רק בישראל - מקומות שאפשר להתחתן בהם רק בארץ - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

רק בישראל

המקומות הכי ישראליים שיש לחתונה

מקום לחגוג

הם נושאים היסטוריה מפוארת או משיקים לקצה הטבע, הארכיאולוגיה או הנוף. הם לא דומים לשום מקום אחר, והם המקומות הכי ישראלים שיש. קבלו את נבחרת החלומות כחול-לבן

כמעט כמו בקריביים
ארציאלי אירועים

רק בישראל, מקום לחגוג, 1

המקום הישראלי שלי: הגן הלאומי אכזיב של רשות הטבע והגנים הלאומיים.
תיאור המקום: בגן באכזיב יש שילוב מושלם של חוף ים עם לגונות (בריכות סגורות כחלק מהחוף) ומדשאות רחבות ידיים. יש בו גם מבנים עותמניים, שאחד מהם משמש
חופה מקורית ומיוחדת באירועים. הבנייה של המבנים העתיקים התחילה בתקופה הצלבנית, ואפילו אפשר למצוא שם שרידים מהתיישבות כנענית קדומה. המקום הזה הוא הדבר הכי קרוב לקריביים שיש בארץ, זה ממש למצוא את כל החלומות במקום אחד.
מה הופך אותו לכל כך ישראלי: השילוב של כל התקופות ההיסטוריות במקום אחד, ויחד עם זה גם היום הוא מקום מקסים ומדהים ביופי שלו. בגלל המיקום הגיאוגרפי הוא פחות מוכר לאנשים מהמרכז והדרום, ולפיכך נחשב למיוחד. זה מקום שנמצא בקו העימות במשך שנים, והוא עדיין עומד עם דשא ירוק ועשיר בפעילויות.
למי מתאים במיוחד: מתאים לאנשים מכל הארץ, לאנשים מחו"ל שבאים לציין בישראל את האירוע שלהם, ולזוגות שאוהבים טבע וים אך אוהבים גם סדר וניקיון.


חתונה בצל סיפור גבורה
אירוע טבע

רק בישראל, מקום לחגוג, 2
המקום הישראלי שלי:
מצדה.
תיאור המקום: זוכרים את דרום ים המלח, על שפת מצוק ההעתקים? זוהי האחת והיחידה - המצדה. האירוע במקום מתפצל לפתיחה מיוחדת של האתר בשעות לא מקובלות (שעות אחר הצהריים והערב), פתיחה מיוחדת של הרכבל, עלייה לקבלת פנים ליד הארמון הצפוני של הורדוס, שהוא מקום מרשים ביותר, וקבלת פנים מיוחדת במינה עם חופה. בתום החופה כל האורחים יורדים עם הרכבל למרגלות האתר ושם למעשה מתקיים האירוע, האוכל והריקודים.
מה הופך אותו לכל כך ישראלי: הנוף המדהים של המדבר מעצים את האמרה הידועה "שנית מצדה לא תיפול" - נראה שאין משפט יותר ישראלי מזה. החוויה מתובלת בסיפור הגבורה וההישרדות של עם ישראל במולדתו, הסיפור של מעטים מול רבים, וכשזה קורה ביום המאושר בחייכם, נראה שאין דבר יותר עוצמתי מזה.

למי מתאים במיוחד: תיירים, ולכל מי שאוהב את המשמעות של עם ישראל, כל מי שישראלי ומרגיש זיקה לעם ישראל במולדתו, ומעל הכל - לכל זוג שאוהב טבע ומחפש משהו מאוד לא שגרתי.


אורחים בסנדלים

טלי אפרתי אירועים

רק בישראל, מקום לחגוג, 3
המקום הישראלי שלי: מושב או קיבוץ, שעת אחר הצהריים.
תיאור המקום: מדשאות גדולות, מרחבים ירוקים, פרדסים ואורחים צברים בסנדלים – כך נראית חתונה במקום הכי ישראלי שיש. למשל, במושב בית עובד (בתמונה) יש מטע פקאנים ענק שהוא נחלה של מאות שנים, ובמרכז בריכה.

מה הופך אותו לכל כך ישראלי: יש זוגות שרוצים לקבל את הכל מהכל, ובמקומות האלה אפשר לקבל גם טבע, גם נוף, גם היסטוריה, גם נוחות, גם אלגנטיות, וגם הכי חשוב - כנות ישראלית ופשטות. המושב והקיבוץ הם הישראליות בהתגלמותה. אלה מקומות מאוד כנים עם היסטוריה וייחודיות שאין באף מקום אחר בעולם.
למי מתאים במיוחד: בעיקר לאנשים שמגיעים מחו"ל כי זה משהו שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר. בשום מקום אחר אין אורחים צברים בסנדלים, כי בכל מקום בעולם באים לחתונה בחליפות, וסנדלים זה משהו שהם לא רואים באירועים. הקונספט של המושב והקיבוץ מאוד מדבר לזוגות מחו"ל, יש שם שיתופיות וריח של לולים ורפתות, אבל מצד שני זה גם מקום מטופח, וזה למעשה מה שמושך.


חתונה באור של זהב
סזאן בבית שמואל - מרכז שמשון

רק בישראל, מקום לחגוג, 4
המקום הישראלי שלי:
חתונה בירושלים - בית שמואל מרכז שמשון.
תיאור המקום: מרכז שמשון הוא ירושלים במיטבה, ונראה שאין יותר ירושלים מזה: המקום עצמו הוא מבנה ייחודי מאוד מבחינה ארכיטקטונית. הוא חלק מקומפלקס שתוכנן כולו על ידי האדריכל הישראלי-קנדי בעל השם העולמי משה ספדיה. אולם האירועים, בניגוד למקובל, נמצא על גג המבנה, ובנוי בצורת פירמידת זכוכית ענקית שגובהה 12 מטר, המוקפת בחלון פנורמי ענק שמשקיף בזווית של 180 מעלות על העיר העתיקה. זה נמצא במקום האסטרטגי ביותר בעיר. בלילה המראה הזה מקבל יופי מיוחד, כאשר רואים את המבנים המונומנטלים שמוארים באור זהבהב.
מה הופך אותו לכל כך ישראלי: זה הרבה יותר ירושלמי מאשר ישראלי, אבל כשאורח נכנס לאולם הזה נשקפת לו כל ירושלים העתיקה על כף היד: מגדל דויד ושער יפו מולו, ומשני הצדדים מקיפים אותו אתרים עתיקים עם 4,000 שנות היסטוריה. מי שרואה את המראה הזה בלילה מקבל את מלוא המשמעות של המושג "ירושלים של זהב".
למי מתאים במיוחד: לחתונות לא מאוד גדולות (עד 350 איש), ולזוגות שמחפשים חתונה אלגנטית בהידור מאופק עם יופי אמיתי וטבעי ללא קיטש מלאכותי.


 

 



כתבות נוספות שיעניינו אותך

אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים