›    ›  גני מרוייאס או בשמם החדש אולמי המושבה פשוט אכזבה!

גני מרוייאס או בשמם החדש אולמי המושבה פשוט אכזבה!

הוסף הודעה חיפוש בפורום כללי הפורום התחבר / הרשם
סגור
חיפוש בפורום
כל המילים
כל המילים
לפחות מילה אחת
ביטוי מדוייק
שבוע אחרון
שבוע אחרון
חודש אחרון
חודשיים אחרונים
שנה אחרונה
מחבר
נושא
גוף ההודעה
חפש
18/10/2014 20:44:17
התחתנתי ב14.8.14 ואי אפשר לתאר את גודל האכזבה ושלא נדבר על התלונות שקיבלנו מהאורחים. סגרנו את האולם כמעט שנה לפני החתונה,היו לי מלא ספקות בנוגע לאולם אך אסי איש המכירות שלהם ידע לענות על כל שאלה.לאורך כל ההכנות הכל היה בסדר,כל מה שביקשנו אמרו שיטופל ויהיה באירוע.ביום האירוע הגענו לחדר חתן כלה,חדר קטן שאין מקום לזוז. היו שם בקבוקי שתייה בלבד! אף אחד לא דאג לנו לאוכל ולא שום דבר! בקבלת פנים לא היו מאווררים בחום נוראי של אוגוסט! מבחינתי זה מובן מאליו שבגן אירועים שמכבד את עצמו יהיו מאווררים כאשר הקבלת פנים והחופה בחוץ.אנשים טיפטפו ואינם חשו בטוב מהחום הנורא.כמו כן הקבלת פנים הייתה מתחת לכל ביקורת.המלצרים עשו צחוק מהאורחים שלי והתחילו להסתלבט עליהם( דודה שלי רצתה לקחת קבב אז מלצר אחד אמר לה "לא אני לא בעמדה הזאת זה הוא" ואז הצביע על מישהו והמלצר השני אמר " לא כדאי לך לאכול מזה זה לא טעים",מה זה צריך להיות?! פשוט בושה!בנוסף,ביקשתי שלפני שהחופה מתחילה המלצרים יעברו ויחלקו לאורחים כוסות שמפניה.גם זה כמובן לא נעשה.
תגובה
 שתף בפייסבוק טוויטר
הוספת תגובה
שם
כתובת מייל
הצג
 
אני רוצה לקבל תגובות לתיבת המייל שלי
נושא
תוכן הודעה
צרף/י קישור
 
* לחיצה על כפתור שלח מאשרת שקראתי את כללי הפורום
 
 
שלח
המשךך Cohen
18/10/2014 20:46:31
שנכנסנו לאולם היה באולם חום נוראי! מילא בחוץ אין מזגן אבל בפנים? היו עוד כמה תלונות אך כיוון שעברו כבר חודשיים איני זוכרת הכל.יום לאחר האירוע כשהלכנו לשלם הצגנו בפני אסי את כל התלונות הללו וביקשנו שיוריד לנו במחיר כפיצוי ,הוא לא הסכים להוריד כלום ואמר שנשלם לו והוא יעביר את התלונות שלנו הלאה ואם יהיה מקום לפיצוי הם יפצו אותנו.כמובן שהוא לא חזר אלי והתחמק בטלפון וכשסוף סוף דיבר איתי אמר שהם לא רואים מקום לפיצוי והוא ישלח לי שי לחג!האם הוא שלח?ממש לא!
דבר נוסף, בעלי שכח באולם את הבולרו והג'קט של החליפה, ונחשו מה? הם לא שמרו לו אותם, פשוט אמרו שאין להם מושג איפה זה! בקיצור החתונה שלי הייתה מהממת בזכות האורחים שהיו לי והאטרקציות שהבאנו אבל היא יכלה להיות מושלמת באולם אחר!!!
בהתחלה לא רציתי לשתף כי אני לא אוהבת להשמיץ אחרים אבל מצד שני חבל שלעוד זוגות יהרס היום המאושר בחייהם בגלל בחירה לא נכונה של אולם.
לפעמים קוראים פשלות וטעויות אנוש, זה לא נורא. מה שמעצבן שלא יתייחסו אלינו כאשר הגענו עם כל התלונות. אם היו מפצים אותנו ומודים בטעויות מילא, אבל זה מקומם כאשר אין שום תגובה!
שיהיה שבוע טוב:)
תגובה
 שתף בפייסבוק טוויטר
הוספת תגובה
שם
כתובת מייל
הצג
 
אני רוצה לקבל תגובות לתיבת המייל שלי
נושא
תוכן הודעה
צרף/י קישור
 
* לחיצה על כפתור שלח מאשרת שקראתי את כללי הפורום
 
 
שלח
הודעה חדשה הודעה ראשית תגובה הודעת מנהל פורום קובץ מצורף