טיפוח מקדים לחתונות הקיץ - איפור, שיער ולייף סטייל - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

טיפוח מקדים לחתונות הקיץ

.

איפור, שיער ולייף סטייל
עונת החתונות כבר ממש כאן, הימים הופכים לחמים יותר ויותר ואת בעיצומן של ההכנות ליום הגדול. גם את עור הפנים צריך להכין. מה לעשות? ממה להמנע, בייחוד בימי הקיץ החמים והלחים?
ריכזתי עבורכן את הנושאים החשובים ביותר שכדאי לקחת בחשבון לקראת האירוע:
מים-  משטר הנוזלים בגוף חייב להישמר, והוא הגורם הראשי למראה חיוני ורענן של העור,
ותפקוד תקין של כל מערכות הגוף. הקפידי לשתות לפחות ליטר וחצי מים, העדיפי מים על פני משקאות קלים או קפה.
תכשירי ניקוי- כדאי לעבור לתכשירים קלילים יותר במרקם מוס או ג'ל. סבונים
לפנים יהיו עדיפים על פני חלב פנים, וגם יקנו תחושת רעננות והתחדשות.
מומלץ להשתמש על בסיס קבוע בפילינג טוב ועדין, אשר יצור קילוף עדין של שכבת העור,
יבצע ניקוי של הנקבוביות, ימריץ את מחזור הדם ויחדש את מראה העור.
לבעלות העור השמן, כדאי מוצרים היוצרים גם חיטוי וייבוש( מוצרים המכילים מנטול או קמפור),מאחר ובקיץ העור נוטה להפריש יותר.
מסיכות- מסיכות ניקוי עמוק, מסיכות לחות ומסיכות סופחות ומאזנות, מומלצות לשימוש פעם בשבוע. קיימים בשוק מגוון מסיכות, חלקן מתקלפות, וחלקן נשטפות, חשוב להתאים את המסיכה לסוג העור.
קרם לחות- כשחם ודביק, כדאי להמנע מקרם לחות עשיר וכבד, ורצוי לעבור לקרם לחות או תחליב לחות על בסיס מים, כך תשמרי על מאזן הלחות של העור. בכדי להמנע מהזעה מיותרת כדאי לאחסן את קרם הלחות במקרר, כך תשמר טריותו והשימוש יהיה מענג במיוחד.
טיפוח עור העיניים - העדיפי ג'ל לאיזור העיניים או קרם קליל, אשר יטפל בנפיחויות של בוקר ויטפח את האיזור העדין, חשוב לזכור כי מריחת קרם העיניים היא תמיד בתנועות כמו האות C ורחוק משק הדמעות,וזאת כדי למנוע חדירה של התכשיר לעין. טיפול ביתי לנפיחויות באיזור העיין- שכבי 15 דקות עם פרוסות מלפפונים על העיניים, מיץ המלפפון תורם לגמישות העור ומפחית עיגולים שחורים מתחת לעין.
תכשירים מבהירים OUT- תכשירים להבהרת כתמים וצלקות, המבוססים על חומצות שונות כדוגמת חומצה אלפא הידרוקסית מגיבים הפוך בחשיפה לשמש ומגבירות את עוצמת הכתם. אם מוכרחים- חשובה הגנה מקסימלית על העור עם קרם הגנה בעוצמה של 50 SPF.
קרם הגנה IN - חשיפה ממושכת לשמש מסבה נזק בלתי הפיך ל-2 השכבות העליונות של העור, ומגבירה את הסיכון ללקות בסרטן העור. במיוחד בקיץ כשעוצמת קרינת השמש מתגברת, חשוב מאוד להגן על העור מנזקי הקרינה ולמרוח קרם הגנה לפחות בדרגת 36 SPF. קיימים תחליבי לחות עם צבע וללא צבע, המכילים כבר בתוכם הגנה ברמה טובה.
פצעונים- החרדה של כל כלה. קמת בבוקר עם פצעון המתנוסס לו במרכז הפנים? המנעי מ"טיפול ידני"העדיפי מריחת נוזל ייבוש פצעונים, המצוי  כמעט בכל החברות ובכל רשתות הפארם.
פריימר-כדאי להשתמש בפריימר כבסיס לאיפור הפנים, מדובר בתכשיר בעל מרקם תחליבי או ג'ל, שמטרתו להכין את העור לאיפור, ולקבע את המייקאפ למשך שעות רבות, כשחם ולח וכשמזיעים הפריימר הכרחי.
מייקאפ- בקיץ עוברים להשתמש במייקאפ קליל יותר ודל בשומן על בסיס מים (OIL FREE), ישנם מיקאפים הסופחים שומן המכילים פודרה או סיליקה, כך נמנעת הזעה , ונשמר המראה המאט.הניחי בתיקך דפי פודרה לספיחת עודפי השומן ולרענון האיפור, הם ישמרו על מראה רענן ומאט לאורך זמן.
הסרת שיער – בדרך להיות חלקה למשעי קיימות מגוון שיטות: לייזר, SHR(שילוב של לייזר ואינפרא אדום), שעווה, ואפילציה. חשוב להגן על העור עם ביגוד מתאים וקרם הגנה, משום שהעור לאחר ההסרה, רגיש יותר ופגיע.
לאלו המסירות בשעווה באיזור הפנים: כדאי לבצע הסרה אחרונה לא יאוחר מארבעה ימים לפני החתונה, וזו משום שהסרה זו חושפתשכבת עור  חדשה המגיבה שונה לאיפור הפנים.
שיזוף- אם את משוחרות המראה השזוף סטייל הכוכבות הלטיניות, בפנייך מגוון אפשרויות פרט לשמש: מכונים עם מיטות שיזוף יעניקו שיזוף טבעי יפה ומהיר אם כי קיימת חשיפה לקרינה- הפתרון: שימוש מבוקר במכון מוכר.
שיזוף בהתזה היא טכניקה של התזת צבע משזף, כך תמנעי מסכנות קרינה, מאידך, כעבור מספר ימים הצבע יורד, ולעיתים לא בצורה אחידה ולא מחמיאה, ועלולים להיווצר כתמים. לכן רצוי לבצע זאת סמוך למועד החתונה.  
ישנם גם מוצרים ביתיים בצורת תחליב , ספרי או מגבונים לשיזוף עצמי, חשוב למרוח בצורה אחידה ולהמנע מהכתמת העור.
 
 
באדיבות טירן חמצני - מורה לאיפור מקצועי ומעצב שיער.

כתבות נוספות שיעניינו אותך

מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג