להוציא את היופי שבפנים - איפור, שיער ולייף סטייל - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

להוציא את היופי שבפנים

איפור לכלה - מגמות ל- 2010

איפור, שיער ולייף סטייל
רובנו מתאפרות ביומיום באופן מינימלי, ולקראת החתונה מתבלבלות לשמע מושגים כמו ריסים מלאכותיים, פודרה שקופה, ברונזר זוהר ואיפור מינרלי. המאפרים עושים סדר בעניינים ומעדכנים על הטרנדים הלוהטים
  
מראה טבעי, איפור:  שרון מימוןאיפור הוא אחד השלבים ביום האירוע להם את מחכה בהתרגשות ובחשש גם יחד – מצד אחד, את רוצה להיראות זוהרת מתמיד. מצד שני, את חוששת מאיפור כבד מדי שיישב עלייך כמו מסיכה ויסתיר את היופי הטבעי שלך. מצד שלישי, לכל עונה (גם אם זו עונת חתונות) יש טרנדים משלה, ואת חייבת להיות מעודכנת. מצד רביעי, יש לך עור רגיש ואת חוששת שמא חומרי האיפור לא יעשו לך טוב לעור הפנים. אז איך יוצאים מכל הפלונטר הזה ומוצאים את הלוק הנכון? המאפרים תומאס, טלי פאוור, נירית ברון, שרון מימון וסשה לעדה לזורגן מציירים לך את הדרך אל הטרנדים הכי חמים באיפור הכלות לעונת החתונות 2010.
 
מהמראה הערום ללוק הדרמטי
עולם האיפור והאופנה הולכים תמיד יד ביד. השנה שולטים בכל תצוגות האופנה הנחשבות הלוק הערום (Nude) והלוק הדרמטי והמתוחכם, וכך גם בסצנת האיפור העכשווית. טלי מסבירה כי הסגנון הערום באיפור משמעותו "להיות עם ולהיראות בלי". זהו סגנון שמתאפיין בעיקר בחיטוב הפנים ובהדגשות של תווי הפנים על ידי משחקים של הצללה והארה. הגוונים הדומיננטיים באיפור העירום הם צבעים חמים, כגון חומים, ורדרדים ואפרסקים בהירים, המשתלבים עם גוון העור בצורה הרמונית.
לכלה שבוחרת ללכת על "המראה הערום" מומלץ להשתמש בצלליות מעט מבריקות, וליצור טאץ' של גלמור עם ברונזר המעניק לעור מראה זוהר, בריא ונחשק. השפתיים יזכו לגוונים בהירים וחיוורים, כגון בז', סגלגל בהיר, אפרסק בהיר וורוד, עד לגוונים האדומים-עמוקים יותר.
כלה שבוחרת במראה הדרמטי המשדר עוצמה רבה, תאופר בגוונים כהים, שחורים וחומים כהים באזור העיניים. האייליינר משוח בקפידה לאורך העפעף העליון ומאריך את קו העין כלפי מעלה. השפתיים מתהדרות בליפסטיק מט בגוון חיוור או בגוון אפרסק בהיר.
 
המראה הטבעי
לכלות המעדיפות לשמור על המראה הטבעי, בשורות משמחות - גווני האיפור הטבעי שולטים גם השנה. תומאס מסביר שהרעיון באיפור טבעי הוא לשמור על תווי הפנים הטבעיים של הכלה, מבלי להכתים אותן בכהויות ובזויות מיותרות. הצבעים הם טבעיים ונראים כאילו שטופים במים. בפלטה הטבעית נוכחים גוונים כמו חול, ירוק פסטלי, אפרסק, אפור בהיר וורוד פסטלי, המעושנים על העפעף כמעט ללא גבולות, אולי עם חידוד עדין של קו סיומת הריסים. הריסים העליונים והתחתונים מסורקים בצורה טבעית ומעוטרים במסקרה עדינה. המאפרים משתמשים בשפתונים ובסמקים בגוונים טבעיים, גווני חול, אפרסק סמוק וכתמתם שקוף.
המראה הטבעי מתאים במיוחד לכלות שאינן נוהגות להתאפר ביומיום ומעוניינות לשמור על קו עדין, שכמעט אינו נראה אך מאיר את הפנים. ניתן אף להשתמש ב"איפור-ללא-איפור" – בצבעי העור של הכלה. בעונת הקיץ אפשר להוסיף הברקות לקבלת מראה סבנטיז כמו של לורן האטון. בשורה התחתונה: קורן, טבעי וזוהר.
 
עיניים – גן הפסלים איפור קלאסי לכלה, תומאס
העיניים הן ראי הנפש, ובשנים האחרונות הן זוכות לקאמבק מפוסל, מגמה המושפעת ישירות מעולם האופנה. תומאס מסביר כי הסגנון של פיסול קווי העיניים מעטר את העין בקווים חדים, כהים ומדויקים של איילינר או צלליות מול דגשים בהירים. תהליך זה יוצר אפקט מרשים ומראה דרמטי וקולנועי, השואב השראה מתקופת הדיוות של שנות ה-30, של כוכבות-על כמו מרלן דיטריך וגלוריה שוונסון.
בנוסף, ניתן לראות הגדלת עין באמצעות אותם קווים, כפי שהיה נהוג בתקופת המוד של שנות ה-60. הכלה הישראלית, שהתרגלה בשנים האחרונות לראות איילינר דומיננטי וריסים מעוגלים, מודבקים ומאסיביים, תבחר לפסל את העיניים בעיטורים אלה תוך הבלטת העין בגוונים טבעיים, בהירים ושחורים, ומתן רכות וחוסר פוקוס באזור השפתיים.
לדברי תומאס, המראה המתקבל הוא דרמטי במיוחד ומתאים לכלות נועזות, המחפשות מראה מאוד קולנועי ואפילו חייזרי. עיצוב השיער המתאים לאיפור כזה הוא אסוף ומנופח (בהשראת שנות ה-60), או גלי שיער מפוסלים ונקיים (בהשפעת שנות ה-30-40).

 
ריסים - התוספת שתופסת
מראה דרמטי, איפור: סשה דייב לעדה לזורגןהריסים המלאכותיים עדיין כובשים את העיניים. תומאס מסביר כי כדי לבנות לכסון לעין יש להקפיד על שימוש בריסים בודדים בגדלים שונים, ולא בריסים באורך אחיד. בדרך זו מתקבל מראה טבעי ומחמיא ונמנע מראה של קפיצה באורך הריסים, שעלול להסגיר את העובדה שמדובר בריסים מלאכותיים.
לכן, על אף שמדובר בעבודה רבה יותר – כדאי להעדיף הדבקה נפרדת של כל ריס וריס. בתקופה האחרונה בה האיילינר חזר לאופנה, מדביקים גם פסי ריסים שלמים משיער טבעי שנראים טבעיים מאוד. לדבריו, הוא אפילו גוזר את אורך פס ההדבקה כדי ליצור אפקט מלכסן לעין.
 
שפתיים - הצבע ארגמן
תומאס חושף שהצבע הארגמני חוזר לאופנת האיפור בקיץ הקרוב. זהו צבע חי שמחסיר פעימה לכל מי שמתבונן בו, המתאהב בשפתיים ברגע. שפתיים צבועות בצבע דומיננטי כמו הארגמן מצריכות ממך כמה דברים: ראשית, שפתיים סימטריות ויפות, לא קטנות מדי ולא נפוחות מדי, אחרת יתקבל מראה לא מחמיא בעליל. שנית, את חייבת להצטייד בשפתון זהה לשם התיקון והתחזוקה במהלך החתונה. חוק נוסף: בשימוש בשפתון דומיננטי חובה לאסוף את השיער ללאמראה חושני, איפור: טלי פאוור קצוות חופשיים, העלולים למרוח את האודם על כל הפנים בעת תנועה, ריקוד או רוח. למרות כל המגבלות, הארגמן כאן ובגדול, כובש בקסמו את השפתיים שלנו.
 
העידן המינרלי
במסגרת מגמת החזרה לטבע והחיפוש אחר חומרים טבעיים, כובש את מחוזות האיפור הטרנד המינרלי – מוצרי איפור מינרליים המתמזגים באופן הרמוני עם גווני העור ומרקמו, מצוינים לבעלות עור רגיש, שכן יש בהם אחוזים גבוהים של רכיבים טבעיים, והאיכותיים ביניהם מבוססים על רכיבים טבעיים בלבד. האיפור המינרלי נראה כמו אבקה, אבל המגע שלו קרמי להפליא. הוא לרוב מעניק כיסוי עם טאץ' של ברק, אך ניתן להשתמש בפודרה כדי לנטרל שומניות.

מראה טבעי, איפור: נירית ברוןהטרנדים באיפור לילה
עיניים - צלליות כהות במרקם אבקתי, עיפרון שחור בעיניים, קו אייליינר בולט והברקות זוהרות מסביב. ליצירת מראה מסתורי ניתן ללכסן את העין באמצעות העיפרון מפנים העין כלפי חוץ ולמעלה בזווית מעוגלת או חדה, תלוי בצורת העין ובאפקט המבוקש. באיפור ערב מככב גם שימוש בגוונים מנוגדים בצבעי הצלליות.
לחיים – בעזרת שימר מבריק ניתן ליצור עצמות לחיים חטובות, ונהוג להשתמש בפודרה לקבלת מראה מט.
שפתיים - כדאי לבחור בשפתון אדום דומיננטי, סגול שזיף, חום בורדו וכדומה, להדגשת השפתיים.
מחשוף – אפשר להשתמש באבקת יהלומים להארת האזור.
 
הטרנדים באיפור יום
עיניים -
צלליות בהירות, כגון אפרסק, ורדרד, לבן ותכלת. קווי עיפרון דקים יחסית.
הסומק - ורדרד או אפרסק בהיר. ניתן להשתמש בפודרה מבריקה לקבלת מראה שזוף.
שפתיים - שפתון בהיר ומעליו שכבה דקה של ליפגלוס לקבלת מראה מבריק.
 
 
 

כתבות נוספות שיעניינו אותך

הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן