Go 2wed - הפקת אירוע - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

Go 2wed

הטרנד החדש - אתר חתונה אישי

הפקת אירוע

מחפשים משהו באמת מקורי לאירוע החתונה שלכם? אתם מוזמנים לאמץ את מה שבחו"ל הוא כבר מזמן חלק בלתי נפרד מההתרגשות וההכנות לקראת החתונה - אתר חתונה אישי שכולו מוקדש לזוג המאושר ופתוח למוזמני האירוע או למי שמקבל אליו גישה באדיבות בני הזוג.

מדובר בדרך אטרקטיבית להעצים את החוויה ואת ההתרגשות לקראת החתונה. במקום לספר לכולם איך הכרתם, מי הציע למי ואיך נראית הטבעת או היכן תתחתנו ולהרים טלפון לכל מוזמן כדי לוודא שהוא מגיע או לא - תוכלו לקצר תהליכים ולהציג את סיפור האהבה שלכם באינטרנט במתחם אישי וייחודי, בלעדי לכם.

אתר חתונה של 2wedאתר שבטוח תאהבו
כל מה שאתם צריכים לעשות זה להתחבר לאינטרנט ולגלוש לאתר
2wed, מיזם מפתיע שמאפשר לזוגות שעתידים להינשא ליצור אתר חתונה משלהם.
הרעיון צץ בראשם של שלושה שותפים צעירים שאחד מהם עלה לארץ לא מזמן מארה"ב, מדינה בה תעשיית החתונות שופעת אטרקציות וגימיקים מלהיבים ובה משתמשים זוגות רבים באתר חתונה
ככלי לתקשורת נוחה עם המוזמנים וכפלטפורמה מדליקה להצגת הקשר הרומנטי ביניהם, חשיפת ההכנות לקראת החתונה ועוד.
חשבו על זה כמו אתר ריאלטי בו בדרך אינטראקטיבית, מי שקיבל לינק לאתר החתונה שיצרו בני הזוג, יכול לדפדף און ליין ולגלות סודות קסומים, לצפות בתמונות של בני הזוג, להכיר אותם מקרוב ולדעת עוד על המפגש ביניהם, מהדייט הראשון ועד ההצעה המרגשת והחתונה הקרבה.

עזבו אתכם מהזמנות, שלחו לינק
הטכנולוגיה החדשנית של האתר
2wed, אתר מעוצב וידידותי מאוד, מאפשרת לכם לעצב בקלות על ידי הקלקות קלילות של העכבר וכתיבת תכנים את סיפור החתונה שלכם ולהפוך אותו לאתר מרגש משלכם.
אתר חתונה אישי הוא למעשה כלי אינטראקטיבי בו תוכלו לעצב ספר דיגיטאלי בסגנון האהוב עליכם עם דפים המספרים את סיפור אהבתכם, אתם יכולים לבחור רקעים ממבחר עיצובים קיימים, לכתוב מה שתרצו, להעלות איזה תמונות שתרצו ולעצב אותם איך שאתם אוהבים.
אתר החתונה כולל גם אפליקציות שימושיות להפליא כמו מפת הגעה לאירוע שהאורחים יכולים לשלוח להדפסה וגישה ישירה למוזמנים המאפשרת להם לאשר און ליין את השתתפותם באירוע, כך שהזוג יודע מראש מי מגיע ומי לא בלי סבב טלפונים קדחתני לאורחים.

מקליקים לכם איחולים
שיתוף הוא סוד הקסם של אתר
2wed. ממש כמו בפייסבוק, גם באתר הזה, לאחר שיצרתם את האלבום, תוכלו לשתף את מי שאתם רק רוצים שיהיה חלק מהחוויה הזאת.
בסיום עיצוב האלבום, אתם מקבלים כתובת ייחודית לאתר האישי שלכם אותה אתם יכולים לשלוח במייל למי שאתם רוצים שיקרא את מה שכתבתם, יראה את התמונות ועוד.
המוזמנים לאתר לוקחים חלק פעיל בעיצוב האתר האישי והם אפילו יכולים לברך את הזוג לקראת החתונה און ליין וכולם יראו מה הם כתבו.

אלבום חתונה של 2wedאתר חתונה אישי הוא לא רק מקום ליצוק לתוכו את כל הזיכרונות והחוויות המשותפים לחתונה הוא גם משמש הזמנה מפתיעה ויש לו גם פן סביבתי: הוא מוצר ירוק (כי הוא באינטרנט בלבד וחוסך לכם עלויות הדפסה), והוא מעביר את סיפור האהבה שלכם כפי שאתם רוצים לספר ולהציג אותו בפני השותפים לשמחה שלכם.
אז למה אתם מחכים? תהיו בין הראשונים שיש להם אתר חתונה אישי ממנו תוכלו ליהנות למשך שנה שלמה עם אפשרות לרכוש
DVD עם האתר האישי שלכם, מזכרת קסומה לכל החיים.  


כתבות נוספות שיעניינו אותך

משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל