ארבעה גני אירועים עם אופי ייחודי - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

חלום של מקום

רעיונות למקומות מיוחדים לחתונה

מקום לחגוג
מה הופך מקום אירועים למיוחד? מה נותן לו אמירה אישית? בדרך כלל זו הבחירה שעושים בעליו לשים דגש על מאפיין אחד ולהתמקד בו. אנחנו בחרנו ארבעה מקומות מיוחדים כל אחד בפני עצמו. עכשיו נשאר לכם להחליט איפה אתם רואים את עצמכם
 
מסעדה צרפתית - אחוזת מרגו
אחוזת מארגו. צילום: עידו איזקקונספט: מסעדת שף לאירועים קטנים בסגנון צרפתי בשרי כשר. מוריס אלמלם, בעלי אחוזת מרגו, מספר: "הקונספט שעושה את המקום למיוחד הוא שהארוחה היא כמו במסעדה – יש תפריט שממנו כל אורח מבקש מהמלצר את המנה בדיוק כמו שהוא רוצה וההגשה היא אישית, ממש חוויה של ארוחה במסעדה צרפתית. הבשרים שמוגשים לאורחים מיובאים אישית ועוברים תהליך יישון במקום. במסעדה גם מרתף יינות מכובד שבו מאוחסנים בבקרת לחות וקירור יינות תוצרתבית ויינות מתיישנים מכל העולם, וממנו אפשר להזמין יינות מיוחדים לאירוע". בזמן הארוחה, השף של המסעדה יוצא להסתובב בין האורחים כדי לוודא שכולם נהנים ומרוצים.
סגנון ועיצוב: המסעדה שוכנת בבית אחוזה בן 100 שנה שנראה כמבנה אירופאי קלאסי: בנוי בסגנון קולוניאלי, התקרה גבוהה ומעוטרת בקשתות, החלונות מעוצבים בסגנון עתיק, הרצפה מצוירת, המרפסת ענקיתושטופת שמש. פנים המסעדה מעוצב כמו בית - עם שני פסנתרים, פטיפון של פעם, תמונות ופיצ'פקעס על הקירות, כלים של פעם כמו כלי עבודה וכלי מטבח כבדים - הכל חלק מהאווירה של דרום צרפת. ישנם שולחנות עגולים, מרובעים, זוגיים ואבירים, לפי רצון הזוג. עיצוב השולחנות, הכולל מפות, מפיות, פרחים וכו', גם כן נעשה במקום. את המבנה מקיף גן קסום שבו אפשר לערוך את החופה. בגן כרי דשא, עצי פיקוס וברוש וצמחייה טרופית, וכן פינות ישיבה, שולחנות בר גבוהים ותאורה הכוללת נרות, ספוטים ומנורות רחוב כמו בפריז.
קהל היעד: זוגות שמחפשים איכות - אוכל טוב, יין טוב, שמבינים באוכל ורוצים מקום מיוחד ולא סטנדרטי.
פרטים טכניים: המקום מיועד לאירועים אינטימיים של עד 170 איש וכולל מערכות תאורה, הגברה, מסך, מיקרופון וכו'; חניון מסודר; וצוות עובדים קבוע ואיכותי שעובד שנים במסעדה.
 
אירופה בשחור לבן - ערוגות בֹשם
קונספט: גן אירועים יוקרתי בהשראה אנגלית. במרכז הגן מבנה שבנויכטירה אירופאית קלאסית עם ריהוט שמיובא מאירופה ערוגות בשם. צילום:arTamir phogography ושירותים שמעוצבים בסגנון לאס וגאס, מקום שנותן אווירה של חו"ל. קבלת הפנים והחופה מתקיימות על דק עץ המשקיף לגינה הפסטורלית, הארוחה והמסיבה נערכות בתוך המבנה הסגור. מערבית לגן האירועים נמצא פארק השרון – חורש טבעי שפתוח לכיוון הגן ונותן תחושה של מרחבים פתוחים.
סגנון ועיצוב: העיצוב השולט באולם המרכזי הוא שחור-לבן. הקירות והחלל אפורים והריהוט שחור-לבן, השירותים, מזנוני האוכל והבר עם עיטורים בפיוטר כסוף קוסטום-מייד; מפות ג'קארד לבנות, שחורות או כסופות משלימות את הסיפור – אלגנטי קלאסי ויפה. פרט לאולם המרכזי, כולל המבנה גם חדר יין, בית תה וחדר המוקדש רק לטעימות לפני האירוע. עודד טלמור, מנכ"ל ערוגות בושם, מספר: "בית התה מאפשר להתנתק מהמולת האירוע וליהנות מתה או אספרסו טוב, כשהיושבים בו רואים את המתרחש באולם מהדלתות השקופות. בית התה כולל כ-40 מקומות ישיבה, ריהוט אירופי עם ספרייה גבוהה ופינת אספרסו בר עם ישיבה גבוהה; חדר היין מיועד בעיקרו למזיגה של יינות שנבחרו לאירוע, אך אפשר לפתוח אותו לאורחים ולהציע סיגרים לצד היין ופינות ישיבה גבוהות; חדר הטעימות מיועד לזוגות שבאים עם המשפחות לקראת האירוע, כאשר השף מגיש מגוון מנות מהתפריט".
קהל היעד: קהל קלאסי אלגנטי.
פרטים טכניים: המקום עורך אירועים של 300-650 אורחים, ועד אירועים גדולים של עד 1,500 אורחים, בכל חודשי השנה. מותקנת בו מערכת תאורה מתקדמת – תאורת לד מובנית בתקרה ושני מסכי לד מהראשונים בארץ שגודלם 40-60 מ"ר, שתורמים לאווירת המסיבה; למקום קייטרינג הבית.
 
חזרה לשורשים - נאות קדומים
קונספט: חתונה שהיא חוויה בטבע. נאות קדומים -אירועים בטבע היא שמורת טבע פרטית שהוקמה על ידי נגה הראובני, המשמרת את נאות קדומים. צילום: פורטרט - דוד צדוק. עיצוב: מקומבטבעהצמחייה הארצישראלית ואת ההוויה של התרבות החקלאית הארצישראלית. החופה נערכת ליד האגם או צמוד למשאבת מים עתיקה עם גלגל גדול, ואליה מוביל מסלול כלולות מאזור קבלת הפנים. במסלול הכלולות הולך כל הקהל אחרי הזוג, מריע ומצלצל בפעמונים הקבועים בדרך - אווירת חתונה ישראלית של פעם, תנ"כית כזו. בתום החופה עומדת לרשות האורחים רכבת המחזירה אותם לאזור הארוחה והמסיבה - כגימיק חביב ו/או כסיוע לאורחים המבוגרים.
סגנון ועיצוב: השמיים הם הגבול, ואפשר להפיק כל אירוע שחולמים עליו בשטחים הגדולים, הגובלים באגמים טבעיים. על רוב עיצובי האירועים אחראים השותפים בחברה - נמרוד ומאיה, צמד מעצבים ותיקים.
קהל היעד: קהל שמחפש קצת שורשיות מעבר לטקס החתונה עצמו. המקום נותן מענה מצד אחד לצורך של הקהל בחזרה למקורות, לטבע וחיבור לשורשים, ומצד שני מאפשר לעשות מסיבה ללא הגבלת זמן או עוצמת המוזיקה.רביב קורץ, בעלים-שותפים בחברת "צל הדומים" המפעילה את המקום, מספרת: "בגלל שזה קהל שחשובות לו מאוד הערכיות והשורשיות ורבים מהם יוצאי תנועות נוער, יחידות קרביות וכו', מדובר לרוב בחתונות עם תוכן - החברים והמשפחה, ואף החברים של ההורים, מכינים מצגות, שירים, סרטונים, מופעים וכו', כך ששלב התוכן ארוך ומגיעים לריקודים בשלב היותר מאוחר של הלילה. לפעמים האורחים הצעירים גם נשארים לישון את הלילה בשקי שינה במקום, ואז יש גם אפשרות לארוחת בוקר".
פרטים טכניים: במקום שני מתחמים עיקריים: הקטן יותר מיועד ל-400-450 אורחים, והגדול יותר יכול להכיל עד 800 אורחים.האירועים במחתמים הפתוחים נערכים בחודשי הקיץ - מאי עד אוקטובר, וישנו מתחם סלעי מקורה בסגנון תנ"כי לאירועים קטנים של עד 250 איש ולאירועי חורף; קייטרינג הבית הוא קייטרינג קטלית; במקום כל הציוד הטכני הדרוש - תאורה, מסכים, חיבורים לד'י.ג'יי וכדומה.
 
הוד והדר - קיסר ים
קונספט: חוויה היסטורית רבת עוצמה. מתחם אירועים השוכן בנמל קיסריה, צמוד לחומות העיר העתיקה, שמחלונותיו נשקף הים ואליו מובילות דרכים שבהן צעדו גייסות רומיים בינות לעתיקות בנות אלפי שנים. קיסר ים שוכן בגן לאומי מתוחזק ומופעל קיסר ים. צילום: ארז עוזירעל ידי רשות הטבע והגנים. מתחם האירועים כולל מבנה ביזנטי בן אלפי שנים ובו קמרונות שבהם יושבים האורחים, כאשר בצמוד לו גן הנושק לחומות העיר העתיקה ורחבה שבה משובצות עתיקות שהתאורה ממחישה את עוצמתן. במתחם מרפסת שמשקיפה אל הים שבאירועי חורף משמשת לקבלת הפנים.
סגנון ועיצוב: בעלי המקום הם פטריסיה (פטי) ומושיק גביש, היא אדריכלית בעלת ניסיון רב בעיצוב הפקת אירועים. המוטו שלה בעיצוב הוא שהמקום ישדר יוקרה, איפוק והדרת כבוד לעבר. הנגיעות העיצוביות ניכרות כבר מהכניסה לאולם, מבחירת הריהוט עד פמוטי הכסף הפזורים בכל החללים, והיא אף תכננה את הברים, עמדת הדי.ג'יי והמזנונים המיוחדים. גם כלי האוכל - הצלחות, הסכו"ם, כלי ההגשה והמפות, נבחרו בהתאמה לאופי של המקום. גם הגן השייך למתחם הוא בעל אופי מיוחד, ופזורים בו רהיטים שבנקל ניתן לשייכם לתקופות עתיקות; החופה נערכת בגן הלאומי במתחם "בימת המקדש" המשקיפה לנוף מפרץ קיסריה. פטי ומושיק ממליצים לזוגות להתחיל את האירוע בשעות היום ולערוך את החופה מול השקיעה במראה עוצר נשימה, שכן המקום נראה שונה מאוד ביום ובלילה: בעוד שביום נשקפת ממנו עוצמתו של הים, הנמל וחומות העיר העתיקה, עם ערב הנמל ומתחם האירועים מוארים ומאירים את חומות העיר העתיקה ומעניקים לה נופך מלכותי.
קהל היעד: מאחר שזהו מתחם חדש לאירועים, החליטו בעליו בשנת הפעילות הראשונה להציע מחיר אטרקטיבי כדי לפנות לקהל מגוון של זוגות.
פרטים טכניים: במקום מערכות תאורה והגברה ומערכת הקרנה מתוחכמת המובנית בתקרה. המתחם יכול להכיל באירועי קיץ עד 270 אורחים. בחורף ניתן לערוך אירועים אינטימיים בתוך המבנה לעד 120 אורחים, ולאירועים גדולים יותר נבנה על גבי הגן אוהל ענק שיכול להכיל 150 אורחים נוספים. למקום קייטרינג הבית ובר אלכוהול תוצרת חוץ.

כתבות נוספות שיעניינו אותך

חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע