אילנית שמריז - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

אילנית שמריז

053-9369443
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • שמלת כלה, שמלת ערב, שמלה לשושבינה

  • במיוחד בשבילך
  • שמלות צנועות, מידות גדולות

  • השירות
  • קנייה, השכרה, תפירה אישית

  • שירותים
  • אביזרים לכלה

אילנית שמריז

קצת על העסק

איך מגיעים לאילנית שמריז

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

אילנית שמריז - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4

כתבו חוות דעת

5 חוות דעת על אילנית שמריז

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
בלהה-תמונה
בלהה
שמלה לאמא של חתן
4.5
02/05/2016

רציתי להודות לאילנית המקצועית, האדיבה, על שירות מהיר בייעוץ לשמלה לאירוע שהיה לי כה חשוב! ממליצה על אילנית בחום, שמלה יפהייפיה שהצליחה להסתיר ולהדגיש את מה שביקשתי! אין ספק... ר! בלהה זוהר

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
AVITAL-תמונה
AVITAL
שמלת כלה
5
09/07/2015

הגעתי לאילנית לחפש שמלת כלה לחתונה שלי. אני כלה לא קלה :) מודה שבפעם הראשונה ההחלטיות של אילנית הרתיעה אותי והרגשתי שהיא אפילו לא נחמדה אבל כשהחלטתי לחזור אליה בכל זאת כי השמלה... שראיתי אצלה היתה היחידה שאהבתי, הבנתי כי ההחלטיות הזו היא מקצועיות נטו ושאילנית הכי נחמדה שצריך והכי מקצועית גם. לבשתי שמלה מהממת שהיה לי נוח איתה הכי בעולם, קיבלתי מחמאות מכל כיוון ואילנית יצאה איתי הכי הוגנת במחיר. לאורך הדרך היתה סבלנית לרצונותיי ולשיגעונות שלי וידעה איפה ללכת איתי ואיפה להציב גבול כשהגזמתי :) היא מנוסה ומקצועית. פשוט מדהימה. אילנית מקסימה אחת, כל מה שיש לי הוא להודות לך על תפקיד כה משמעותי בערב מרגש בחיי. את מדהימה ואני ממליצה עלייך בחום. כל מי שתגיע תחת ידייך, תזכה.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Nirit Sadi Elyasof-תמונה
Nirit Sadi Elyasof
שמלת האירוע שלי
4.8
26/06/2015

ביוני 2012 הגעתינלאילנית בדיוק אחרי 2 חנויות שלא היה בא לי למדוד שם. השמלה הראשונה שהיא שמה עלי אותה רכשתי. אילנית יודעת להתאים יודעת להסתיר מה שצריך ויודעת להבליט מה... ו ביוני 2015 אנחנו מתכוננים לאירוע הלכתי שוב לאילנית ישר ישר השמלה הראשונה שמדדתי אותה רכשתי. פשוט כיף אמיתי למצוא מהר ולהנות. ממליצה באהבה רבה! כדאי!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
irka-תמונה
irka
ממליצה בחום!
4.5
05/06/2015

הגענו לאילנית במקרה, לאחר חיפושים רבים עבור שמלה לאמא לחתונה שלי. היא מיד הראתה לנו שמלת ערב מושלמת, מאוד יפה ואלגנטית. התפירה הייתה טובה, השמלה יצאה נהדר, ישבה בול ומאוד החמיאה.... אילנית מקסימה, קיבלנו שרות נהדר וכל ביקור היה נעים ביותר (גם כשאיחרנו למדידות בחצי שעה ויותר). יש לה המון סבלנות, היא מוכנה לדון ארוכות על כל פרט קטן בשמלה, גם טעםמושלם ועצותיההוכיחו את עצמן כטובות ומועילות ביותר. ממליצה בחום!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
אושרת-תמונה
אושרת
המלצה חמה על מעצבת ושמלה מושלמת מכל הבחינות!!
5
27/04/2015

אל אילנית הגעתי לאחר שחיפשתי שמלה כחודש וחצי, חיפשתי שמלה מושקעת ויפה, אבל עקרונית לא הייתי מוכנה לשלם כל כך הרבה על שמלה לערב אחד, העדפתי להשקיע את רוב הכסף במקומות אחרים. לאחר... חיפושים רבים, נכנסתי במקרה לחנות בדיזנגוף והתאהבתי!! לא רק בשמלה, אלא גם באילנית. השמלה יצאה מ-ד-ה-י-מ-ה!! עד עכשיו לא מפסיקים להחמיא לי עליה!! אילנית, המקסימה והמקצועית ידעה לא רק לעצב שמלה מושלמת אלא, גם קלטה את צורת הגוף שלי וידעה להתאים לי שמלה שתהיה בדיוק מחמיאה ומושלמת בשבילי, ובמחיר לא יקר!! אילנית, תודה רבה רבה על השמלה המהממת ועל היחס החם והמקצועי, תענוג!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים