זה כל האיפור - איפור, שיער ולייף סטייל - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

זה כל האיפור

איפור כלה 2011

איפור, שיער ולייף סטייל
האם תחפצי במראה מרלן דיטריך, או לחלופין בלוק של ג'ניפר לופז? מקלאסי ועד נוצץ, ממט ועד מבריק, מרך ועד דרמטי - הכל הולך באיפור הכלות לעונת 2011. ובשורה לשפתיים: האודם חוזר, ובאדום

הכוכבות הגדולות של הוליווד רוקחות טרנדים בקצב מסחרר ומהוות מודל לחיקוי עבור כלות ארצאיפור: עדה לזורגן. צילום: גיא כושינו שחושקות לזהור למרחקים ביום החתונה. זו הסיבה שלא רק על השטיח האדום, גם באולמות ובגני האירועים ניתן לחזות בלוקים נוצצים להפליא. רוצה גם?
השנה החידושים זורמים והבשורות מפתות. הצבעים מתעוררים לחיים, השיק המיליטנטי מפקד על הפנים, הכתום עושה קאמבק אביבי והאודמים שולטים בשפתיים, וזה עוד לפני שהכרת את נפלאות הפריימר וגילית שיש דרך להחזיר את הברק לעור יבש. בקיצור, יש הרבה למה לחכות. אז מה אין ומה אאוט, ואיך את משתלבת בכל הסיפור הצבעוני הזה?
המאפרת עדה לזורגן, המאפר ומעצב השיער והגבות יוגב אליאב, המאפרת שרון ורניק והמאפרת ומעצבת השיער עינב בר, חושפים את הבשורות הכי אופנתיות באיפור עכשווי ומעניקים לך טיפים חשובים להבנת חוקי האיפור.

 
איפור חורפי
יש אור בעונה הקרה ומגוון דרכים יפות לחמם את המראה והאווירה. הטרנדים הבולטים באיפור חתונות לחורף הקרוב כוללים יצירת מראה נקי בעל ניגודיות, בעיקר על ידי אייליינר עבה עם משיכה כלפי חוץ לקבלת מראה חתולי וחושני להפליא.
גם המראה הצבאי דומיננטי - צבעים של ירוק זית, חאקי וחומים. בחורף, הנטייה הבולטת היא ללכת על גוונים כהים יותר, צבעים חומים חמים, חציל וסגול כהה עם נוכחות.

איפור: יוגב אליאב. צילום: אלכסנדר ליפקיןאיפור קייצי
קיץ 2011 עשיר בצבעוניות ושופע שילובים אופנתיים בין גוונים פסטליים. נראה הרבה שימרים ומבריקים, מראה ג'ניפר לופז. גווני הגלידה למיניהם ממשיכים גם הם בצעדים קלילים כל הדרך לעונה החמה של 2011, וביניהם ניתן ליהנות מוורוד מסטיק, מאפרסקים ומכתומים. הכתום מככב בגדול בסגנון מט, מבריק, קליל או עבה, איך שתחשקי ומה שיתאים להופעה הכלתית הכוללת שלך.
בקיץ, בניגוד לחורף, האיילנרים אינם חדים אלא מטושטשים בעדינות אלגנטית. ואחרי ששלט כאן שנים ארוכות המלך גלוס, תהילתו מפנה מקום לשובם של האודמים לשפתי הכלות ולשרטוטים מעוצבים סביב השפתיים בעפרונות לצורך הדגשה ועיבוי. צבעי האודמים הבולטים הם פוקסיה, סגולים, ורודים, וגם האדום המפתה תמיד באופנה.

מסע בזמן
גלי הנוסטלגיה כובשים גם את עולם האיפור במראות מסנוורים ששואבים השראתם משנות ה-80, ה-60 ואפילו ה-40. מראה הרטרו בולט בין הכלות והמלוות - הכוכבות האמיתיות של האירוע. הלוק הוא לוק הוליוודי נוצץ המושפע מכוכבות העבר הגדולות של עולם הקולנוע, נשים בעלות כריזמה מתפרצת:
בשנות ה-40 זו מרלן דיטריך שבהשראתה מעוצב מראה פנים בגוון בהיר מט, האיילינר צמוד, הריסים מודגשים מעט, השפתיים באדום-מט והגבות משורטטות היטב.
כמחווה לשנות ה-60 בולט מראה בריז'יט ברדו ופריסליה פרסלי, כשבהשראתן ניתן לראות איילנר אוונגרד עם ריסים מלאכותיים מודבקים, שפתיים בהירות בגוונים של אפרסק וורוד, מראה מעט שזוף ובעיקר סקסי. מי שאוהאיפור: עינב בר. צילום: אפרת שליטא בונדיבת את המראה הרך יותר של התקופה, תבחר בלוק של אודרי הפבורן המשתקף באמצעות מייק אפ עדין, איילינר דק ושפתיים טיפה אדמדמות.
חובבות שנות ה-80 הצבעוניות בוודאי יאהבו צלליות ועפרונות צמודים לתפר הריסים, כשהצבעים השולטים הם טורקיז, פיסטוק, תכלת, כחול מעושן נוצץ, הברקות על העפעף ובצדי הפנים, סומק בריא בלחיים, ושפתיים מלאות עם גלוס בכל הגוונים.
 
נבחרת החדשות המשופרת
עולם האיפור לא מפסיק להפתיע בהתקדמות מחמיאה שיוצרת מוצרי איפור איכותיים וחדשניים התורמים למראה איפור עמיד.
בזירת המייק אפים, המייק אפ הנוזלי נטול השומן המכיל סיליקון יוצר מראה טבעי ויפה יותר ובולט בתחום הכלות והאירועים. במזג האוויר הישראלי עתיר הלחות, יש לדאוג שהמאפר משתמש במייק אפ איכותי. זה גם חוסך שימוש בקונסילר ושימוש מוגזם בפודרה, וכך האיפור נראה טבעי יותר, מכסה את הפגמים ועובר מצלמה מעולה.
מוצר טרנדי נוסף שחשוב להכיר הוא הפריימר, שתופס חזק כהכנה למלאכת האיפור. הפריימרים מאזנים ומחליקים את העור ומעניקים אפקט של מילוי. הפריימר מייצר עמידות נגד הזעה ומייצב טוב יותר את האיפור, וככזה מצוין במיוחד לחתונות קיץ. יש מגוון סוגים של פריימר, על בסיס סרומים ובשילוב לחויות, פריימרים לאיברים שונים בפנים, משפתיים דרך עפעפיים ועד פריימר לעיבוי הריסים. הפריימר מומלץ בעיקר לבעלות עור פנים שומני שמבקשות מראה אחיד וחלק יותר.

 
שילוב מנצח
איפור הוא תוצר של מלאכת מחשבת בין התייחסות לעור ולמבנה הפנים לבין יצירת קומבינציות נכונות בין גוונים, הדגשים וניואנסים. על קצה המזלג, לפנים עגולות מומלץ לעשות הצללות עם ברונזר כדי לטשטש את העגלגלות, ולפנים רזות יובלטו הלחיים בסומק. בנוסף, אם ההחלטה היא להבליט מאוד את העיניים באיפור, השפתיים לא יובלטו אלא נסתפק בגלוס או בנגיעה קלה של צבע; אבל אם הכלה הולכת עם איילנר עבה בעיניים ובלי יותר מדי צלליות וצבעים - אפשר לשחק בכיף עם אודם דרמטי.
איפור: שרון ורניק. צילום: גיא מנדלין
איפור וסוג העור שלך
עור יבש: כדי שהאיפור ייראה נפלא בעת האירוע, מומלץ למרוח קרם פנים מדי בוקר וערב בלי לפספס, ולא לפחד לעבור לקרם שמנוני בתקופה של יובש; כמו כן כדאי למרוח קרם גם כמה דקות לפני האיפור וכך האיפור יוכל להתייצב טוב יותר על העור. 
עור שמן: המאפרות שמות בסיס שמיועד למנוע שמנוניות לפני המייק אפ, אבל עדיין כדאי לכלה לקחת עימה טישו כדי לספוג את השמנוניות, או ניירות לספיגת שומן שקונים בחנויות איפור (במשך האירוע אפשר לספוג איתם את השומן בלבד, והם לא נוגעים במייק אפ). בנוסף, קחי פודרה ומראה לאירוע, כדי שתוכלי לראות ולקבע את האיפור שוב אחרי הספיגה של השומן.
פצעונים: לבעלות נטייה לפצעונים כדאי לשטוף את הפנים היטב עם סבון כל בוקר, למרוח קרם רגיל לפני האיפור, וכדי לכסות את הפצעים יש להשתמש בקצת יותר מייק אפ ופודרה - לא לחשוש, זה נספג קצת עם הזמן. בנוסף, קחו איתכן פודרה אבן בצבע שלכן במטרה לטשטש שוב את האזורים הבעייתיים.

כתבות נוספות שיעניינו אותך

Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה