לא מקושקשת מדי ולא רוצים להשקיע ולעצב לבד – שווה לבדוק את האופציה הזו.

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים