האלבום הדיגיטלי שלכם - צילום אירועים - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

האלבום הדיגיטלי שלכם

כיצד בוחרים תמונות לאלבום דיגיטלי מעוצב

צילום אירועים

דוד בר סלענגמרה החתונה ועכשיו הזמן לבחור את התמונות לאלבום הדיגיטלי המעוצב. אבל איך בוחרים מכל אלפי התמונות את התמונות הטובות ביותר ? הצלם דוד בר סלע מתגייס לסייע לכם, שלב אחרי שלב.

למה דווקא אנחנו?  
בר סלע מציע שתבחרו את התמונות בעצמכם מפני שאלבום מעוצב נועד לספר את סיפור יום החתונה שלכם וגם להנציח את הרגעים היפים מהיום הזה. מי כמוכם יידע לספר אותו?

שלב 1 - לבקש מהצלם להעביר לכם את כל התמונות מיום החתונה בתיקיות נפרדות על פי קטגוריות, לדוגמה:
01 צילומי הכנות
02 צילומים מקדימים ( תמונות סיור )
03 המקום ( תמונות של עולם האירועים או גן, תמונות של חופה, סידורי שולחן וכד' )
04 תמונות משפחה
05 תמונות קבלת פנים
06 חופה וקידושין
07 ריקודים
08 תמונות קבוצתיות
כפי שאתם רואים הקטגוריות מסודרות על פי מהלך יום החתונה.

 שלב 2 - תהליך בחירת התמונות.
 צרו שתי תיקיות במחשב האישי: תיקיה ראשונה MUST ( או כל שם שעולה בראשכם ). בתיקיה זו תבחרו את התמונות שחייבות להיות באלבום ואתם לא מוכנים לוותר עליהן, אם זה תמונות של הסיור, טרום חתונה, משפחה, אורחים חשובים, טקס החופה, וכל תמונה אחרת שאהבתם. תיקייה שנייה NICE TO HAVE.  בתיקיה זו תבחרו את התמונות שיכולות להיות באלבום אך אפשר גם בלעדיהן, דוגמת רקעים או אורחים מדרגה שלישית וכד'.

 שלב 3 - כמה ואיזה תמונות לבחור לאלבום המעוצב ?
על מנת לא לפגוע בעיצוב האלבום חשוב לא לבחור יותר מדי תמונות. הנה טבלה קטנה שתסביר לכם כמה תמונות מומלץ לבחור על פי כמות הדפים:
ל 30 דפים (60 עמודים) עד 270 תמונות .
ל 35 דפים (70 עמודים) עד 300 תמונות.
הסיבה להגבלה בכמות התמונות היא, שכאשר בוחרים ב 270 תמונות ל 60 עמודים,  המשמעות היא שלכל דף פנורמי יהיו 9 תמונות. בהתחשב בעובדה שבחלק מהדפים יהיו יותר מ 9  תמונות ובחלק אחר יהיו פחות מ 9 תמונות אבל מוגדלות - אפשר להבין למה לא כדאי לעבור את הכמות המומלצת .

 שימו לב! לתיקיית ה MUST לא בוחרים את כל ה 270 התמונות. מומלץ לתת למעצבת מרווח פעולה לפעול על פי ניסיונה ושיקוליה האומנותיים. לכן אם באלבום שלכם יש 30 דפים תבחרו לתיקיית ה MUST בין 180 ל 220  תמונות, ולתיקיית ה  NICE TO HAVE תבחרו בערך 100 תמונות בידיעה שלא כל התמונות ייכנסו לאלבום.

אז איזה תמונות כדאי לבחור ואיזה לא לתיקיית ה MUST ?
להימנע מבחירת תמונות דומות - כשהחתן שובר את הכוס בחופה, הצלם  בדרך כלל יצלם רצף של תמונות בשביל להבטיח לעצמו שהוא תפס את התמונה הטובה ביותר ברגע שאין שני לו, אבל באלבום המעוצב זה יהיה חבל להשתמש בכול התמונות  הללו, לכן מומלץ לשים בתיקייה רק תמונה אחת או שתיים של הרגע הזה, וגם לגבי תמונות עם קרובים, במהלך האירוע יצא לכם להצטלם עם הקרובים שלכם יותר מפעם אחת אבל אין צורך לבחור את כל התמונות עם אותם קרובים, לכן מומלץ לבחור רק את המועדפות עליכם מבין כולן.  מובן שהכלל תקף לתמונות ברחבת הריקודים. בחרו את התמונות הטובות ביותר ונסו כמה שיותר לגוון במצבים שונים מזמן האירוע.

 אם תפעלו ברוח זו, מובטח לכם אלבום מעוצב שישקף נכונה את האירוע שלכם. בהצלחה.

 

 

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות