סטודיו נטלי - שמלות כלה וערב - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

סטודיו נטלי - שמלות כלה וערב

053-9369811
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • שמלת כלה, שמלת ערב, שמלה לשושבינה

  • במיוחד בשבילך
  • שמלות צנועות, מידות גדולות

  • השירות
  • קנייה, השכרה, תפירה אישית

  • שירותים
  • סלון כלות, אביזרים לכלה

סטודיו נטלי - שמלות כלה וערב

קצת על העסק

איך מגיעים לסטודיו נטלי - שמלות כלה וערב

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

סטודיו נטלי - שמלות כלה וערב - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

5 חוות דעת על סטודיו נטלי - שמלות כלה וערב

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Tamar-תמונה
Tamar
אין על נטלי בעולם!
5
19/01/2016

הגעת לנטלי אחרי ששתי חברות שלי (שאצל אח הייתי שותפה לכל התהליך עם השמלה) השכירו ממנה שמלת כלה והיה לי ברור שגם אני אהיה אצלה. הגעתי אליה עם שמלה שקניתי, פשוטה כזאת, והיא הפכה... ה לשמלה מהממת, מיוחדת והכי אני שבעולם! נטלי מאוד מוכשרת, אוהבת את מה שהיא עושה וזה ניכר כבר במדידה הראשונה. מאוד נעימה, דואגת שאת תהיה הכי מרוצה שאפשר וממש אנושית (שזה לא מובן מאליו בתעשיית שמלות הכלה). המחירים שלה הכי הוגנים שיש, ממליצה בחום ובאהבה!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קטיה-תמונה
קטיה
שמלת הערב המהממת שלי
4.8
07/09/2015

הייתי בהרבה חנויות ולא מצאתי שום דבר שידליק אותי ואז פגשתי את נטלי המקסימה היא הבינה בדיוק מה אני רוצה ואפילו שדרגה לי את השמלה עם הרעיונות שלה . קיבלתי כולכך הרבה מחמאות באירוע... על השמלה שזה היא פשוט תענוג נטלי היא מקצוענית נעימה ושירותית, אני מחכה לעוד אירוע כדי שהיא תתפור לי עוד שמלת ערב מהממת כמו שתפרה לי עכשיו .

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Yam-תמונה
Yam
שימלת כלה של נסיכה :-)
5
17/07/2015

תמיד רציתי שימלת כלה אישית שאף אחת לא לבשה מלפני אז חיפשתי תופרת שמלות כלה והאמת שלא חסר, אבל אף אחת לא נתנה לי את ההרגשה שהיא תתפור לי את השימלה מכל הלב או שהמחירים היו גבוהים... הגזמה או שהן התחילו להגיד לי שזאת עבודה קשה או שהתחילו להציע לי תפירה אחרת משימלת החלומות שאותה ציירתי וחלמתי עליה עד שהגעתי לסטודיו נטלי :-) מהשיחה הראשונית כבר קיבלתי תחושה טובה ושלחתי לה במייל את הדוגמא לשימלה שרציתי והיא אמרה לי שאין שום בעיה ושהיא אפילו תהיה יפה יותר ממה שציירתי והיא צדקה :-) נפגשתי איתה למדידות והיה לי איתה חיבור מדהים!!! היא תפרה לי שימלה של נסיכה במחיר מצחיק שכל כך התלהבתי מהאיכות ומהעיצוב המיוחד שהזמנתי ממנה גם שימלה שניה להחלפה. אני ממליצה עליה בחום לכל כלה עתידית מכל הלב וכך גם השימלה תמיד תשאר אצלך למזכרת :-)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Asya-תמונה
Asya
קיבלתי את השמלה הכי יפה ביקום
5
16/07/2015

נטלי מקצועית מאוד, שואפת למצוינות וגאונה ביכולת שלה להוציא לך את שמלת החלומות. הגעתי אליה עם רעיון מאוד כללי למה שרציתי וביחד בנינו את השמלה שלי. היא גיוונה והוסיפה כפלים בחצאית... שהפכו את השמלה למרשימה עוד יותר. הרגשתי שלנטלי היה מאוד חשוב שאהיה 300% מרוצה מהשמלה והיא עשתה שמיניות באוויר כדי להגשים את זה. אני ממליצה בחום ובלב שלם לכל כלה!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ספיר ומאור-תמונה
ספיר ומאור
ממליצה בחום
5
16/07/2015

הגעתי לנטלי עם שמלת כלה שקניתי ורציתי לשפץ לחתונה. מהר מאד ראיתי שהיא כמה רמות מעל כולם במקצועיות ובדיוק שלה. המחיר שהיא נתנה לי היה הוגן. החלפתי את החצאית, החלפתי כתפיות, הוספתי... תחרה ובקיצור- שיניתי את השמלה אצלה לגמרי. נטלי תמיד הייתה הכי סבלנית בעולם והפתיעה כל פעם מחדש עם כמה שהיא פרפקציוניסטית- בדיוק כמו שרציתי. היחס שלה מדהים, אין כזה דבר שמישהי תצא לא מרוצה. הלכה איתי לבחור תחרה, התקשרה ביום החתונה לוודא שהכל הסתדר. היא תופרת גם שמלות מאפס ויש לה גם אופציה להשכרה של שמלות קיימות. מומלצת בחום, כדאי לשריין אותה מראש כי היא עמוסה.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים