הכל מתחיל מהראש - איפור, שיער ולייף סטייל - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

הכל מתחיל מהראש

עיצובי שיער ל2010

איפור, שיער ולייף סטייל
דסנג'בין אם את קצוצת שיער או בעלת מחלפות ארוכות, בין אם את מעדיפה את הגוונים הטבעיים של שיערך ובין אם את מקפידה לצבוע – כלה אופנתית תהיי בכל מצב. המראה הטבעי שולט גם בשיער, על שלל גווניו וסגנונונתיו
 
הלוק הטבעי כובש את כולנו, עד קצה השערה. מוצרי שיער ידידותיים לסביבה ולקרקפת, צבעים המתמזגים עם הגוון הטבעי של השיער ותסרוקות במראה חופשי ומשוחרר. השיער משתלב בהרמוניה עם האיפור, עם השמלה ועם האופי והסגנון שלך. מחפשת מראה סוחף ליום חתונתך? קבלי את מצעד הטרנדים הלוהטים עיצוב שיער לכלות לשנה הקרובה.
 
ההשראות – רטרו אקטיבי
אין עתיד בלי עבר, ומראות השיער משנות ה-60, ה-70 וה-80 עושים קאמבק היסטרי ופולשים לסצנת השיער בגרסאות מעודכנות ושיקיות. אסי בדלי מוילה בלה, עיצוב שיער, איפור וסטיילינג, מסביר כיצד הטרנדים מהעבר משתלבים במראה של מחר: "מסצנת הרוקנ'רול של שנות ה-60 חוזר השיער הארוך והנפוח, במראה השואב השראה מדמותה המיתולוגית של ג'ניס ג'ופלין. שנות ה-70 מביאות את הקודקוד המוגבה ותסרוקת ה'צלחת', ומשנות ה-80 מגיע השיער הארוך והפראי, שיער מלא ומתולתל במראה של גלמור. כך או כך, השיער יהיה פזור וחופשי או אסוף, חצוף ומרדני".

 
תסרוקות – אסוף או פראי 
בעלות התספורות הקצוצות שימו לב: קצר ולעניין עדיין מסובב ראשים. המומחים של Dessange, רשת המספרות ומכוני היופי המובילה בעולם, מצהירים שהמראה הקצר נותר לאורך הדורות בלתי מנוצח, בטבעיותו, בנשיותו ובחיוניורואי דניאלתו. זהו מראה נשי מאוד, מפתה ומושך.
למי שבכל זאת רוצה להאריך ולאסוף, בשורות טובות. לדברי רואי דניאל ללוריאל פרופסיונל, התסרוקות המתאימות למראה חורף 2010 הן תסרוקות אסופות במראה האוסקר: "שיקהשיער מאוד גלאמי והוא השולט, עם שילוב של פריזים מקדימה להדגשת מסגרת הפנים.התסרוקת המובילה השנה היא קוקו גבוה עם נפח מקדימה במראה גלי מוברש מאחור".
סיבה טובה לאסוף את השיער היא בעיקר בקיץ. התסרוקתן יאיר אריש מסביר כי בשל הלחות והחום של הקיץ הישראלי מומלצת תסרוקת אסופה, שנחשבת לעמידה יותר בעונה החמה.
ועל אף הנטייה להדק ולהרים, גם אם באופן חלקי ומקדימה, הרי ש-Orenorkobi Artistic Team אומרים שבתחום תסרוקות הערב וליצירת מראות מסוגננים לכלות, מומלץ לבחור בעיצובים שישאירו את השיער בחופשיותו ולא יכבלו אותו תחת תסרוקת מוגדרת שאינה הולמת את תווי הפנים או את הסגנון האישי: "כדאי לשמור על תנועה טבעית, הרמוניה ויצירת שפה ברמה אופנתית גבוהה, שתתחבר באופן מוחלט עם נושא האיפור והשיער".
 
גוונים – אגוז וזהב עדין 
רואי מציין שצבעי השיער השולטים בחורף 2010 הם החומים העמוקים בעלי גוון אגוז, עםגווני זהב בפיזור עדין בשיער: "המראה הכללי הוא מעודן, נקי, עמוק ומבריק. צבע מבריק נעשה על ידי צבע בסיס טוב בשילוב גוונים ושטיפהorenorkobi הומוגנית לקבלת לוק טבעי,זוהר ועשיר".
לפי המומחים של Dessange, שולט השנה גם התחכום של בלונד גאלאנגה בגווני וניל או ספייסי, והנפח יכול להתרסן או להתפרע אף יותר באמצעות תוספות שיער טבעיות.
אסי מוסיף כי לקראת אביב-קיץ 2010 השיער מזדהב ונשטף תחת השמש בגוונים בהירים ומחמיאים, ולמי שמעדיפה חום, הרי שהחומים המטים יככבו בשלל תסרוקות.
הטבע, כאמור, הוא מוטיב חוזר באופנת השיער השנה, וגם הצבעים אינם מתרחקים יותר מדי מהשורשים. יאיר: "צבע השיער חותר לכיוון הלוק הטבעי, ההרמוני והמעודן, ומשחקי הגוונים מחזקים ומדגישים את הצבע הטבעי של השיער".
 
תוספות ואביזרים
תוספות שיער ואביזרים מסוגננים ממשיכים לתפוס בשיער. אסי מסביר כי התוספות נועדו להעניק אורך או נפח למי שמעוניינת בכך, וביכולתן גם לסייע בייצוב התסרוקת. אולם אל תסמכי רק על התוספות שיעניקו לך את המראה הנחשק.
Orenorkobi מסבירים שתוספות השיער מתחברות לשיער הטבעי תוך שמירה על פרופורציות ויצירת המראה הנכון והטבעי ביותר: "חשוב לדעת ששימוש מוגזם בתוספות שיער יביא לתוצאה חסרת פרופורציות שתיראה כמובן לא טבעית. יש לשמור על רעננות בעשייה ולשלב דמיון, כדי שניתן יהיה להצליח במשימה של עיצוב השיער לכלות".
בנושא האביזרים, רואי מציין כי עיצוב השיער שנוטה לכיוון האסופים נעזר באקססוריז רבים, החל מקשתואסי בדלית ועד סיכות – שילוב השואבהשראה מתצוגת האופנה של דולצ'ה וגבאנה לשנת 2010. יאיר מוסיף כי גם הכתרים עדיין מעניקים טאץ' משודרג לתסרוקות, ול"כלות הפרחים" יש גם ורדים אמיתיים הנשזרים בשיער.
 
מוצרים ידידותיים 
Orenorkobi  מציינים כי בשנתיים האחרונות חל שינוי משמעותי מאוד בהרכב החומרים, והגישה היום היא להשתמש במוצרים אורגניים, טבעיים, ידידותיים לסביבה ולמשתמשת בכל הקשור לטיפולי היופי, האסתטיקה והשיער. שיער בריא ושופע, זה המוטו.
המרקמים של השיער נענים לציפייה, וגם הם טבעיים ורכים. לא עוד שיער מוחלק או מיושר לגמרי תחת הפן, אלא שיער השומר על המראה הטבעי הדינמי שלו. לדברי רואי, חומרי העיצוב הם בעלי מרקם טבעי כמו מלח-ים וספריייבש, המעניק לשיער טקסטורה טבעית ולא רטובה. "כמובן שכדי שהשיער יבריק נוסיף אתחומרי המגן והעיצוב, וסיליקון לקבלת תחושה זוהרת", הוא מוסיף.
 
 
תמונות בכתבה:
תמונת שער: תסרוקתן 
תמונה ראשונה: dessange פריז
תמונה שנייה: רואי דניאל
תמונה שלישית: orenorkobi
תמונה אחרונה: וילה בלה

כתבות נוספות שיעניינו אותך

חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג