איך תפזזו ברחבת הריקודים בחתונה שלכם? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

תרקוד היא אמרה לי, תרקוד (בחתונה)

כל מה שרציתם לדעת על לימודי ריקוד לפני החתונה

הפקת אירוע

לא לכולם יש כישרון ריקוד, וגם בעלי חוש תנועה זקוקים לעיתים ללמוד את הצעדים הנכונים...

אז החופה המרגשת נגמרה בחיבוקים המסורתיים, ועכשיו אתם יוצאים לפרוק את כל ההתרגשות והמתח של החודשים האחרונים על רחבת הריקודים. יש זוגות שאינם מצטיינים בריקוד וחוששים להפגין זאת בפני כל האורחים, ואחרים רוצים להפתיע את הקהל בריקוד סולו משלהם אותו הכינו במיוחד לאירוע. 

כך או אחרת, בתי ספר מקצועיים לריקוד ילמדו אתכם הכל: מהעלאת ביטחונכם האישי בעזרת לימוד הצעדים של כל סגנונות הריקוד - סלסה, טנגו, רוקנרול, ים תיכוני ורבים אחרים - ועד לעבודה ממוקדת על ריקוד הסולו שלכם, צעד אחר צעד. בא לכם? 

לימודי ריקוד חתן-כלה

סלסה
מספר שיעורי ריקוד: 5-15
"ריקוד הסלסה הוא מאוד אנרגטי וסוחף. גם הצופה שאינו רקדן נהנה, הן מקצב המוסיקה והן מהשואו עצמו", אומר גל זהר, מנהל בית הספר לריקוד "סלסה לוקה" ומדריך ריקודים. "הריקוד יכול להיות וירטואוזי, סקסי, רומנטי - ובכל אחת מהווריאציות הזוג יהיה במיטבו. חשוב שהריקוד יראה על הרמוניה בין בני הזוג: שיהיה זורם, טבעי ומשוחרר, וזה כמובן תלוי בהשקעה של בני הזוג באימונים".

כוריאוגרפיה ייחודית 

מספר שיעורי ריקוד: 1-8
"לזוג יש אפשרות להגיע אלינו עם שיר ספציפי שאותו הוא אוהב, ועליו רוצה להרכיב את ריקוד החתונה, או לתאר בפנינו איזה סוג מוסיקה הוא מעדיף, ואנו ננסה להתאים לו ריקוד מסוים", אומרת רונית הרמן, מנהלת "הצעד הנכון". "בשני המצבים הללו מספר השיעורים הוא בין 5-8, תלוי בסוג השיר: יש שירים בעלי מקצב אחיד, ויש שירים יותר מורכבים בעלי מספר מקצבים".

"אפשרות נוספת היא להגיע וללמוד מספר סגנונות ריקוד - לא בהתאמה לשיר ספציפי, אלא מספר תנועות שיעזרו לזוג להרגיש נוח על רחבת הריקודים. לכל סגנון דרושים בין שיעור אחד לשניים, והסגנונות מגוונים: פסדובלה, רוקנרול, טנגו, ולס, צ'ה צ'ה צ'ה ורומבה, ומוסיקה לטינית. לזוגות שרוצים לטעום מהכל, אנו מציעים ללמוד דיסקו, מזרחי, יווני וקאנטרי. אנו מלמדים אותם, כל אחד לחוד, איך להתמודד עם הסגנונות השונים בעזרת צעדים בסיסיים". 

ריקוד מיוחד לחתן וכלה

ריקודי בטן
מספר שיעורי ריקוד: 15-20
ריקודי בטן הם בהחלט אופציה מדליקה. כאן חובה להחליף את שמלת הכלה בבגדי ריקוד מנצנצים ויפים: הם יכולים להיות בצבע לבן כדי להמשיך את קו שמלת הכלה, או בעיצוב ססגוני יותר.

נורית קפלר-סלוק, רקדנית ומורה לריקודי בטן' מסבירה: "ריקודי הבטן כוללים מגוון רחב של סגנונות: מצרי קלאסי, מצרי מודרני, ריקוד פולקלור, ריקוד מקל, באלדי חאליג'י וריקוד צעיף. ריקוד הבטן מצריך שליטה מלאה בכל חלקי הגוף, במיוחד באגן, בירכיים, בבטן, בידיים וברגליים. ההפרדה בין חלקי הגוף השונים היא מיומנות שיש לרכוש בסבלנות רבה". 

קפלר-סלוק ממשיכה ומפרטת: "צריך ללמוד כיצד להתנועע נכון, לא לעשות תנועות גסות ומוקצנות מדי שעלולות להרוס את הריקוד. אני מלמדת את הכלה את כל הטכניקות הללו, בליווי צמוד וסבלני, ודואגת שתופיע בצורה המעניינת והיפה ביותר. עיתוי ריקוד הבטן במהלך הערב גם הוא חשוב ביותר: כדאי להרגיש את האווירה ולפצוח בריקוד אחרי המנות העיקריות, כאשר יש ירידה במתח. בשל אופיו של הריקוד, הוא יגרום לאנשים לקום ממקומם ולהשתלב בחגיגה השמחה".

סיימתם ללמוד לרקוד והגעתם ליום המאושר? יופי! עכשיו תיהנו ממנו ולא חשוב מה תהיינה תוצאות לימוד הריקוד שלכם. עכשיו זה הזמן שלכם לשחרר ולשמוח:



טיפים


הזוג יכול לרקוד עם בגדי החתונה, וזאת בתנאי שהשמלה של הכלה תהיה נוחה לריקוד, ותאפשר לה מרחב תנועה מתאים. כמו כן, חשובות הנעליים - על בני הזוג להתאמן על הריקוד עם נעלי החתונה ולהרגיש שהן נוחות ומתאימות.

האימונים הם חלק מההצלחה
- חבל להגיע רק לשיעורים ולא להתאמן בבית, הדבר פוגם בהתקדמות השיעור, ולפעמים נמשך שיעור 
כמעט מלא רק לחזור על התנועות שכבר נלמדו.

 
במהלך הריקוד כדאי לחייך
הרבה ולשמור על הבעה שמחה. הבעת הפנים היא חלק מהריקוד.  

כדאי להודיע לצלם
שאתם מתכוונים להופיע, ולבקש לצלם אתכם מכמה שיותר זוויות.


כתבות נוספות שיעניינו אותך

ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה