עטרת ראשך - איפור, שיער ולייף סטייל - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

עטרת ראשך

ההינומה כאביזר משלים

איפור, שיער ולייף סטייל
הינומהההינומה היא הכוכבת האולטימטיבית של טקס הקידושין. ברגע השיא, עם הכניסה חופה, היא מורמת באלגנטיות וחושפת את פניה הזוהרות של הכלה. להינומה יש הילה קסומה ולאחר שבחרת את שמלת חלומותייך, הגיע הזמן לחפש את ההינומה המשלימה, שתעניק להופעה הכובשת את הטאץ' המבוקש. את ההינומה תוכלי לעטות החל מתחילת האירוע או רק עם כניסתך לחופה ועם המגוון העכשווי של הינומות, ההינומה היא אקססורי נפלא ואפשר בהחלט לשקול אפשרות לעטות את ההינומה המיוחדת במהלך האירוע כולו.


לזרום עם הטול

מעצבת שמלות הכלה לימור רוזבנרג-שחק, שהשיקה לא מכבר ליין חדש של הינומות בסגנונות שונים, מספרת על האפשרויות הרבות הטמונות בפריט הזה.
"הינומה בשבילי זה טקס החופה עצמו", מספרת לימור על החיבור שלה להינומות.
"יש הינומות קלאסיות והינומות שהן פרץ היצירתיות שלי וכמובן, ניתן ליצור הינומה לכלה לפי בקשתה ובהתאם לשמלה שהיא בחרה".
הינומות אפשר למצוא במגוון בדים, אורגנזה, שיפון, אבל ההינומות של לימור עשויות מטול, בד אוורירי, קליל ונושם, שלא מסתיר או מטשטש את פניה של הכלה, רך ונעים למגע ומתאים במיוחד לחתונות של אביב וקיץ.
כמה המלצות לבחירת ההינומה:
את ההינומה, מומלץ להצמיד עם מסרקית מאחור
, כדי שההינומה לא תפריע לתסרוקת המעוצבת או לקשת שבשיער ולא תבלוט החוצה, אלא להפך, תתמזג עם השיער באופן הרמוני ומחמיא.
רצוי להתחיל בבחירת השמלה ורק אחר כך לבחור את ההינומה. האפשרויות להינומות הן רבות ומגוונות וחשוב מאוד שהן ישתלבו עם השמלה והמראה הכללי.
כך למשל, מסבירה לימור, לשמלות מתרחבות יתאימו הינומות ארוכות ולשמלות זורמות ורכות יתאימו הינומות קצרות יחסית, אבל הכל כמובן משחק והתאמה בין הדגם של השמלה להינומה וכמובן עניין של העדפה אישית - אם חשקה נפשך בהינומה ארוכה ומשתרכת אחרייך מאחור או בהינומה קצרה וקלילה, חפה מעיטורים או מקושטת להפליא. נוחות היא מילת מפתח - ההינומה היא אלמנט עיצובי בלתי נפרד מהלוק של החופה, אבל חשוב גם שתרגישי בנוח עם ההינומה שלך ולא רק תראי בה נהדר ולכן, בחרי הינומה שתרגיש לך נכון.

 
הינומה שמחליפה צבעים 
כמו בכל תחום, גם בעולם ההינומות הקלאסיקה מככבת. "רוב הכלות רוצות הינומות קלאסיות", חושפת להינומהימור ומציגה בקולקציה הינומות קלאסיות להפליא עם סיומת של תחרה רחבה והינומות לבנות ארוכות ושקופות למחצה.
אבל לא רק הלבן בולט בהינומות. למעשה, כמו שבין שמלות הכלה לבנות ניתן למצוא שמלות בצבעים שונים, גם בהינומות ניתן לראות אוף וייט, סגול ואפילו טורקיז, דוגמת הינומה בצבע טורקיז בהיר מאוד הרקומה בעלי זהב בקצוות ומעוטרת בחרוזי טורקיז, זו הינומה שמתאימה מאוד לחתונות צהריים, ליד הים. 
עוד אחת שתפסה את עיני היא הינומה דגרדה שמחליפה צבעים. "ההינומה מתחילה בגוון לבן ולקראת השוליים הופכת להיות סגולה ותתאים לכלות שיש להן בשמלה מוטיב סגול", היא מסבירה. כמו כן, מספרת לימור, הינומות מדורגות המגיעות בשכבות המדמות מראה של קומות אהובות מאוד ולמי שמחפשת הינומות מתוכשטות, יש שלל הינומות שמגיעות כשהן שזורות פנינים, עיטורי חרוזים בצבעים שונים, אלמנטים והזהבות נוצצות.

לא משנה מה הטעם שלך, אפשר להתאים לך את הינומה שתהווה לא רק פריט הכרחי לחופה אלא אביזר משלים של ממש שילווה אותך גם אחרי החופה וישמש כסוג של תכשיט המעטר את פנייך.
 
 
 הינומההינומה
 


 
 

כתבות נוספות שיעניינו אותך

משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה