מחפשים אולם אירועים באזור חיפה? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

עיר עם עתיד: 6 אולמות אירועים בחיפה

מתכננים חתונה מיוחדת ומקורית? בואו לגלות אילו אולמות אירועים יש לעיר חיפה להציע

מקום לחגוג

רשימת המוזמנים שלכם כוללת אורחים רבים מהצד הצפוני של המפה? חיפה היא המקום המושלם בשבילכם

לפניכם 6 אולמות אירועים בחיפה שמבטיחים לכם אירוע בלתי נשכח. אז מה מחכה לכם בכל אחד מהאולמות?

1. אירוע בוטיק אומנותי: גלריה 279

הגלריה - אולם אירועים בחיפה

הגלריה היא שילוב בין גן אירועים יפהפה שמתאים בצורה מושלמת לחופות קסומות תחת כיפת השמיים לבין אולם מושקע, שהוא בעצם גלריה לאומנות. אם אתם מחפשים מקום מיוחד, אינטימי שמגיש מנות גורמה איכותיות וכשרות, זה המקום עבורכם. הגלריה יכולה להכיל עד 220 איש ומתאימה לכל אירוע בוטיק מיוחד כמו חתונה.

 

2. גם קלאסי וגם טרנדי: כינורות

כינורות - אולם אירועים בחיפה

 

קומפלקס אירועים הכולל שני אולמות אירועים, האחד בסגנון קלאסי, שערוך לאירועים של עד 700 איש, והשני חדשני, מודרני וצעיר. אל האולם הקלאסי צמוד גן מעוצב ונעים, שבו נערכים קבלת הפנים והחופה. אולם אלגרו החדשני משקף את כל מה שטרנדי ואופנתי בעולם האירועים וגם לו יש גן צמוד, שבו פרוסות פינות ישיבה לצד דוכני אוכל עמוסי כל טוב. אגב, על האופי הקולינרי וסגנון המנות - רק אתם מחליטים!

 

 3. חתונה על הים: ימה אירועים על הים

ימה על הים- אולם אירועים בחיפה

 

מתחם האירועים האולטרה מודרני ממוקם בחוף הכרמל ומשלב מתחם שקוף וממוזג לאירועים עם מרפסת דק עץ הפונה אל חוף הים של חיפה, המשמשת לקבלות פנים ולעריכת אירועים מול הים.

חלל המקום תוכנן כך שמערכות התאורה החדשניות בו ישמשו מוטיב עיצובי מוביל באירועים שונים. השילוב של מערכות התאורה וההקרנה עם מערכות הסאונד המתקדמות במקום והחלל הגמיש יוצרים את הפלטפורמה המושלמת. ותוסיפו לכך את קייטרינג הבית שמאופיין בתפריט ים תיכוני ומטבח צרפתי טעים!

 

 4. אינטימי וחמים: סולם יעקב

סולם יעקב - אולם אירועים בחיפה

 

סולם יעקב הוא למעשה בית חם לאירועים קטנים, ובו שני אולמות חדשניים ומעוצבים, שמיועדים לכ-200 איש. חתונה קטנה? מקום מושלם! המקום כשר, עם אפשרות לגלאט מכל הסוגים ו... שימו לב: תפריט טבעוני עשיר במיוחד!

 

 5. גם מלון וגם אולם: גארדן הוטל

גארדן הוטל - אולם אירועים בחיפה

 

שילוב אידיאלי בין מלון לאולם, שממוקם בין מורדות הר הכרמל לבין הים, על רקע פסטורלי וירוק. במתחם האירועים גן, אולם ומלון, והאווירה? לגמרי מתאימה לאירועי בוטיק מיוחדים. המתחם עוצב בקפידה עם אלמנטים מפוארים, והלוקיישן נוח מאוד להגעה וכיף במיוחד לשהייה, כולל שינה במלון. אוכל טעים, אמרנו?

 

 6. מסיבת מועדון או אירוע אירופאי? קאלה

קאלה - אולם אירועים בחיפה

 

קאלה הוא מתחם אירועים גדול ומרשים ובו גן מעוצב המשמש לקבלת פנים ולחופה תחת כיפת השמים. בגן מוצבות עמדות הגשה מעוצבות, ופזורות פינות ישיבה עם ריהוט אלטרנטיבי. ב'קאלה' שני אולמות אירועים - Mitos המציע סגנון קלאסי אירופאי, ו-Prime המעוצב בסגנון המועדונים הנחשבים בעולם. אז מה הסגנון שלכם?

 

 * התמונות באדיבות המשתתפים בכתבה 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה