שתדעי ש... - שמלות כלה - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

שתדעי ש...

עמליה צופן - סלון כלולות

שמלות כלה

אני זוכרת את היום בו אמא של כלה שהלבשתי לחשה לי: "מה זוכרים מכל זה? איך היתה הכלה ואיך היה האוכל". כמה שזה נכון. גולת הכותרת של כל חתונה היא... הכלה כמובן. והשמלה, איך לא, היא חלק מרכזי בכך.

ביום כלולותייך, תרצי לחוש האישה היפה בתבל. בנוסף, אני מאמינה שלא פחות מהתוצאה חשובה גם הדרך.
בכדי להגיע לרגע האמת זוהרת מאושר, הניסיון לימד אותי שישנם כמה עקרונות שעל כל כלה בדרך לחופתה ליישם. אתן מוזמנות לקרוא וליישם.

עיצוב: כלולותשלב בחירת השמלה:

לו"ז: מומלץ להתחיל בחיפושי שמלה כארבעה חודשים לפני החתונה, בהנחה שעומד לרשותך הזמן.

קבעי עם הסלון פגישה מראש על מנת לקבל את מלוא תשומת הלב המגיעה לך, ושרייני לצורך ההתרשמות כשעה עד שעה וחצי מזמנך.

המלווה: בחרי בקפידה את מי שתלווה אותך בחיפוש אחר השמלה. השתדלי שלחברות שמלוות אותך יהיו טעם וסגנון הדומים לשלך. חברה שאינה נוטה לפרגן לך ראוי שתישאר מחוץ לתחום הפעם.

איפה החתן בכל זה? אני מאמינה שבחיר ליבך צריך להיות שותף מלא לכל ההכנות וההחלטות לקראת היום המאושר בחייכם, פרט לבחירת השמלה. למרות זאת, נסי להבין את הטעם שלו. אני תמיד מתרגשת מחדש לשמוע חתנים שמספרים: "ביום החתונה התאהבתי באשתי מחדש".

עקרון הפתיחות: אם בחלומותייך מופיעה שמלה מסוימת אל תוותרי על החלום, אך נסי במקביל להקשיב בפתיחות לעצות של מעצבים ואנשי מקצוע בעלי ניסיון. זכרי, חשוב שהשמלה לא רק תהיה יפה, אלא מתאימה לך ולנתונייך ותחמיא לך אישית.

להרגיש בבית: חשוב שתרגישי חיבור לצוות ולמקום. כאן תבלי לא מעט בתקופה הקרובה וכמובן ביום החתונה. ודאי שאת מרגישה נוח במקום, שמקבלים אותך בזרועות פתוחות, בזמן וללא לחץ, ומעניקים לך יחס ראוי.

התאמה אישית: חשוב שלא תרגישי חלק מפס יצור. אני מאמינה בעיצוב ייחודי ותפירה על פי מידות ע"י צוות תדמיתניות מקצועי, מה שמאפשר להתאים את השמלה בשלמות למבנה גופך (גובה, משקל, גזרה, פרופורציות ואפילו גוון עורך), ולהדגיש את האזורים המחמיאים שלך תוך טשטוש אלה שפחות מחמיאים.

מה עוד חשוב? מעבר לעיצוב ישנה חשיבות רבה לאיכות הבדים ולהקפדה מירבית על גימורים מקצועיים.

שיער ואיפור: בחירת השמלה קודמת לעיצוב השיער. ישנה חשיבות רבה להתאמה בין אופי השמלה לבין התסרוקת: אסוף/חצי אסוף/פזור וכדומה. כלות רבות רואות יתרון משמעותי בסלון שמספק שירותי עיצוב שיער ואיפור כך שכל האלמנטים הנוגעים ליצירת המראה המושלם שלך מסופקים תחת קורת גג אחת. הדבר חוסך בין היתר תיאומים וריצות. מתן אלקובי, האומן המופקד על מחלקת השיער והאיפור שלנו, יעיד כי צוות שמורגל לעבוד יחד מוציא תחת ידיו תוצאות הרמוניות ומדויקות יותר.

Totalook: אני מאמינה במראה השלם. השמלה, השיער, האיפור, האביזרים והסטיילינג – כולם יחד חוברים ליצירת ה"לוק" הכולל שלך ועליהם להשתלב בצורה מושלמת זה בזה. בכל שעה בה יוצאת ממני כלה שנראית כאילו שלפו אותה מספר אגדות אני יודעת שעשיתי את שלי.

 

ביום הכלולות

ארזי לך תיק קטן שילווה אותך במהלך יום האירוע, ובו: חולצה מכופתרת שניתן להסירה בקלות בזמן הלבשת השמלה, מגבונים לחים, מקלות אוזניים, אודם/גלוס למהלך האירוע, בושם ודאודורנט, סוכריות/מסטיקים, קשית לשתייה, מברשת ומשחת שיניים, מומלץ גם בקבוקון רסקיו (טיפות טבעיות להרגעה).

הימנעי מהסרת שיער או שיזוף בשבוע שלפני יום החתונה.

ביום האירוע הקפידי לאכול ארוחת בוקר מזינה, ותרי על מזונות "כבדים" או מעוררי ריח חריף.

בבוקר האירוע אל תתאפרי. כן השתמשי בקרם הלחות הרגיל שלך.

בימי הקיץ החמים השתדלי להימנע מצילומים מוקדמים בחוף הים: הלחות עשויה לפגום בתסרוקת.

כלות רבות נוהגות לבחור ביין לבן במקום אדום חופה, כדי להימנע מהכתמת השמלה. אני, לעומת זאת, חושבת שאם תהיו זהירים ועדינים אין מניעה להתקדש עם יין אדום עז...

 

לסיום, אני מאחלת לך להיות הכלה שתמיד חלמת. שתרגישי על גג העולם ותהני מחתונת חלומותייך. בשעה טובה ובהצלחה! שלך ולרשותך, עמליה צופן וכל צוות כלולות.

הכתבה באדיבות: עמליה צופן


כתבות נוספות שיעניינו אותך

יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג