קסם של מקום - מקום לחגוג - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

קסם של מקום

מקומות לחתונה מהאגדות

מקום לחגוג

הוא קסום ומיוחד, הוא פנטסטי ומקורי, הוא הלוקיישן הכי אגדתי והוא המקום בו תשבעו לאהבת נצח. שלושה מפיקים בוחרים את המקום הקסום שלהם לחתונה מהאגדות

כולם רוצים לעשות את זה כמו שאף אחד לא עשה את זה קודם. לחדש, להפתיע, להיות מקוריים. אז הפרחנו פרפרים ויונים, הדלקנו זיקוקים ולפידים, פיזרנו קונפטי נוצצים, הבאנו מתופפים, נבלנית, כנר ומייצגים אנושיים. אבל כל אלה הם רק גימיקים. את הוואו האמיתי עושה המקום המיוחד. ומי שרוצה באמת ללכת עד הסוף, מוזמן לקבל רעיונות מהכתבה הבאה.
אם חלמתם לעשות את זה ביער אגדתי סטייל עמי ותמי, בשאנטי הקוסמי של המדבר, או להרגיש שאתם עושים היסטוריה באתרים שהיו כאן אלפי שנים לפנינו. שלושה מפיקי אירועים בוחרים את ה-מקום להתחתן בו.

היולי: היער המכושף
magicplaces1.jpgיש שמכנים אותו היער המכושף, ויש שקוראים לו רק היער. כך או כך, לכל הדעות מדובר על אחד היערות היותר מדהימים בארץ: יער האלה האטלנטית ביער רמות מנשה.
האלה האטלנטית הוא עץ בעל ענפים רחבים מאוד המצלים על שטח רחב מאוד. בכניסה ליער מתגלים העצים, ולצדם הצל המרגש שהם מטילים על כל סביבתם. מדובר על שטח של כשני דונמים, המורכב כולו מעצים אלה עם צמרותיהם הרחבות. הקסם הגדול במקום מתגלה מייד בכניסה ליער, שעה שמגלים את הצל שהעצים יוצרים ואת התיחום המעניין של השטח, תיחום טבעי כמובן.
היער ממוקם על הר גבוה מאוד, ובקצה ההר נפרש עמק יזרעאל. כדי שהאורחים שלכם ייהנו מהנוף המדהים של העמק, מומלץ להתחיל את ההתכנסות בשעות האור ואז לזלוג באהבה אל תוך השעות הקסומות של החושך עם מוסיקה ללא הגבלה, ויערן, בדיוק כמו באגדות, שמדי פעם מגיח מהחושך לוודא שכולם אוהבים, שמחים וחוגגים.
"כדאי להתחיל את האירוע בשעות היום", מציעות בנות היולי. "ואת החופה להציב לכיוון המדרון הצופה אל הנוף. ביום זה נפלא לראות את כל מה שמסביב ולהרגיש את כל הטבע, ובלילה זה מראה קסום כשמאירים את העצים עם נרות".
אז כמו שלכל שעה ביום יש את הקסם שלה, כך גם כל קונספט שתחליטו לבחור ישדרג את האירוע אלפי מונים: בגלל שמדובר על מקום רחוק בטבע, תוכלו לבחור בקונספט אגדתי ולפזר גמדים קטנים בינות לעצים, אפשר ללכת על סיטואציה מסתורית ולהציב עששיות על העצים, לפידים בוערים או פנסים סיניים.
הישיבה יכולה להיות ישיבה נמוכה אלטרנטיבית, ספסלים עם כריות, כיסאות במאי שפזורים במתחם או כל רעיון אחר. היות שתנאי השטח ישרים, ולמרות שמדובר באדמה, זוהי לא אדמה חולית ואין מצב להתבוסס בבוץ או בחול, כך שכמעט כל רעיון יוכל לבוא לידי ביצוע בשטח.
היולי מספרות שלמרות שהחתונה בתנאי שטח, אפשר לעשות את זה ממש בסטייל ולהביא למקום שירותים מפוארים ומהודרים עם מיזוג אוויר, מוסיקה ומים זורמים.

תאנה: פנטזיה במדבר
magicplaces2.jpgבתאנה מאמינים כי הקסם זה מה שעושים עם המקום. הם מביאים אנשים למקומות שאף אחד לא מכיר, מקומות שהאגדות קטנות עליהם. הם מאמינים שיש הרבה מקומות קסומים בטבע, ועוזרים לכם לבנות את הפנטזיה הפרטית שלכם.
האירועים במדבר בדרך כלל מתקיימים לצד פנטזיה שבטית. "החתונה היהודית המסורתית ביסודה מאוד שבטית", מסביר דניאל מתאנה, "עם הזמן לקחו אותה למקום מאוד נוצץ, אבל בבסיס היא שבטית".
אז אם החזרה למקורות ולשורשים ו/או ההתחברות לטבע ולאמא אדמה מדברות אליכם, תוכלו לערוך את חתונתכם בהרים שמשקיפים על ים המלח או מצדה. בוחרים מקום שהוא יחסית גבוה וכמה שפחות רחוק מהמרכז (עד שעתיים נסיעה). אפשר למצוא במדבר אפילו מקומות שיש בהם אגמים ומעיינות.
השוס הוא שלא מביאים את האורחים רק לערב אחד, אלא מעניקים להם חוויה של יומיים: האורחים מגיעים באוטובוסים, מתחילים את ההילולה בשעות הצהריים המאוחרות, בערב החופה, לאחר מכן ארוחה, חוגגים וישנים כל הלילה. בבוקר קמים ישר אל ארוחת בוקר, וחוזרים. בחתונה כזאת יהיה הרבה מהצבע הלבן, הרבה אש, לפידים, מדורות ועץ מלא.
חתונת קסם נוספת מבית תאנה היא חתונת זריחה: מזמינים את האורחים לראות את אחת הזריחות הכי קסומות שראו בחייהם. האורחים מוזמנים לארבע בבוקר ומקבלים הר מדהים ונוף מלא של 360 מעלות.
החתונה והטקס מתחילים בשעת הזריחה, וכל האירוע מלווה במוסיקה אתנית. החופה מתקיימת מול הזריחה, ששם גם נפרש מאהל גדול ומוגשת ארוחת בוקר קלילה. הקסם הזה מתאים בעיקר לאנשים שאוהבים לקום מוקדם בבוקר או לכאלה שלא הולכים לישון. מדובר בחתונה של שלוש-ארבע שעות, שונה לגמרי מכל מה שהכרתם או חלמתם. הקונספט הזה מתאים אפילו לחודש אוגוסט, שהוא שיא העונה וכולם בורחים לתוך המזגנים.
לסיום נגלה שהמקום האגדתי והמרגש הזה מסתתר באזור הסטף.

דני מרקס: להיכנס להיסטוריה
magicplaces3.jpgאת ההיסטוריה אי אפשר להחזיר, אך מלבד זה מגיש לכם מגדל דוד את כל מה שפנטזתם עליו, בלי הרבה מילים ובלי כמעט מאמץ. לא צריך לעצב הרבה את המתחם כדי להרגיש את העוצמה שלו.
בתוך החומות של העיר העתיקה חבויות 2,000 שנות היסטוריה. המגדל חולש על כל השטח, וכל המתחם הוא סוג של עיר ממוגנת מוקפת חומות עם מספר מפלסים.
השטח מתאים לאירועים אינטימים של לא יותר מ-250 מוזמנים, ואז האוויר הירושלמי, עם קול צלילי הפעמונים של הכנסיות מצד אחד וקול המואזין מהצד השני, מתערבבים ויוצרים אווירה מהממת ומסעירה שנראית כמו לקוחה מדפי ההיסטוריה.
הכניסה למתחם היא דרך הכביש המוביל אל הכותל, וכך פוגשים המוזמנים בדרך רוכלים שמוכרים בייגלה וחרדים בדרך לתפילה. "במקום יש סלט של תרבויות, עדות ודתות", מתאר דני מרקס. "כשמגיעים למתחם נכנסים למובלעת של משהו אחר לגמרי, אל תוך מקום שבו הזמן עצר מלכת".
הפנטזיה שלכם יכולה להתקיים לצד תרועת חצוצרות סטייל ימי הביניים ותהודה מדהימה ועוצמתית. הלוקיישן משדר צורך לצבעים חומים, גם במשחקים של תאורה בתוך החלונות וגם בפרטי עיצוב בגוונים חמים היוצרים תחושת קדושה מופלאה, שלא ניתן לתארה במילים.
מי שהאינטימיות קטנה עליו יכול לבחור במבצר אנטיפטרוס, שהוא אופציה מדהימה לחתונה קסומה: הוא נוח לגישה (נקודת אמצע לדרומים, לצפונים, לירושלמים ולתל אביבים), הוא עונה על הדרישה של חתונה בטבע (ולא גן אירועים), וכל חתונה שמתקיימת במקום מקבלת את האופי שלה – אף פעם אין שם חתונה דומה לקודמתה.
"מדובר בעיר קטנה שהורדוס בנה לאבא שלו", מספר דני, "זו עיר קטנה מוקפת חומות בה השטח הפנימי שטוח, כך שאפשר לעשות עליו מה שרוצים מבחינת העיצוב". בגלל שהשטח גדול, דני ממליץ לקיים חתונות של בין 200 ל-800 (ויותר) מוזמנים.
המקום מודולרי לחלוטין, ואיך שאתם רואים בדמיונכם את המקום - כך הוא יהיה, רק צריך לדעת לבחור את הריהוט המתאים ואת התפאורה הנכונה. במקום התקיימו בעבר חתונות שהגיעו רחוק מאוד עם הפנטזיה: היתה חתונה בסגנון תקופת התנ"ך וימי בית שני, בה בנו את כיכר השוק ודוכני מזון תקופתיים והביאו עצי זית מלפני 600 שנה ומיטות אפיריון. זוג אחר החליט למלא את המקום עם מאות פרחים, והביאו לשם כך במיוחד מכולה מהולנד. "בגלל שהמקום הוא משטח אחד גדול אפשר ללכת עם הפנטזיה של הזוגות עד הסוף וכיד הדמיון", מוסיף דני, "יש זוגות שעושים חתונות בסיסיות ולא משקיעים יותר מדי בעיצוב, אבל זה עדיין נראה מדהים בזכות התאורה והאש, ויש זוגות שמשקיעים בעיצוב ובקונספט ומנצלים את העובדה שמדובר במבצר ובאתר היסטורי, שבו אפשר בתאורה קלה ובעיצוב כבד לעשות כל מה שרוצים".
אז בין החפירות הארכיאולוגיות, בין התאורה והאש, בין היין שזורם בכוסות, תוכלו להבטיח זה לזו את כל העולם שתמיד חלמתם עליו.

מתוך קטלוג "מתחתנים", תיקי גולן

 

 

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל