הכנה לחתונה - הטקס - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

הכנה לחתונה

סדנה לקראת החתונה

הטקס
בדרך לחתונה אתם נדרשים למפגשים ברבנות ועם מדריכת כלות. אם אתם חשים שאילו אינם מספקים ומעוניינים להעמיק את הידע שלכם בטקס ובמנהגיו, אתם מוזמנים להצטרף לסדנאות לקראת כלולות.

סדנת לקראת כלולות של עלמא וארגון הויה
עלמא והויה מזמינים אתכם, לקחת חלק בסדנה "לקראת כלולות". סדנה זו מאפשרת לבני הזוג, לעצור ולבחון מחדש את זהותכם, את זיקתכם למסורת, לטקס ולמנהגים השונים סביב החתונה.
"לקראת כלולות" מאפשרת לימוד מעמיק של טקסטים, מפגש ודיונים מפרים עם זוגות נוספים הנמצאים בצומת התלבטות דומה לשלכם וכן הרצאות של מומחים בתחומים שונים שיאירו את הנושא מכיוונים מגוונים. הסדנה תסקור בפניכם גם את מפת טקס חופה באדיבות עלמאאפשרויות החתונה השונות במדינת ישראל, ואת ההשלכות האפשריות של הבחירה 'כיצד להינשא?' על מעמדכם האישי, על זכויותיכם, ועל ילדיכם בעתיד.
"לקראת כלולות" נותנת בידיכם את האפשרות להעמיק את הידע שלכם ביחס לתכני הטקס ומשמעויותיו, ולהעשיר את מקורות ההשראה ולתת לכם את היכולת לבחור, להשפיע וליצור טקס שנכון ומתאים להשקפתכם.
עם סיום הסדנה תרגישו שביכולתכם לעצב לא רק את האולם, התפריט והבגדים אלא גם את טקס הכלולות האישי שלכם.

מה בסדנא?
שאלות היכרות: שאלות העולות מבני הזוג וסימון נושאים לשיחה במהלך היום על ידי המנחים.
היכרות עם הטקס המסורתי: הרקע ההיסטורי של האירוסין והנישואין - גלגוליהם והתגבשותם לאורך ההיסטוריה של התרבות היהודית. המנהגים, האביזרים והסמלים. תפיסות שונות לעריכת טקסים. מנהגים סביב החתונה – מקווה, חינה, שבע ברכות.
ההיבט המשפטי של הנישואין: מפת אפשרויות הנישואין במדינת ישראל. השלכותיה של כל בחירה טקסית (על מעמד אישי, ילדים, ואפשרויות גירושין). הסדרי קדם נישואין והסכמי ממון. העשרה: זוגיות בבית המשפט הישראלי ובסוגיות משפטיות במקרא ובתלמוד, הסכמי זוגיות ואופציות משפטיות שונות בתחום הנישואים. (חצי שעה פרקטית וחצי שעה העשרה עם יעקב).
"הטקס שלנו" מבנה הטקס האישי שלנו: איך ניתן ליצוק את השקפת עולמכם אל סמלי הטקס המסורתי, מה להשאיר, מה לשנות וכיצד. העשרה: בית-מדרש – לימוד קבוצתי בנושא זוגיות במקורות העבריים כבסיס תוכן לטקס אישי.

לפרטים נוספים והרשמה:
03-5663031 (עלמא)
1-700-70-30-13 (הויה)


כתבות נוספות שיעניינו אותך

אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע